Nog even een deken vraagje

hoi meiden,

sorry, maar heb nog even 1 vraag. IK zit er dus echt over te denken om Bo een dunnere (of geen) slaapzak aan te doen, en dan een laken met een deken te gebruiken. Bo heeft het namelijk nu al in een dun slaapzakje erg warm (van de week toen het 23 graden was, was hij al aan het zweten). Vandaag naar het bureau geweest, zij ook nog benadrukt dat het makkelijk kan, alleen een dekbed, is echt pas na hun 2e verjaardag.
Maar goed, nu vroeg ik mij af, ik heb dus van die ledikant dekens gekocht, maar die zijn echt behoorlijk groot!!! Dit houdt in dat ik dus een deel moet in stoppen, en dat de deken dus aan 1 zijkant los zit, en voor de rest onder de matras zit. Doen jullie dat ook zo? want ik had Inge aan de telefoon, en zij gaf aan dat zij de dekens niet in stopt, en dus ook een kleinere deken (soort van wiegen deken) gebruikt. Want als je de deken in stopt, heb je kans dat ze er onder komen , en er niet meer onderweg kunnen. Nu weet ik dus even niet wat ik moet doen, wel of niet in stoppen, dus wat doen jullie?

liefs woezel

Jurian ligt onder een deken of een laken (nooit zonder). Deze stop ik heel strak in aan beide zijkanten. Dit vind hij heerlijk… Dit is ook omdat hij altijd ingebakerd heeft gelegen en dus iets straks om zijn lijf gewend is. Ik zou persoonlijk liever wel instoppen dan niet… ben bang als ik het niet doe dat hij zich er in vast draait…

Joey ligt ook onder een laken met deken welke aan beide kanten onder het matras ingestopt zijn, als ik dit niet doe dan ligt hij sowieso de hele nacht zonder deken. Joey kruipt overigens altijd naar de bovenkenat van zijn bed, dus ik ben ook niet bang dat hij onder de deken terecht zal komen.

Lfs

Ik hbe morgan der deken in een dekbedovertrek (ik had altijd met der lakentjes) en die leg ik los over der heen. Ze heeft al een tijdje een deken, maar daar wilde ze eerst alleen op slapen, sinds een maandje wil ze er ook onder, maar vastleggen doe ik niet, waarom weet ik eigenlijk niet want het is gewoon zo gekomen. Oh ja ze heeft wel nog een slaapzak aan want morgan is heel kouwelijk.

Groetjes,

Michèle

van mij weet je het al

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Fabian ligt ook onder een laken en een deken.
Heb bed heb ik nog voor de helft op gemaakt zodat hij niet onder de deken kan komen.
Verder leg ik de deken altijd strak om hem heen en toch kruipt hij altijd naar boven toe, dus hij ligt veel boven de deken maar wel in een slaapzakje.

Lilypie First Birthday tickers

Het dekbedje van Erik zit aan de achterkant onder het matras en aan de zijkanten lichtjes ingestopt.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dylano zijn deken zit in een dekbedhoes en van achter onder het matras gestopt. Niet superstrak.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

hoi idd damian had ook een deken in een dekbedovertrekje…maar die zijn wel kleiner dan de gewone deken…dan moet je een duodeken hebben