Nog erger als haar mama

Ik hou zelf van een opgeruimd huis en kan genieten van zo’n heerlijk geurend sopje! schoonmaken vind ik heerlijk! mijn kleine dame kan er ook wat van. Behalve dat ze altijd haar speelgoed opruimd en mij na doet met een vaatdoekje … zegt ze vanmorgen tegen haar vader; papa 1 lampje aan is genoeg hoor! Als ze 1 dvd-tje heeft gekeken dan gaat ze niet eerder naar bed dan dat het dvd-tje netjes in het doosje zit. Bij 1 druppel limo op haar broek … mama ik heb geknoeid! Boekjes netjes in haar kast, knuffeltjes in een rijtje op haar bed, noem maar op. eb hier nooit iets van gezegd, alles uit haar zelf! Ik weet dat ik netjes ben maar dit is er ook eentje zeg!

Gewijzigd door - esther2107 op 19 Dec 2011 11:46:20

Heerlijk, doe mij ook zo’n kind!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik heb er ook zo eentje, de oudste wel te verstaan, de jongste nog niet Al wil hij het wel netjes hebben maar dan wel dat het voor hem gedaan word, lui varkentje

Liefs Michelle

Misschien past het meer bij meisjes?

Ik zie het al helemaal voor me, ze lapt straks mijn ramen om centjes te verdienen Of de auto wassen …

Groetjes Esther

Zou goed kunnen dat het meer bij meisjes past hier ook een dochter die graag aan het poetsen is.
Maar eh… niet zo erg als jouw dochter hoor, ze kan er ook een verschrikkelijke rotzooi van maken en heeeeel boos worden als er opgeruimd moet worden

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Luka is ook zo bezig met opruimen en schoonmaken…

Loopt mij ook achterna met een vaatdoekje en bij ieder vlekje op de ( witte) keuken is het :" Mama bah, vies! Luka schoonmaken?" Erg grappig!

Maar dat heeft hij niet van mij hoor! En zover ik weet ook niet echt van mijn man…
Het is wel schoon hier, maar je kan wel zien dat er geleefd word. Ik stofzuig wel elke dag ivm de katten en een kruipende Jenthe, maar afstoffen en de keuken schoonmaken niet hoor!

Ik moet ook vaak oneindig veel geduld opbrengen als we bv weg gaan want dan wilt ze eerst alles (speelgoed) van de tafel opruimen terwijl dit van mij niet hoeft. Met moeite krijg ik aan haar verstand dat ze het mag laten liggen !!!

Grappig is ook wel dat ze elke verandering ziet, heb ik iets anders gezet, iets nieuws in huis dan valt dit haar direct op. Wat dit betreft lijkt ze erg op mij. Alles gaat ook in een bepaalde structuur bij haar, eerst dit en dan dat. Niet en/en … ook net haar moeder!

Ah structuurkipje? Onze dochter ook!
Ik ben totaal niet zo, maar vriend wel. Denk dat onze zoon meer op mij lijkt daar in!
Het is hier zelfs zo erg, dat ze de laatste keer zo moest huilen dat ze niet af mocht wassen… In het restaurant waar we waren Oh oh

Manderijn

nou doe mij dr ook eentje die hierow die gaat het liefst rollend door de modder, intresseert haar helemaal niks !
ze heb wel bepaalde dwangnurose… (moeder ook ) alle boekkies moeten op de kast, en soms mogen er ook absoluut geen knuffels in haar bed, die moeten dan op de gang slapen…
maar netjes op haarzelf,nie echt !!!
terwijl mama nie netjes is op de rest en wel op zichzelf hahaha, dus dit heeft ze duidelijk van haar vader… ook een modderrollert…

Pippy is geboren 17.07.2009

Hahahaha, nou Fabienne en modder gaat echt NIET samen. Die krijg ik met moeite in bad, laat staan zwembad … OOK net als haar moeder??? ook zo’n waterrat maar niet heus …

kan ze Joey niet een cursus komen geven? Als er eentje een sloddervos, knoeipot en viezerd is is hij het wel. Maakt hem niet uit of hij vies is en of hij in de rommel zit, hoe erger hoe beter

Lfs

Op dit moment word mijn vensterbank gestoft en heeft de poes melk gehad. Het schaaltje MOET wel gelijk in het afwas teiltje

kun je haar niet even bij mij langs sturen zodat ze Bo het 1 en ander kan leren? hahahahahahahaha

Overigens, Bo heeft die fase wel gehad, dat hij alles opruimde enzo, hij kan ook slecht tegen rommel, dan is zijn humeur beneden vriespunt. daarnaaast heeft hij een tik met open deuren, vanaf baby af aan (althans vanaf het moment dat hij kon kruipen) zodra er een deur(tje) of lade etc. open is, dan moet dit dicht van hem!!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

O ja … hier ook alle lades en deuren dicht … je kunt het zo gek niet bedenken!

We hebben nu ook een nieuwe naam voor PAPPA nl PAPPA PLUIS want pappa heeft altijd pluis aan zijn voeten als ie zijn sokken uittrekt en raadt eens?
Pappa moest vanmorgen zijn pluisjes op rapen van fabienne !!! hilarisch … dan zegt ze ook nog; pappa je kijkt niet goed, nog eentje … dus ik moest zo lachen

whahahahahahaha, wat zijn het toch ook schatjes!!!

liefs woezel

Lilypie Fourth Birthday tickers

Hmmmm Nikki was ook zo’n poetsertje en helpertje… jep… WAS… geloof me dat gaat nog over, helaas… Als ik zie wat een varken het nu af en toe is met d’r 9 jaar… En ik word rood, en ik word rooier, ik spat bijna uit elkahaaaar! Ik ben toch zeker Assepoester niet!

Sinds een paar dagen wordt er ook driftig afgedroogd als er afgewassen wordt … zo schattig!