Och, wat en lieffie. Je ziet idd dat hij nog wel vies is hoor.
Nou ja, komt wel weer joh.
Eerst maar eens lekker bijkomen van zijn absurde avontuur
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Och, wat en lieffie. Je ziet idd dat hij nog wel vies is hoor.
Nou ja, komt wel weer joh.
Eerst maar eens lekker bijkomen van zijn absurde avontuur
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya
Dropjes verhaal staat inmiddels ook op de site van de dierenambulance http://www.damiddenlimburg.nl/werk.htm
en ook op de site van Neer
http://www.pietvantoon.nl/katje.html
en morgen verschijnt er een artikel in de regionale krant
Tjonge hij wordt nog beroemd ook zo.
[green]Heb zojuist het hele verhaal van Dropje gelezen, echt sneu. Maar gelukkig is ie inmiddels weer lekker thuis. Goed uitrusten is denk ik het allerbelangrijkste na dit trauma
van Dropje, zoals op foto`s te zien denkt Dropje daar volgens mij zelf ook zo over. Dropje maak je nu maar ff geen zorgen over je vieze vachtje, rust eerst maar even lekker uit, daarna komt de rest wel weer.
Succes ermee! Enne baasje van Dropje, voor jou geld denk ik hetzelfde, ik heb zelf ook een kat en moet er niet aandenken dat ie in zo`n situatie komt. Dus logisch dat je je ff kl*te voelt, maar gelukkig zijn jullie weer bijelkaar.
Groetjes Olijvje/green]
Komen jullie maar lekker allemaal bij van de schrik.
Geef hem ook van ons maar een knuffel en van Tommy en Lara (onze katten) een dikke kop!
Tessie
zo wat een bekent heid .leuk hoor .nou lieve dropie kom maar lekker bij man .kan me voorstellen dat je heel veel slaapt .het was me maar geen avondtuur .poehe laat je maar lekker verwennen .en pas op he we gaan niet naar buiten
groetjes marielle mama van
10-10-01
van een gewone kat naar een beroemde kat,maar ben nog steeds blij dat jullie hem gered hebben,dropje laat je lekker verwennnen ene niet meer op het dak klimmen hoor
Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn
Nou Dropje krijgt zowaar een fanclub hoor. Na aanleiding van het krantenartikel
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006/5/3/MGL/RO/15/articles/artikel_DDL_1DA_20060503_183_281.php Belde er meteen een mevrouw omdat ze het fantastisch vond wat wij voor Dropje hadden gedaan, ze stuurt een kaartje hahahahhaha.
Verder laat ik Dropje toch nog even nakijken vandaag. Hij slaapt nog steeds alleen maar ( wel begrijpelijk, maar toch ) Daarbij drinkt ie niet en krijgt maar nauwelijks vocht binnen door het blikvoer wat ie nu ineens wel krijgt van ons. Ook een oog is ontstoken denk ik en is ie denk ik wat koortserig. Kan er waarschijnlijk vanmiddag terecht ( moet nog effe bellen zo meteen ).
Hoop vooralsnog dat het verhaal toch echt niet nog een staartje gaat krijgen.
oh nee asje dat is zeker niet te hopen,
want gevoels matig had hij toch al wel iets moeten doen…
mijn poesje is van de winter 4 weken buiten geweest in de vrieskou… we hebben haar gevonden en zij heeft tja anderhalve dag te tijd nodig gehad om lichtelijk te herstellen…
tis niet helemaal te vergelijken natuurlijk ,maarja… je hebt gelijk datje hem toch even na laat kijken…
sterkte er mee hoor
mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05
Hallo…
Jeetje dat is inderdaad niet zo goed dat dropje niet drinkt… tis toch belangrijk dat hij vocht binnen gaat krijgen hè.
Ik hoop maar dat de dierenarts er wat aan kan doen…
sterkte ermee…
Groetjes Bianca
Met Dropje is alles goed, het niet drinken is niet zo`n probleem bij katten want zolang ze eten krijgen ze blijkbaar genoeg vocht ook. Daarbij krijgt hij normaal brokjes en nu blikjes ( hahaha voor de verwennerij eventjes hoor ) maar krijgt hij daardoor wel vocht binnen. Hij had geen koorts, wond ziet er netjes uit. Het lusteloze kan waarschijnlijk liggen aan pijn, dus hij heeft nu een pijnstiller gekregen en heb er nog voor een paar dagen voor thuis. Het oogje was ietsjes ontstoken, maar daar doen we niks aan verder. Het gaat gewoon goed dus naar omstandigheden.
Gelukkig maar!!! Nou klein, beroemd en nog een klein beetje viezig poesje… snel beter worden, kan je fijn weer buiten spelen in het zonnetje! Of mag dat nog niet van het vrouwtje??
Gelukkig dat toch alles goed is met dropje…
Verwern hem nog maar lekker… heeft die ook wel verdiend !!
Groetjes Bianca
Nee mag nog niet naar buiten, daar vinden we hem echt nog te wazig voor. Als maandag de hechtinen eruit gaan en hij verder wat fitter is, mag hij weer naar buiten. Maar hij is vandaag wel per ongeluk even buiten geweest hahaha maar na 5 stappen vond hij het wel genoeg.
De spuit tegen de pijn lijkt het goed te doen, hij is beneden en voor het eerst werkt ie zelf zijn vachtje bij. Ben blij dat ik nog wat pijnstillers meegekregen heb voor hem.
Oh fijn dat het goed met hem gaat zeg.
Wat een geruststelling dat ie ´t overleeft heeft. Fijn voor jullie.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Miauw miauw, miauw miauw miauw miauw miauw!!! Miauw miauw miauw miauw!!!
(Lieve Dropje, wat ben jij een dappere kat!!! Wordt maar snel beter!!!)
Miauw miauw-miauw miauw miauw Billy miauw LouLou!!!
(Een knuffel-kopje van Billy & LouLou!!!)
quote:
Wat ben jij vroeg op
Jep ik moet werken .
Ik had allang weg moeten zijn, dus ik ga nu maar.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)