Nog effe up-date Dropje

Hier maar even een opdate van onze Dropje. Hij is nog heel erg moe, tja was wel te verwachten. Hij slaapt zowat de hele tijd en kijkt dankbaar als we hem speciaal even komen knuffelen. Het zal wel even duren voordat ie op krachten is weer. Vandaag heb ik geprobeerd die vieze roet eruit te spoelen, maar wat een smerig spul is dat. Echt niet eruit te krijgen, maar Dropje is zelf te duf om zich te wassen en normaal zo kien op zijn mooie vachtje, dat we toch maar geprobeerd hebben m schoon te krijgen. Op de foto`s is het niet zo goed te zien verder, maar hij is nog heel vies, wel een stuk minder dan gisteren.
Tevens wil ik jullie heel erg danken meteen voor alle lieve woordjes, tranen en meedeleven de afgelopen dagen. Jullie zijn allemaal toppers ! Dank jullie wel.

smak
Asje

Gewijzigd door - Asje op 01 May 2006 22:13:54

Hallo asje…

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met dropje…
Ik hoop dat hij snel weer de oude is en weer vrolijk rond loopt .

Geef hem maar een lekkere dikke knuffel van mij…hihi.

Groetjes Bianca

Ohh wat sneu toch he, je ziet inderdaad dat het wit niet echt wit is…

Hopelijk is ie snel weer de oude!!

Groetjes Nathalie & Co

Ik ben allergisch voor katten dus normaal loop ik er met een grote boog omheen, maar nu zou ik dropje zo een stevige knuffel geven! Je ziet gewoon aan hem dat hij aan het bijkomen is.

Zou hij ook blij zijn met een digitale knuffel van mij?

Groetekes, Sje

Ja dat geld ook voor mij, ik kan die knuffel ook beter niet live uitvoeren, krijg ik megalast van m’n astma , maar een digitale knuffel vind ie vast ook fijn

Groetjes Nathalie & Co

Na wat dropje allemaal heeft meegemaakt, snap ik best dat hij even lekker tot rust moet komen.
ben blij dat het goed met hem gaat

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ja hij moet ook even tot rust komen, het is best heel veel geweest wat hij heeft meegemaakt… en hij is ook de jongste niet meer toch??? misschien heeft dat er ook wel mee te maken…

maar ook ik ben blij voor jullie dat hij weer thuis is… aan de omstadiheden waarin hij tot rust moet komen kan het absoluut niet liggen , dus ik ga er ook van uit dat het allemaal goed komt!!

sterkte en s6 ermee hoor.

kuss

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Och, wat en lieffie. Je ziet idd dat hij nog wel vies is hoor.
Nou ja, komt wel weer joh.
Eerst maar eens lekker bijkomen van zijn absurde avontuur

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Dropjes verhaal staat inmiddels ook op de site van de dierenambulance http://www.damiddenlimburg.nl/werk.htm
en ook op de site van Neer
http://www.pietvantoon.nl/katje.html
en morgen verschijnt er een artikel in de regionale krant
Tjonge hij wordt nog beroemd ook zo.

[green]Heb zojuist het hele verhaal van Dropje gelezen, echt sneu. Maar gelukkig is ie inmiddels weer lekker thuis. Goed uitrusten is denk ik het allerbelangrijkste na dit trauma van Dropje, zoals op foto`s te zien denkt Dropje daar volgens mij zelf ook zo over. Dropje maak je nu maar ff geen zorgen over je vieze vachtje, rust eerst maar even lekker uit, daarna komt de rest wel weer.

Succes ermee! Enne baasje van Dropje, voor jou geld denk ik hetzelfde, ik heb zelf ook een kat en moet er niet aandenken dat ie in zo`n situatie komt. Dus logisch dat je je ff kl*te voelt, maar gelukkig zijn jullie weer bijelkaar.

Groetjes Olijvje/green]

Komen jullie maar lekker allemaal bij van de schrik.

Geef hem ook van ons maar een knuffel en van Tommy en Lara (onze katten) een dikke kop!

Tessie

zo wat een bekent heid .leuk hoor .nou lieve dropie kom maar lekker bij man .kan me voorstellen dat je heel veel slaapt .het was me maar geen avondtuur .poehe laat je maar lekker verwennen .en pas op he we gaan niet naar buiten

groetjes marielle mama van
10-10-01

van een gewone kat naar een beroemde kat,maar ben nog steeds blij dat jullie hem gered hebben,dropje laat je lekker verwennnen ene niet meer op het dak klimmen hoor

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Nou Dropje krijgt zowaar een fanclub hoor. Na aanleiding van het krantenartikel
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006/5/3/MGL/RO/15/articles/artikel_DDL_1DA_20060503_183_281.php Belde er meteen een mevrouw omdat ze het fantastisch vond wat wij voor Dropje hadden gedaan, ze stuurt een kaartje hahahahhaha.
Verder laat ik Dropje toch nog even nakijken vandaag. Hij slaapt nog steeds alleen maar ( wel begrijpelijk, maar toch ) Daarbij drinkt ie niet en krijgt maar nauwelijks vocht binnen door het blikvoer wat ie nu ineens wel krijgt van ons. Ook een oog is ontstoken denk ik en is ie denk ik wat koortserig. Kan er waarschijnlijk vanmiddag terecht ( moet nog effe bellen zo meteen ).
Hoop vooralsnog dat het verhaal toch echt niet nog een staartje gaat krijgen.

oh nee asje dat is zeker niet te hopen,
want gevoels matig had hij toch al wel iets moeten doen…

mijn poesje is van de winter 4 weken buiten geweest in de vrieskou… we hebben haar gevonden en zij heeft tja anderhalve dag te tijd nodig gehad om lichtelijk te herstellen…

tis niet helemaal te vergelijken natuurlijk ,maarja… je hebt gelijk datje hem toch even na laat kijken…

sterkte er mee hoor

mama van fabiano: 18-02-02 alessandro: 21-08-03 , en gennaro: 02-01-05

Hallo…

Jeetje dat is inderdaad niet zo goed dat dropje niet drinkt… tis toch belangrijk dat hij vocht binnen gaat krijgen hè.

Ik hoop maar dat de dierenarts er wat aan kan doen…

sterkte ermee…

Groetjes Bianca

Met Dropje is alles goed, het niet drinken is niet zo`n probleem bij katten want zolang ze eten krijgen ze blijkbaar genoeg vocht ook. Daarbij krijgt hij normaal brokjes en nu blikjes ( hahaha voor de verwennerij eventjes hoor ) maar krijgt hij daardoor wel vocht binnen. Hij had geen koorts, wond ziet er netjes uit. Het lusteloze kan waarschijnlijk liggen aan pijn, dus hij heeft nu een pijnstiller gekregen en heb er nog voor een paar dagen voor thuis. Het oogje was ietsjes ontstoken, maar daar doen we niks aan verder. Het gaat gewoon goed dus naar omstandigheden.

Nou gelukkig maar As!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gelukkig maar!!! Nou klein, beroemd en nog een klein beetje viezig poesje… snel beter worden, kan je fijn weer buiten spelen in het zonnetje! Of mag dat nog niet van het vrouwtje??

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat fijn dat het goed gaat!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben