Nog een vraagje (tantjes)

met welke leeftyd beginnen ze tantjes te krijgen??
kaialni kwijlt de hele dag en doet het liefs haar 2handen helemaal in haar mond:D
ze is heel vrolijk ma kan ook heel hangerig zijn of echt zeuren…
iemand zij me dat ze dit vaak doen als ze tantjes krijgen!?!?

haar srongetje was wel over sins een week ongeveer of toch niet…
soms snap ik er nix meer van als het eindelijk alemaal makelijker lijkt te gaan gebeurt er wel weer iets wat alles door elkaar gooit…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dat is zo verschillend per kind kan met 3 maanden zijn maar ook met 10 of 11 maanden is bij iedereen anders

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

hoi
datm kwijlen en handjes in de mond deed Emma ook heel vaak. Net toen ze het niet meer deed kreeg ze tanden. Zegt dus niks! 3 maanden is ook wel erg vroeg hoor!!

groetjes

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ja gebeurt wle eens scottie76 maar niet vaak

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

quote:
en hoorde laatst dat er kindjes zijn die met opkomende tandjes geboren worden (!) Of dit waar is...

helemaal waar, maar je hoord het inderdaad niet vaak.
Mijn neefje werd met 1 ondertandje geboren, die halverwege door was.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Mijn zoon Twan kwijlt ook al lang veel, maar hier ook geen tandjes hoor. Hoort er gewoon bij denk ik dan maar, die tandjes komen vanzelf.

Groetjes

Dat verschilt per kindje. Hier sinds 7 maanden het eerste tandje en we zitten nu op 6. Het kan zijn dat ze nu veel kwijlt, maar het tandje nog maanden op zich laat wachten.

Groetjes!

Tim was precies 7 maanden toen zijn 1e tandje doorkwam. Hij heeft er nu 5, maar wat de rest ook zegt het is gewoon heel verschillend. Soms denk je dat ze doorkomen, omdat alle symptomen er zijn maar dan nog duurt het soms nog een hele tijd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Meneer hier had met 4 maanden al tandjes (gelijk met zijn nichtje van ruim 1 jaar… ). En nu heeft hij een hele mond vol. Net wat ze zeggen het is soms weken kwijlen en uiteindelijk een puntje die soms ook nog even duurt voor hij helemaal tevoorschijn komt…

Onze knul is nu ook bijna vier maanden en kan af en toe enorm kwijlen en met de handjes in de mond zitten. Ook de bijtring geef ik hem af en toe al, vindt hij op zich wel fijn, maar voor korte duur.
Verder nog niets te zien in zijn mond en ik ga er dan ook vanuit dat het nog wel even een paar maandjes gaat duren. We zien het vanzelf wel als er wat wits in zijn mond gaat verschijnen.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik erg benieuwd ben, hoe hij er dan weer uit gaat zien!

Groetjes Jolanda

mijn kindje is nu 3 maanden en hij heeft nu al bijna 2 tandjes dus kan verschillend zijn. bij de andere sneller en meschien bij de andere later. ik vind het wel zielig hoor zo veel pijn hebben ze en dan door huilen.