kailani krijg 4x 210+7 schepjes
sins kort ook groente (zelf gemaakt)
HOEVEEL GROENTE PAP MAG ZE?
ze drink haar fles en gaat maar net leeg soms blijft er wat over
zo is haar schema ongeveer:
7.00 fles
12.00fles
16.00fles
17.00 groente (2ijsblokjes)
21.00fles pap
wil het zo proberen 4x 180+6schepjes of is dit verschil te groot?)
7.00fles
11.00fles
15.00fles
18.00 groente(omdat wij dan ook rond die tyd gaan eten en kailani dan begint te happen) of is dit telaat? hoeveelheid ???
21.00fles pap
iemand een iedee??
Nog een vraag over eten
De groentehapjes lijken me prima zoals je dat doet, 125 gram is ok. Maar waarom geef je Kailani ook niet lekker wat fruit 's ochtends? Dat mag ze ook met 4 maanden he? Dan kun je daarnaast flesjes geven. Ik vind 4x210 zelf best veel voor zo’n kleine hummel. Hoeveel weegt ze? Wij hanteren hier altijd gewichtX150, dus bijvoorbeeld 6 kilox150, dan mag ze nog 900 cc drinken. Qua hoeveelheid klopt het dan wel, maar 210 is ineens zo’n grote hap. Ik denk dat je, als ze fruit en groente krijgt, gewoon naar 4x180 kan! Je merkt immers al dat ze wat minder op kan. Heb je hier iets aan?
Groetjes Rainbow, trotse mama

Trouwens, mag Kailina fruit? Soms moet je daarmee wachten tot 6 maanden…als ze allergisch kan zijn. Moet je even navragen!

ze heeft wat last van reflux ma gaat al stukken beter!!
vandaar dat ze de eerst 4weken aleen groente mag
zal ik dan de eerste en de laatste fles 210 laten en de rest 180?!
ze is vrij groot 64 cm en 7kilo
hoi
Emma is ook altijd een grote en zware bbygeweest, maar die heeft nig nooit flessen van 210 gedronken… volgens mij is 4x 180 en een groente hapje prima!, je kan haar ook nog wat water tussendoor geven evt…
groetjes Gidget
Ik heb even gekeken en Eva was rond Kailani’s leeftijd (met 18 weken) 6,4 kilo. Die kreeg toen volgens mij ook nog 180cc en dat 4x. En groente en fruit 4+. Maar dat vergeet je zo snel joh! Wij hebben nu natuurlijk een ander schema en dan kun je je het vorige al niet herinneren…Even wachten met fruit dan maar. Ik zou kijken hoe ze reageert op de 180-er voor ze gaat slapen. Wordt ze wakker en heeft ze honger, dan mag je wat meer geven. Ik denk alleen dat ze wel genoeg aan de 180 zal hebben, gewoon even proberen!

Gewijzigd door - Rainbow op 17 Jun 2009 22:20:06