Nog een voetenvraag naar binnenlopen (3jr)

Hoi,

Ik heb nog even een ander vraagje over de voeten van mijn dochter.
We hebben gemerkt dat ze met een voet er naar binnenloopt dus schuin hellend naar binnen. Ook met de rechterkant loopt ze niet helemaal recht.
Wij dachten in eerste instantie te smalle en kleine schoenen maar ze klaagt eigenlijk niet over pijn toch even gecontroleerd maar daaruit kwam naar voren dat ze gewoon prima schoenen heeft. De winkelbediende bij de duurdere schoenezaak zag het ook en stelde voor het even met de ha( voor ons de ka) of cb te bespreken. Nou gaan we dat zo wie zo doen maar hoor graag jullie mening.
Maar wat denken jullie = dit een probleem kan zijn of = het iets wat veel kindjes een periode kunnen hebben.

groetjes

lon106

Onze jongste liep ook opvallend met haar voetjes naar binnen. Heb ik het zowel op het cb, met de huisarts als in een goede schoenenwinkel over gehad. En blijkbaar is dat niet verontrustend omdat het in de loop der jaren nog bij trekt als het goed is.

En ik moet zeggen ze is nu net 4 en het wordt inderdaad steeds minder met dat naar binnen lopen. Ik kaart het wel elke keer aan als ik schoenen voor haar ga kopen. Zo hou ik toch een beetje vinger aan de pols.

Groetekes, Sje

Mijn dochter loopt met haar linker voetje naar binnen. Ik dacht ook dat het aan de schoenen lag, maar bleek niet zo te zijn. Niet heel erg hoor.
Ik had dit ook met cb besproken en dit moet idd in de loop der jaren beter worden.

laat je even weten wat jullie cb ervan zei?

groetjes gytha

Hoi,

Oke, maar moet je dan wel rekening houden met de schoenkeuze???
Ze wil namelijk heel graag voor de lente een paar sportschoenachtige gympen erbij hebben en eerlijk gezegd ik heb vandaag een paar hele leuke gezien die haar goed zouden staan onder de spijkerbroeken enzv.
Vorig jaar hebben we haar die ook een tijdje aangedaan in combi met d’r andere goede schoenen.

Groetjes

lon106

Ik zou het even in een schoenenwinkel overleggen of ze wel of niet op zulke schoentjes mag lopen.

Groetekes, Sje