Nog een nieuwe :D


#1

Hi dames (excuus voor de incidentele heer ),
ik ben Nonna.
Ik woon in Arnhem samen met mijn man Bian en onze zoon Xavi (nu 6,5 mnd).
Al een tijdje een stiekeme meelezer van 't forum.
Nu dan een werkelijk lid!

Wellicht tot schrijfs!


#2

Officieel welkom dan! Ik heb een zoontje van tweeënhalf jaar, Erik. We wonen in Drenthe.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Haaai en welkom hier! Ik ben Hanna (24) en samen met Stefan (26) de ouders van Sylvie (9 maandjes).
We wonen in Haulerwijk.
Heel veel plezier hier!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#4

Welkom en leuk dat je nu echt meedoet!

Ik heb een dochter van bijna 2,5 jaar, Nora en verwacht eind februari de tweede. Woon samen met mn man en dochter(s) in het Westland.

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers


#5

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra, getrouwd met Peter en wonen in Noord Holland. Samen hebben we een zoontje Tim van 2,5 jaar. In maart verwachten we de 2e.

Groetjes,
Sandra


#6

Welkom,

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van net 2 jaar.
Wij wonen met z’n drieën in Rotterdam.
Liefs, Anne

[img]http://lb3f.lilypie.com/fIPep1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />


#7

Hoi…

Ik ben vollop aan het reageren op herkenbare onderwerpen, maar heb ons nog helemaal niet voorgesteld!

Ik ben Koosje, de moeder van harry 2 jaar… ben zelf 26 jaar.
Ben een alleenstaande moeder, en woon in schaijk.

Mijn zoontje heeft erg veel last van constitueel eczeem, ( Frustrerend)

Ik hou de site in de gaten, gezellig!


#8

@ Nonna; Welkom, leuk dat je nu niet alleen meeleest maar ook mee komt kletsen!

@ Koosje&Harry: Jij ook welkom, zeker frustrerend als je kindje eczeem heeft! Hier ook een ervaren mama wat dat betreft…maar inmiddels hebben we het aardig onder controle.

Ik ben Carolien, de moeder van Jasper. En samen met m’n man, de kat en 2 vissen wonen we in Drenthe. Ik ben 31 en werk als verpleegkundige in de psychiatrie.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#9

Welkom allebei! Ik ben Juna, 27, moeder van Jada 2 jaar 10 maanden. Wij wonen in Malawi