Nog een ?je, en douche?

zie andere topic, vroeger douchete ik als zij nog lag te knorren, dat is nu een probleem, kan moeilijk om 6 uur al gaan douche, anyways nee bedankt…

maar hoe gaan jullie onder de douche met een kleintje rondrennend… ff erbij gezegt, dat dit model alle deuren openmaakt, graag in kastjes rommelt, geen ledikant meer heeft waar ik haar in kan zetten… en erg ‘ondernemend is’ dus ik vind het moeilijk om haar alleen te laten als ik sta te douche, iemand tips??

Pippy is geboren 17.07.2009

Hallo!

Je zou de avond er voor al kunnen douche… Of ben je gewend het in de ochtend te doen?

Liefs Jo

Hihi, idd 'savonds douchen zou ik zeggen.
Of 'smorgens haar vast in de kinderstoel zetten met een filmpje ofzo? Of klimt ze daar ook al uit? (Meisje hier wel… ontdanks tuigje…)
Ik zou iig ook niet gaan douchen als ze rondhuppelt, hahaha!
En anders samen onder de douche?

Kinderen zijn geboren naäpers, ze gedragen zich precies als hun ouders, ondanks alle pogingen ze goede manieren bij te brengen.
(Joh 13:15)

Ik douche savonds als de kids op bed liggen, of ik douche samen met de kids sochtends!

Liefs, Melanie

nee kinderstoel is hier al lang verleden tijd… die heeft ze niet meer! dus ik kan haar nergens in 'opbergen zeg maar…
meestal douche ik ook savonds hoor, maar in het kader van ‘wakker worden’ zo vroeg, werkt een douche meestal wel, voel ik me wel wat meer mens…
haar meenemen is een onderneming waar ik smorgens maar niet aan ga beginnen,
maar goed, heb toenstraks gewoon ff me kop onder de kraan gestoken… hielp ook wel…

Ik kom hier niet meer bij

Zie je al helemaal bezig van hoe ga ik fat allemaal doen, ik wil gewoon nog slapen dus kind hou je mond en ga slapen

kan je douche op slot? Want dan zou je der met wat speelgoed daar bij kunnen zetten, met het risico dat ze er zo bij onder stapt En anders indd zo je kop onder de kraan en 's avonds douchen.

Liefs Michelle

Ik douche altijd samen met Sylvie, vind ik heerlijk. Zij zit in haar badje op de grond en ik sta gewoon onder de douche. Heb geen omkijken naar haar want ze vermaakt zich uuuuuuuuuuren in haar badje als het moet
Soms komt ze er even uit en gaat ze ook even onder de douche staan, maar behalve haar wassen heb ik geen omkijken naar dr

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ook ik douche altijd samen met Seth.
Hij zit gewoon op de grond met wat auto’s en een wasbolletje te spelen, geen probleem.
Dan droog ik eerst snel mezelf af en doe mijn pyjama weer aan, en dan trek ik Seth onder de douche vandaan.
Kan ik hem eerst aankleden en erna mijzelf. Werkt hier prima

Liefs, Anne

hahaha maar zoals ik al zei heb ik niet een braaf kind, als ik de deur op slot doe, gaat ze in de wasbak klimmen, ze wil aan alle creme’tjes zitten, speeltjes zijn intressant voor 2 minuten misschien, … maar mijn badkamerkastindhoud is natuurlijk veel intressanter, of ze stapt inderdaad met kleren en al bij mij onder de douche…hahahaha!
maar goed, we zullen het zaterdagochtend eens allemaal aan de kritische pippytest onderwerpen hahahaha!

ehm… wij hebben een bad dus zet m erbij eigenlijk…

ja wij hebben ook een bad, maar ja kind blijft niet zitten, en believe me met badmat ken je ook nog aardige smakkers maken in een badkuip !!!

Ik ben altijd gewend geweest om savonds te douchen.
Wij hebben de badkamer beneden en dan ga ik bijv rond 8 uur douchen en ga daarna lekker tv kijken op de bank…en voel ik me eigen helemaal fijn en fris.
Aaron gaat ook savonds in bad/douche en ook wel eens met ons (1 van ons)

Smorgens vind ik een ellende …dan kan ik er de tijd niet voor nemen en ik douche graag lekker lang maar als Aaron smorgens rond huppelt ga ik ook niet lang onder de douche staan denk ik dus daarom altijd savonds…

Gr, Danielle

Wat kun jij het toch altijd leuk vertellen … het is me een pipperdepip zeg! Eerlijk gezegd is mijn kind wel erg braaf en kan ik douchen als zij in bad speelt … mama ook in bad zegt ze dan. Ondernemend op een rustige manier …

's-avonds douchen/badderen?

@ miss t, traphekkie voor haar kamerdeur…zeer slim ga ik hier eens in de groep gooien !!! … da’s misschien wel een hele goede oplossing…

ja die dame die verzint overal wat op …wat dat betreft net zo vindingrijk als mij maar dan met de ‘verhogende trap’… hahahaa, ik moet zeggen ik heb nu ook weer lekker savonds gedoucht, als ik mot werken moet ik toch vroeg op…op de dagen dat ik thuis ben en om 6.30 door die ‘koekoesklok’uit me mandje word getoeterd zou ik gaarne smorgens douche, gewoon om het feit ff wakker te worde, ik ga dit zaterdag eens ff proberen, gewapend met bumba koekkie! en pippi langkous dvd, of pieterpost… en ik zal ff echt allus uit mijn ‘nachtkassie halen…’ zoals pennen, slaappillen de pil… nog wat snoepchocolade voor bij het lezen’ want ze is zo lekker van de grijphandjes…