Nou, wij wonen in het oosten, en het is hier echt drama!! De hel dag door regen, e echt flink regen. Het is net een wolkbreuk wat de hele dag duurt!!
De straten staan hier blank (maar gelukkig wonen wij boven op een bergje, dus het loopt de straat wel af) , maar bij ons is lekkage ook niet bespaart gebleven. Doordat het zo hard en extreem geregend heeft vandaag, kon de dakgoot het niet meer aan, en wil nou net de pijp van de afuigkap daar eindigen (of langs lopen ofzo iets) , wat resulteerde in het feit dat wij opeens een berg water via de afzuig kap kregen!!!
De buren ook, en die man is instalateur (erg handig bij dit soort dingen) en die heeft dus ervoor gezorgd dat de dak goot weer door loopt, maar we hebben dus nu de afzuigkap er helemaal af, het lekt gelukkig dus niet meer, en alles nu aan het drogen!!
Gaat lekker hier, Ik was lekker aan het kleien met bo (of liever gezegd, ik was aan het kleien, bo keek toe want hij dacht dat je het kon op eten, en riep de hele tijd ëten") en had niks door, papa komt thuis en loopt de keuken in (open keuken) en zegt, wat gebeurt hier, er komt allemaal water uit de afzuigkap!! En ik zat er nog geen 1,5 meter vanaf , aan de eettafel, met Bo, en had nog niks gemerk (aanrecht stond inmiddels al behoorlijk blank) , over oogkleppen op gesproken!!! hahahahahahaha
liefs woezel