Nog 2 cm te gaan!

rn dan heb ik het over een overstroming. er staat nu 6 cm water aan mijn keukendeur te kloppen als er nog 2 cm bij komt is het binnen.
en nou heb ik net mijn houten vloer eruit gehaald en nieuw zeil (tijdelijk tot de verzekering uitkeerd)zit ik als het nog even door gaat weer met heel veel ellende

before you judge me, try hard to love me

Oh jee! Is er dan zoveel water gevallen bij jullie? Kan je geen zandzakken neerleggen ofzo?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

de put loopt niet door dus alles verzamelt zich voor mijn deur
heb net is de stromende regen de put geprobeerd leeg te scheppen en hij begint nu wel weer wat door te stromen dus hopen dat het zakt want ik denk niet dat het op korte termijn op houd met regenen

In welk deel van het land zit je?? Hier zijn wel 2 flinke buien gevallen, maar er blijft gelukkig niks staan… Sterkte er mee!

in het midden ik zit op de veluwe het is nu eindelijk even droog
maar het heeft heel de dag geregend en flink hard ook

ik denk al is er iets wat wij niet weten?!
haha!
nog 2 cm te gaan! jeetje maar wat heftig!
wat doen jullie nu?

ach ja heel niet aan gedacht nee ik heb geen ontsluiting hahaha

nou ik heb dus zo goed als de put leeg geschept en papa mag zo de rest doen en dan maar duimen dat we de nacht droog doorkomen want er is nog heel wat voorspeld

anders morgen maar even de reinigingsdienst bellen en vragen of zij hem even goed kunnen leeg halen

Nou, wij wonen in het oosten, en het is hier echt drama!! De hel dag door regen, e echt flink regen. Het is net een wolkbreuk wat de hele dag duurt!!
De straten staan hier blank (maar gelukkig wonen wij boven op een bergje, dus het loopt de straat wel af) , maar bij ons is lekkage ook niet bespaart gebleven. Doordat het zo hard en extreem geregend heeft vandaag, kon de dakgoot het niet meer aan, en wil nou net de pijp van de afuigkap daar eindigen (of langs lopen ofzo iets) , wat resulteerde in het feit dat wij opeens een berg water via de afzuig kap kregen!!!
De buren ook, en die man is instalateur (erg handig bij dit soort dingen) en die heeft dus ervoor gezorgd dat de dak goot weer door loopt, maar we hebben dus nu de afzuigkap er helemaal af, het lekt gelukkig dus niet meer, en alles nu aan het drogen!!
Gaat lekker hier, Ik was lekker aan het kleien met bo (of liever gezegd, ik was aan het kleien, bo keek toe want hij dacht dat je het kon op eten, en riep de hele tijd ëten") en had niks door, papa komt thuis en loopt de keuken in (open keuken) en zegt, wat gebeurt hier, er komt allemaal water uit de afzuigkap!! En ik zat er nog geen 1,5 meter vanaf , aan de eettafel, met Bo, en had nog niks gemerk (aanrecht stond inmiddels al behoorlijk blank) , over oogkleppen op gesproken!!! hahahahahahaha

liefs woezel

Hier is alles droog gebleven maar de straten hebben goed blank gestaan en de trams hebben problemen gehad.

Groetjes,

Michèle

pffff dan had je in Enschede moeten zijn… Ik ben net thuis van mijn werk, ik was om half 6 vrij! Heel enschede heeft zowat onder water gestaan, zo hoog, dat het zo de bus inliep toen ik daar na 3 kwartier wachten eindelijk in zat! Helaas had ik vanaf het station geen aansluiting naar huis, mijn bus reed helemaal niet meer, dus er zat niks anders op dan door die regen, met de voetjes in het water, een uur naar huis te lopen
Danny werkt voor de gemeente en heeft de hele dag putten moeten leeg pompen in de stromende regen. Hij is nog op het nieuws geweest Bij rtl4, nos, sbs6 en rtv oost! Dus als je vanavond bij hart van nederland een jongen in een fel oranje werkjas geinterviewd ziet worden, dan is dat mijn mannetje

Groetjes Anouk

He gatver Anouk, ben je wel weer een beetje droog en warm nu?? Enne ik denk dat ik dat niet ga redden, ben een beetje moe maar jou mannetje is nu even een BNer

Groetjes,

Michèle

och ja welkom in het oosten

bij mij begaf een goot het aan de voorkant en aan de achterkant was de afvoer verstopt
water stroomde binnen via hele rare plekken en kleine gaatjes

ik heb gedweild tot ik niet meer kon met 4 kindertjes om me heen

was al nat van ze ophalen van school en nu was ik nat van het dweilen met de kraan open

mijn pa is me komen redden heeft de afvoer ontstopt en toen hield het stromen eindelijk op

nu is alles nog vaochtig en helaas is de idylissche beek naast me ook al bijna tot mijn gangpad gekomen… en er komt morgen nog een bult water aan

laten we hopen het drooooog te houden

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Nou ik ben benieuwd wat vandaag ons brengt. ze zeggen hetzelfde als gisteren, niet echt mijn idee van een leuke dag dus!!

Anouk, ik heb je vent gezien hoor!!! wat zal hij het druk hebben gehad gisteren (en vandaag nog)!!!

liefs woezel

Ook hier in Almelo wat alles overstroomt… ik was bij mn ouders gister en bij 2buurmannen lekte het zo naar binnen… Ze konden de wc niet meer doortrekken, geen water pakken en niet douchen…

Bleek dat 1 buurman zijn deel van de goot nog nooit schoongemaakt had…

Je zag het water in het gangetje langs stromen als een riviertje…

Liefs, Melanie