Gewijzigd door - x-shirley-x op 14 Aug 2011 23:13:40
Nog 1 maand samen wonen
Indd vervelend hoor, maar kun je niet samen bij zijn ouders dan? En ik snap dat je moeder moe is als je dat zo leest maar ik denk dat Eliza meer drukte met zich meebrengt dan je vriend of zie i kdat verkeerd, dus volgens mij kan die er ook nog wel bij
Liefs Michelle
Als ik dat zo lees kan ik me voorstellen dat je niet bij je schoonouders wilt zitten
Kun je niet samen (als het financieel kan) een huisje op een park huren?
Liefs Michelle
He wat naar meid, ik snap je wel hoor. Enne dat jij niet bij je schoonouders wilt zitten snap ik nog veel meer. Ik vind het wel sneu voor je mannetje dat hij wel in die deprimerende omgeving moet zitten. Maar je zult zien 5 weken zijn zo voorbij.
Oh enne als je bang bent dat je ma zich te veel met Eliza gaat bemoeien praat hier dan eerst rustig over met haar, dat bespaard vaak een hoop stress achteraf.
Enne wij zijn gewoon hier voor als je je ei kwijt wilt of stoom af moet blazen.
Groetjes,
Michèle
Kan me voorstellen dat je hiermee zit. Lijkt me ook erg gek om ineens een aantal weken niet bijelkaar te wonen. Erg jammer dat je vriend niet bij jullie kan blijven. Maar ik neem aan dat jullie elkaar wel dagelijks gaan zien? Of wonen je schoonouders niet in de buurt?
We zijn er voor je voor een luisterend oor!
Oh jeetje wat vervelend …
Ik zou er ook niet aan moeten denken hoor om even 5 weekjes als gezin ‘uit elkaar’ te gaan …
Maar je moet maar zo denken: je doet het voor iets heel moois, een eigen stekkie van jullie 3tjes … waar jullie nog jaaaaaaaaaaaren samen gaan wonen, misschien wel voor altijd!
Dus wat is 5 weken dan?
En indd, als je iets kwijt wilt over die periode , dan open je een topic en typt tot je het allemaal kwijt bent!
Nayaro - Danil / 14 September 2008
Oh meiske toch… zou zeggen kom met z’n 3e bij ons inwonen… (dan heeft Jurian zijn meiske ook vast in de buurt) maar… zo groot is het hier ook niet. Lijkt me wel heel dubbel zeg om weer even bij je moeder te gaan wonen. Net wat die andere meiden zeggen… wij hebben een luisterend oor. Dus klets maar lekker tegen ons aan…
Weet zeker dat jullie na die 5 weken dubbel genieten van het geluk om weer bij elkaar te zijn!! Leef daar maar naartoe…
We hebben hier 4 slaapkamers waarvan er 2 intensief gebruikt worden… heb er dus nog 2 over… in 1 staat al een logeer bed… hahahahaha
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Moeilijk hoor
Maar je moet maar denken dat het voor het goede doel is
FF tanden op elkaar Hoe rot ook
gelukkig gaan jullie niet uit elkaar Maar bouwen jullie aan een mooi nestje voor zn drie
Daarna dubbel en dwars genieten
Gr Linda
[img]http://lb2f.lilypie.com/QA0zp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />
oja moeilijk hoor!
ik snap je keuze goed maar het is wel moeilijk.
Ik kan heel goed met mijn ouders opschieten maar om daar 5 weken in te wonen zou ik niet kunnen.
Maar ja wat is nu 5 weken als je er iets moois voor terug krijgt?
Heel veel succes!
oja en wonen je schoonouders ver weg van jou moeder?
want dan is het helemaal lastig!
Groetjes Gytha
Ja, dat lijkt me echt knap lastig!!
Ik ben ook heel erg blij dat mijn vriend en ik toen der tijd er echt voor gekozen hebben samen te gaan wonen.
Maar, als je dan na die 5 weken weer gezellig bij elkaar bent, dan geniet je wel nog meer van elkaar, en waardeer je elkaar nog meer!
Succes ermee!
Liefs, Anne
och meisie,
hee het komt wel goed! het is even ter overbrugging, hou dat ook vast meisie,
en je kunt misschien ookj een paar keer bij je vriend slapen?
wat moet dit moeilijk zijn, snap dat je dit zo voelt, maar jullie nieuwe huisje is zo klaar en dan kunnen jullie met een frisse nieuwe MOOIE start beginnen!
denk aan je hoor lieverd!