NOD uitgesteld

Ik had eerder al ergens geschreven dat mijn NOD omstreeks 19 september zou zijn, maar ondanks dat ik al sinds de bevalling van Mats een hele regelmatige menstruatie heb (29-30 dagen), ben ik prompt op het moment dat we voor een derde wilden gaan vervroegd ongesteld geworden. 16 dagen te vroeg zelfs. En ik ben het nu al 3 dagen, het is echt een menstruatie.

Voor de zekerheid bel ik morgen toch nog maar even naar de huisarts, want ik heb wat zitten surfen op internet en tussentijds bloedverlies is altijd een reden om contact op te nemen met de huisarts.

Ik hoef er waarschijnlijk niet bij te zeggen dat ik hier toch wel van baal.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Nee, dat hoef je er inderdaad niet bij te zetten
Baaaaaaaaaaaaaalen zeg!!!
Ik zou ook even bellen met de huisarts.
Beter 10x te vaak dan 1x te weinig.
Sterkte!

Groetjes, mamma van Stephan

Ik kan me je… gevoel meteen voorstellen. Is echt balen hoor !
Ik zou er inderdaad ook maar even mee naar de huisarts, ben benieuwd wat ie ervan zegt.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Ben ik erg blond als ik vraag wat je met NOD bedoelt. Ik wil steeds reageren, maar ik weet niet goed waarop.

Groeten,
Nikki (bag lady)

Hihi, ik weet het ook (toevallig) sinds kort.
Het betekend: Niet Ongesteldheids Dag (ofzo).

Ehm…voor de verdere betekenis kan je inderdaad misschien beter bij Carola zijn…

Groetjes, mamma van Stephan

Ik heb ook geen flauw idee wat NOD betekent, maar ik vermoed hetzelfde als Elly. De term wordt in ieder geval op internet vaak gebruikt om de datum dat je dus eigenlijk ongesteld zou moeten worden, maar het liever niet wilt omdat je zwanger wilt worden, aan te duiden.

Ik dacht te laat aan het telefonisch spreekuur, dus morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Aha, wat word ik slim dankzij dit forum . Nou, sterkte in ieder geval!!

Groeten,
Nikki (bag lady)