Noahs vriendinnetje

zometeen komt spelen?
Jaaaa, het begint al vroeg met de vriendinnetjes, want vorige week liepen ze hand in hand naar buiten van de psz.

Haar moeder is net zo jong als ik (23), en komt gezellig een bakkie koffie doen, en dan kunnen de kids met elkaar spelen.
Ik ken haar nog niet zo heel erg goed, alleen veel gesproken via hyves en op de psz, dus vind het best spannend allemaal.

Liefs, Melanie

Wat leuk zeg, dat is toch de manier om andere mama’s te leren kennen. Ik hoop dat het klikt tussen jullie, dat zou leuk zijn. Veel plezier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zoo, ze zijn net weer weg… de kids werden wel even vervelend, want ze wouden nie opruimen, en op t laatst ook niet meer samen spelen.
maar tussen mij en haar moeder, ging het erg goed… het klikt wel…
En we spreken zeker nog een keer af…

Zij komt officieel uit Enschede, en woont nu met vriend en dochter dus hier in Almelo… dus we praten het zelfde, dus hoeven ons niet in te houden qua dialect hshahahaha.

Leuk Leuk Leuk!

Liefs, Melanie

Oh das leuk ook voor jou… Morgan heeft nog geen echte vaste vriendinnetjes zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Leuk! Zo heb ik ook een kennis, inmiddels vriendin. Kinderen bijna even oud, woont een paar blokken bij me vandaan, en zien elkaar inmiddels wekelijks. Erg leuk!

Ja is echt super…

We gaan onze mannen ook een keer aan elkaar voorstellen…
Straks als het weer wat beter is, lekker met elkaar achterthuis zitten, kids lekker spelen!
Leuk!

Liefs, Melanie

Fijn dat de mama’s een klik hebben. En tussen de kinderen komt het vast ook helemaal goed

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers