Noah zo giga vervelend is

Ohhh kan hem wel achter t behang plakken echt waar…
Hij heeft al ruim een week dat ie smiddags EN savonds niet meer wil slapen.
Zo ligt hij nu nog wakker…

als het alleen spelen was maakte me dat niets uit, maar hij huilt ook continu… OM NIKS!!
En ik heb het al geprobeerd om hem gewoon te laten huilen, maar t word van kwaad tot erger… er even naar toe helpt ook niets, want 2 min. later begint ie zo weer…
Hij wil gewòòn niet!!
hij verzint nu ook smoezen hè… mama drinken, mama bij in bed, papa kus, mama kus, auto bij in bed, nee niet auto bij in bed… lampje aan, lampje uit, deur open…
alles kunnen we doen, maar t heeft geen nut…

vanavond hebben we hem laten huilen, zijn we er om en om even naar toe geweest… boos en rustig… wat nu??

Hoe krijg ik hem toch in slaap savonds?

Liefs, Melanie

Ik heb het ooit ook gehad met Jurian en jullie gaven me toen de tip om het te negeren. Dit heeft echt in no time geholpen… Binnen een week was ik er vanaf. En nu loop ik ook weg als hij gaat lijntrekken. Als hij weet dat je terugkom dan blijft hij wel roepen…

Verder geen tips/advies oid… maar wel even hart onder de riem want makkelijk is het niet!

Moet ik hem dan gewoon negeren tot dat ie in slaap valt?
Krijg kippenvel op mn armen als ik al een gilletje hoor van hem… laat staan het lange huilen.

Maar we zullen zien wat vanavond met hem doet, en dan zullen we het eens testen!

Liefs, Melanie

Oke… heel vervelend die leeftijd…

Hij ligt nu ook in bed, en ook eerst vragen om een koekje, en drinken… maar heb er niet op gereageerd… hij MOET nu slapen, want straks moet ie naar school… dus zolang kan hij ook niet slapen.

Vanavond zal ik hem eens negeren… mn moeder zei ook al, gewoon negeren… laat maar huilen, je hoort en weet zelf wel wanneer ie wat heeft of niet…

Liefs, Melanie

Negeren hebben wij bij morgan ook gedaan. We liepen ieder een keer en degene die als laatste liep zei heel duidelijk dat we beneden waren en dat we niet meer kwamen. Binnen een week was het over.

Groetjes,

Michèle

Eva heeft het gelukkig nog niet. Heeeel af en toe probeert ze de boel wel te rekken. Dan is het een haar die op haar speen zit, dan treuzelt ze met water drinken, dan is Bumba uit bed gerold…Dat had ik dus afgelopen zondag he en ik werd er knettergek van! Ik zeg dan ook gewoon: ‘Nu ben ik het beu, mama gaat naar beneden en komt niet meer hoor!’ Meestal pikt ze dat wel. Succes met negeren!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Jaa ik kan 100 x zeggen mama/papa gaat naar beneden, afgelopen nu!
maar helaas… maaaaaaaaaaaar we zullen zien hoe het gaat vanavond!

Liefs, Melanie

Jippiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee… We hebben Noah genegeerd vanavond en hij slaapt!!! Hij huilde net nog even 2 min… en is weer in slaap gevallen…

Dat hebben we mooi gewonnen…

Ook heb ik een belonings-bord gekocht… Lag bij de Aldi hier voor 5 euro.
Daar kun je spelenderwijs je kind leren dingetjes te doen, om vervolgens beloont te worden.

Zo zou Noah de hele week goed zn bord moeten leeg eten (tuurlijk zit er vast een dag tussen dat het minder is)… en dan krijgt ie een ijsje bijv.
Gaat ie een keer naar de wc of het potje… (wat we proberen, al hoeft ie helemaal niets te doen, zolang ie maar probeert) dan krijgt ie een cadeautje…
en zo kun je zelf je week invullen…
Best leuk om te zien… Weet niet of hij het snapt, maar als ik zeg dat ie zn speelgoed netjes moet opruimen, dan doet ie dat, en krijgt ie dus een sticker… heeft ie dat netjes gedaan mag ie of diezelfde dag, of aan het eind van de week een snoepje uitzoeken bijv.

kijken of het werkt…

Liefs, Melanie

Ha ha ha ik heb hem ook gekocht. Morgan snapt hem nog niet maar voor die prijs heb ik hem nog even in de kast gelegd

Groetjes,

Michèle

Cool zo’n bord! Wil ik ook best hebben voor straks!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hahaha handig he Michèle… Ik ga hem vandaag uit testen want Noah zegt nu zelf al… “Kijk mama helpen dan snoepje”
“Lekker slapen”

@ Rainbow, heb je geen Aldi in de buurt???

Liefs, Melanie