Noah vanmiddag

voor de laatste keer naar het CB gaat?!
Hij is 3jaar en 9maanden geweest, en mag dus vandaag voor t laatst naar het CB en krijgt daarbij dus ook zn (voorlopig) laatste prik.
Papa gaat vandaag ook mee, want ik vind t zoooooo zielig… Noah wil ook absoluut geen prikje geeft ie aan… terwijl wij zeggen dat t geen pijn doet en dat ie daarna een lekker ijsje krijgt van de MAC.

Dus we gaan met de Hole Family!! hahahaha!

Zielig hè!!!

Liefs, Melanie

wat super! succes met de prik! ik dacht dat het cb tot 12 jr was mbt inentingen?
of is het na 4 jr ergens anders? ik dacht dat ze hier langer naar het cb moeten maar kan meook vergissen.

die ijsco zal goed doen!

Gewijzigd door - MamavanRico op 04 Jan 2012 10:19:12

Succes, en eigenlijk niet zeggen dat het geen pijn doet, want dat doet het wel. Kun je beter zeggen je voelt eventjes au en dan is het klaar. Of er zo weinig mogelijk over zeggen.

@mamavanRico nee cb is echt afgelopen met 4 jaar. daarna ga je in gymzalen of sporthallen voor de andere prikken. Staan alle kindjes in een rij En meten en wegen doet de schoolarts.

Liefs Michelle

Thnxx Michelle ik zal er met Noah maar niet meer over hebben dan haha!
Want Tja pijn doet het zeker EVENTJES!

Geen goede actie van mij om dat te zeggen dus!

Maar mamavanrico: CB is idd afgelopen na 4 jaar… daarna gaan ze hier naar de GGD om met 9jaar die prikken te halen, of in een sporthal.

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 04 Jan 2012 15:39:58

Het is ook niet lang, maar ja snapt een kind eventjes?? hahahah

Liefs Michelle

hmm raar ik kan me herinneren dat ze tegen ons zeiden dat zij op kinderen letten tot 12 jaar zelfs. of dat dat dan nog via hun ging ik weet niet meer precies zal nog is navragen wat ze daarmee bedoelde.
maarre zet m op vanmiddag!

Bah, ik zie er ook zo tegenop. Op deze leeftijd krijgen ze het veel bewuster mee. Goeie tip Michelle, zo ga ik het straks ook tegen Erik zeggen als de tijd daar is. En inderdaad ons schuldgevoel afkopen met een cadeautje

@mamavanRico: CB is onderdeel van de jeugdgezondheidszorg. Tot vier jaar gaan kinderen naar een CB, daarna neemt de schoolarts het over (als GGD ook onderdeel van de jeugdgezondheidszorg). Dus mogelijk bedoelden ze dat als ze zeiden dat ze op kinderen letten tot 12 jaar: dat doet de jeugdgezondheidszorg dus ook.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Stom he, maar ik zie er nu veel meer tegenop dan toen ze klein waren. Toen vond ik het ook wel sneu, maar verder kon ik er prima tegen. Maar nu maken ze het zoals Mriek ook al zegt veel bewuster mee, dus dan zie ik er een veel meer tegenop. Nog maar een paar maandjes en dan krijgt Tim die prik ook. Ik was idd ook van plan om hem gewoon aan te geven dat hij weer een prik krijgt en dat het wel pijn kan doen, maar dat dit maar heel eventjes is. Hihi bedenk me nu dat ik die afspraak van Tim dan wel plan met de 14 maanden prik van Daan. Wel zo eerlijk, beide een prik

Succes met Noah en hoop dat het meeviel!

Groetjes,
Sandra

Nou hij heeft t superrrrrrrrrr gedaan… Lekker bij papa op de arm toen ie een prikje kreeg… ff een kleine gil, en t was voorbij.
Daarna papa weer naar t werk gebracht, en door naar de mac, daar een lekkere mcflurry m&ms gegeten… hahahaha

ben trots op mn mannetje!

Liefs, Melanie

Stoer hoor, van Noah! BIKKEL! Die Mac Flurry heeft hij zeker verdiend! Eva moet straks natuurlijk ook. Ik vind het ook zielig en ga haar dan ook belonen met een ijsje ofzo. Die kleine armpjes…Ik vind een prik zelf al niet zo fijn, laat staan die kleintjes!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers