word.
Gefeliciteerd Noah een hele fijne dag en nu ben je officieel een kleuter.
Papa, mama en Joël ook gefeliciteerd!
Liefs Michelle
word.
Gefeliciteerd Noah een hele fijne dag en nu ben je officieel een kleuter.
Papa, mama en Joël ook gefeliciteerd!
Liefs Michelle
Hey Jarige Job!
Hartelijk gefeliciteerd met Noah’s 4e verjaardag.
Maak er maar een hele leuke dag van!
Gr, Danielle
Ook hier nog een keer van harte Noah! Een kleuter, groot zeg!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Hele mijlpaal weer!! van harte gefeliciteerd! en een hele fijne dag voor jullie allemaal gewenst!
bedankt allemaal, ook namens Noah!
hij heeft een ge-wel-di-ge dag gehad… lekker achterthuis geviert!
hij is gruwelijk verwend met speelgoed van Thomas de trein en auto’s! het begon om 11uur vanochtend al, tot 6uur vanavond!! een drukke maar gezellige dag! we hebben de kids daarna lekker gedouched, en zijn optijd naar bed gegaan, en beide direct in slaap gevallen…
vanaf morgen gaat ie hele dagen naar school, en hij heeft er zin in… mama iets minder want dit betekend dat ik hem om half 9breng, en pas om half 4 weer ophaal… het is voor mij teveel gedoe met Joël om hem telkens om 12uur op te halen en om 1uur weer weg te rijden… dus hij mag bij mijn moeder een broodje eten! die hem dus ook ophaalt en wegbrengt elke dag! dua hij heeft de tijd van zn leven natuurlijk, zo elke dag bij opa en oma!
maar goed… de peuterfase hebben we afgesloten om een begin te maken aan de kleuterfase!!
Liefs, Melanie
Gaan ze bij jullie echt nog tot half 4?? Dat hoor je niet vaak meer. Hier is het van half 9 tot 3 uur.
Liefs Michelle
Alsnog gefeliciteerd! En heel veel plezier met naar school gaan voor jullie beide!!
Groetjes mama Ja
Ah oke die hebben tussen de middag anderhalf uur, hier maar een uur. va kwart voor 12 tot kwart voor 1.
En ik kan hem wel halen in principe maar ga ik ook niet doen, zijn net 2 of 3 kinderen per klas die niet overblijven dus ik laat hem lekker bij zijn vriendjes(als hij die heeft hahaha)
Liefs Michelle
Fijn, dat hij zo’n leuke verjaardag gehad heeft
Half 4, dat vind ik inderdaad ook lang!
@Michelle: Hebben ze bij jullie continuerooster tot 3 uur??
Bij Seth krijgen ze waarschijnlijk een continuerooster, van half 9 tot 14.15 uur, lijkt me ideaal! En dan hebben ze ook nog wat aan de middag. Nu maar hopen dat de rest van de ouders er ook zo over denkt
Liefs, Anne
Nee geen continurooster woensdag en vrijdagmiddag zijn ze hier vrij om kwart over 12 alleen groep 6 t/m 8 moet vrijdag 's middags wel naar school.
Liefs Michelle
Ja woensdagmiddag blijven ze sowieso ook vrij bij ons, continuerooster of niet.
Op vrijdag in de middag gaan ze wel gewoon allemaal naar school.
Liefs, Anne