Noah vanaf 31 Maart

naar de Peuterspeelzaal mag?

Pfffff hij mag naar de Peuterspeelzaal, Woensdag middag en Vrijdag ochtend.
Vindt het super spannend. Noah is er ook echt wel aan toe, alleen mama nog niet helemaal haha.

Wat worden ze snel groot dan hè? 25 Maart word hij alweer 2.
Denk dat ik wel even een traantje weg ga pinken hoor, gelukkig gaat papa de eerste dag mee, dan weet ik zeker dat ik niet bij de bosjes blijf staan kijken hahahaha

Hebben jullie de eerste keer kdv/peuterspeelzaal etc ook een traantje weg gepinkt?

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Oh wat leuk!! Ja… die tranen mag je best even laten rollen hoor
Maar voor Noah ook erg leuk…

(25 maart is mijn verjaardag, grappig)

Lilypie In verwachting Ticker

Ja hoor, toen ik Nick voor het eerst naar de creche moest brengen heb ik ook de tranen laten lopen.
Maar het is ook inderdaad wel heel leuk voor Noah!

Groetjes Bianca

Spannend! En inderdaad, voor mama (en papa) vaak spannender dan voor de kleine. Ik heb bij de 1e dag kdv (Erik was toen bijna 4 maanden) ook een traantje weggepinkt hoor. Ik heb 'm ook niet weggebracht, dat deed papa. Ik weigerde daar te gaan staan huilen, dat deed ik liever in m’n eigen keuken. Haha. En toen die dag eenmaal goed was verlopen, bracht ik Erik zonder blikken of blozen de 2e keer heen. Je moet er even doorheen, als je eenmaal hebt ervaren dat Noah het naar zijn zin zal hebben dan gaat het gewoon makkelijker hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat spannend.

Kan me voorstellen dat je er toch wel moeite mee hebt. Tim gaat sinds hij 3 maanden is naar het KDV. Natuurlijk had ik het liefst nog langer bij hem gebleven, maar heb geen tranen gelaten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Wat spannend!!!
En leuk, voor Noah.

Kan me voorstelllen dat je er moeite mee hebt.
Maar… dan heb je wel even lekker eigen tijd

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zal ook zeker wel een traantje laten, maar verheug me er ook wel op dat ik straks ergens zonder hem lekker kan gaan koffie drinken, of lekker bezig gaan hier in huis zonder dat hij er constant bij is.
Hij loopt me verder niet in de weg hoor, is wel lekker aan het spelen op zn kamer, maar nu hoef ik niet constant op hem te letten.

Hoop ook dat hij het heel erg naar zn zin zal hebben :smiley:

Ik heb geen traan gelaten, maar misschien omdat ik de eerste week nog thuis was en ze maar een paar uurtjes ging. Zo kon ik wennen aan mijn ‘vrije’ tijd en zij aan het kdv.

Gek genoeg heb ik er denk ik volgende week meer moeite mee omdat ze dan echt de realisatie heeft dat ik haar totaal ergens anders achter laat en dan kan ze wel heel erg verdriet hebben.

Groetjes,

Michèle

Ik hoop voor je dat alles goed gaat Michèle.
Ik hoop ook dat Noah lekker met de kindjes gaat spelen en niet achterom kijkt naar ons.

Ik hou de duimen gekruist voor onze beide muppets

Groetjes,

Michèle

Spannend!!

Ik had het bij Madelon alleen moeilijk omdat zij hartsverscheurend stond te huilen

Bij Dylano duurt het gelukkig nog even, jan 2011. Hij mocht vanaf oktober omdat hij dan 2 wordt, maar vond hem dan nog te jong hihi. In Madelon der tijd was het 2 1/2 jaar en dan 2 dagdelen. Hier is het nu 3 dagdelen slik dus vandaar ervoor gekozen om te wachten tot hij 2 jaar en 3 maanden is. Makt ntuurlijk geen bal uit alleen voor mijn gevoel

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi hoi,

ik heb ook idd een traan gelaten toen ik Nikki voor het eerst weg bracht naar de PSZ, maar dat weer meer omdat ze zei: “Ga nou weg mama, ik ga spelen!!”… Sta je dan met de gedachte dat je kind je heel erg gaat missen

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Jack is in Februari begonnen op de PSZ, hij was toen 2,2 jaar. Ik heb wel meer dan 1 traantje weggepinkt, maar gelukkig buiten zicht van Jack. En niet alleen de eerste keer!
Hij had het in het begin heel moeilijk; moest wennen en werd in die periode ook nog ziek dus toen was het feest compleet. Ik kan zeggen dat het nu pas na de voorjaarsvakantie de goede kant op gaat.
Ze worden ineens heel groot, en komen met leuke werkjes thuis wat helemaal super is. Aan Jack merk ik verder dat hij veel langer zelf kan spelen met 1 item en dat zijn spraak ineens heeeeeel snel gaat.
Het is moeilijk maar ook een hele nieuwe en leuke fase!
Succes!

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

quote:
Hoi hoi,

ik heb ook idd een traan gelaten toen ik Nikki voor het eerst weg bracht naar de PSZ, maar dat weer meer omdat ze zei: “Ga nou weg mama, ik ga spelen!!”… Sta je dan met de gedachte dat je kind je heel erg gaat missen

Grtz Von

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/gz5Mp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/P0y1p1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

Ha ha ha herkenbaar van Morgan. Die geeft me altijd 1 kus als ik haar wegbreng en gooit dan letterlijk de deur in mijn gezicht dicht van zo ga maar weg

Groetjes,

Michèle