Noah niet wil slapen bij

Opa en oma?? Ohhh wat een ramp was dat gister avond zeg.
Ik ben al lekker optijd naar mn ouders gegaan. (mn vader was jarig). Zodat ie lekker even uit kon razen, en spelen. Tegen 7uur hebben mn vriend en ik hem in bed gestopt, maar het was brullen… Opa moest komen dus mn vader erheen en hij ging gewoon spelen.
Op een gegeven moment heb ik hem maar even laten liggen… en wie kon daar niet tegen? mn vader, die haalde hem er uit, en nam hem mee naar beneden…
Pffff… opa en oma`s, ze zijn veeeeeeel te lief.

Dus heb ik mijn broertje en zijn vriend gevraagt of hun bij ons thuis wouden zitten zodat Noah in zn eigen bedje kon slapen en wij nog weer even terug naar de verjaardag konden. ( Mn broertje zit toch niet graag bij de mensen en zat de hele avond anders op zn slaapkamer).
Nou dat wou die wel, dus noah in de auto gezet naar huis gegaan en hem hier in bed gelegt… wat dacht je?? Geen KIK om opa en oma ENNNN Direct slapen!!

Ik kan hem gewoon nergens anders in bed leggen!! Soms best vervelend, maar we geven niet op!! in April is mn moeders verjaardag en daarvoor proberen we het gewoon weer…

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Heey Melanie!
Vervelend zeg!

Maar ik dacht even het volgende:
Misschien kan je hem er beter een keer brengen als het niet zo druk is, dus niet met een verjaardag. En hem dan brengen en dat je ouders nog iets leuks met hem gaan doen. En hem dan zelf op bed leggen.
Dan kan hij misschien accepteren dat hij echt bij opa en oma moet slapen, en dat papa en mama al weg zijn.

Verder zou je misschien zijn ‘vuile’ beddengoed mee kunnen nemen en zijn vaste dingen in bed, dat het wat vertrouwder is.

Als het dan niet gaat, dan kunnen opa en oma altijd bellen, natuurlijk!
Succes ermee!
Liefs, Anne

[img]http://lb2f.lilypie.com/2boYp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Oh wat vervelend, alleen realiseer je wel dat Noah al heel goed kan uitspelen he, dus als je vader toegeeft aan hem en dat blijft doen zal het drama blijven. Bij jullie thuis is er geen opa en oma en dat weet ie ook.

Wel lief van je broertje.

Groetjes,

Michèle

Ja inderdaad Michele, maar als wij weg gaan, dan is Noah al om half 7 wakker… terwijl die hier om half 9 / 9uur wakker is. Ook wel raar, maar we moeten het maar blijven proberen.

Oeoeoeoe BOEF. Maar ik herken het wel. Ik denk dat het eerder aan de drukte lag, wat Anne ook zegt. Als Eva weet dat het beneden gezellig is, weigert ze ook te slapen! Misschien gaat het inderdaad beter als het rustiger is? En anders heb je in april een herkansing!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja maar dat komen door een andere omgeving. Ik heb het andersom, Morgan is thuis vroeg wakker en bij me schoonmoeder slaapt ze een gat in de dag.

Groetjes,

Michèle

Nou was het op het moment dat we Noah naar bed deden niet druk, toen was er nog niemand, maar hij zal het wel hebben aangevoelt dat er mensen kwamen. Want mn ouders waren met de meubelen aan het slepen en staantafels aan het neerzetten.
maar idd rainbow, April hebben we weer een nieuwe kans.

Misschien als je de kans hebt nog een keer tussendoor proberen dan is het minder vreemd.

Groetjes,

Michèle

Ja Inderdaad Michele.
Toen Noah baby was en al iets ouder, sliep ie wel bij mn ouders of schoonouders. maar nu?? nee echt niet.
Maar mn moeder vertelde me dat ik en mn broertje dat ook nooit wouden.
Pas toen we een jaar of 5 waren weer…