Noah morgen

Jarig is?? Jaa hij word alweer 2 jaar.
Wat gaat de tijd snel he?!

Ik zet voor de kids allemaal pakjes drinken klaar, met wat lekkers en als ze weg gaan krijgen ze een verrassingszakje mee met wat te snaaien en een leuk speeltje…

Noah kon net niet wachten met zn cadeau… dus papa heeft hem zn cadeau gegeven en hij is er gek mee.(een groot vliegtuig!!!.. hij ligt vandaag wat later in bed in de hoop dat ie morgen ook wat langer blijft liggen… Hij slaapt al 3 nachten in het grote bed die hij alvast voor zn verjaardag heeft gekregen vorige maand :smiley:

Ik ben trots op hem…:smiley: Mn kleine grote vent word 2!!!, en de 31ste gaat ie ook al naar de Peuterspeelzaal :smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Alvast gefeliciteerd met je kleine grote man
Fijn dat hij zo lekker geniet van al die aandacht.
Heel veel plezier morgen!!!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Alsvast gefeliciteerd en onwijs veel plezier morgen.
En wat goed dat hij al in een groot bed slaapt. Gaat hij niet aan de wandel?

Liefs

Hoi alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag voor jullie en de kleine grote vent.

Gr Patries

Een hele gelukkige verjaardag aan Noah.
En maak er maar een super feest van, maar zo te horen kan het nu al niet meer stuk!

Liefs
Tanja

Nog even geduld Noah dan zijn we samen jarig… ben jij ook zo zenuwachtig… Wat super dat jij al kado heb gekregen… had ik eigenlijk ook even tegen Jurian moeten zeggen dat hij mij best nu al kado mocht geven

Jongen alvast proficiat … en nog hopen op heel veel jaartjes in gezondheid…!!

Lilypie In verwachting Ticker

Alvast gefeliciteerd Noah, en je papa en mama ook! Alweer 2 jaar! Laat je nog weten hoe het was, want ik ben over een paar maandjes ook aan de beurt. Hele fijne dag morgen!

Knuffel van Erik

Noah gefeliciteerd met je verjaardag.

Ga je het ook vieren vandaag? Heel veel plezier in ieder geval samen met papa en mama.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Namens Noah : Bedankt voor alle felicitaties… Ik ga het zeker vieren vandaag en toen ik vanmorgen uit mn bed kwam was de hele kamer versierd… Mama gaat straks een mooie taart ophalen en ze heeft ook al 2 cake-en gebakken…:smiley:

@ kikie: Ik ga niet aan de wandel, blijf lekker in mn bedje liggen en af en toe pak ik even wat auto`s om sochtends mee te spelen :smiley: Goed hè!

@ Mini-Boy… Ook jij gefeliciteerd ook namens papa en mama!! Maak jij er ook een leuke dag van?

2 Jaar al, zo das tof. Onwijs veel plezier en natuurlijk gefeliciteerd.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gefeliciteerd! Veel plezier met je taart en cadeautjes!!

Groetjes Natasja

Bij deze dan gefeliciteerd Noah. En is het tweede jaar net zo snel gegaan Melanie??

Groetjes,

Michèle

Gefeliciteerd Noah, hoop dat je een leuke dag hebt gehad en leuke cadeautjes hebt gekregen,

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Oohhw Ohhww Ohhwwww, wat was het een zware dag gister, overal kinderen en papas en mamas, je moest echt ogen voor en achter en het liefst aan de zijkanten hebben.
Allemaal ook van die kleintjes… van 7 maanden tot 16jaar… pfffff

achterthuis heeft Chris snel opgeruimd en Noah zat helemaal onder t zand, hij zat in de tuin met het zwarte zand te spelen… normaal wil ik dit niet hebben, maar hij was zo mooi bezig… hij kon er gister avond gewoon niet van slapen, hij heeft zoveel indrukken gehad…

en zooooo gigantisch veel speelgoed…

en hij was ook zo verschrikkelijk moe, maar het lukte hem gewoon niet om lekker te slapen.
Gelukkig nadat ik hem nog maar wat extra pap heb gemaakt en een goeie vriendin van de fam, mijn was aan het opvouwen was (tjaaaa) en stond de neurieën (hihi) is hij eindelijk rustig geworden en viel hij in slaap…
We zijn zelf ook om kwart over 10 naar bed gegaan… ik weet niet wat het was, maar ik kon niet meer rond 9uur… was zoo moe…en mn buik was helemaal hard… ik ga me nu toch echt afvragen of ik niet langer zwanger ben, want iedereen vraagt aan me of ik een tweeling ga krijgen zon buik heb ik…

nou goed… dit was z`n verjaardag even in het kort!!

Mini-boy hoe was jou dag?? lekker weertje hadden we hè???

Nou, hij heeft in ieder geval een leuke verjaardag gehad!
Maar wat is altijd weer druk voor zo’n kleintje, hè?!
Lekker uitrusten vandaag en al het nieuwe speelgoed bekijken
Liefs, Anne

nog gefeliciteerd met Noah!
het was een ontzettend mooie dag vanwege het weer natuurlijk al, dus dat hebben jullie mooi mee gekregen!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Klinkt idd als een zware dag…

Vandaag maar lekker bijkomen. Op naar de derde!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Op een derde verjaardag zit ik nu even nog niet op te wachten hahaha… Vanavond een verjaardag en morgen weer… vanavond ga ik lekker niet mee mag Chris naar toe is zijn fam… ik kan niet meer… kan smiddags niet even zeggen ik ga lekker liggen, want ik heb Noah ook nog… nou doe ik het wel eens op de bank, want Noah vermaakt zich prima… maar toch…

heb continue last van een zere en harde buik! Harde buik??? JAAAA NU AL!! Kan dat al trouwens??