Noah morgen voor t eerst

een speeldate heeft…

Ik werd net gebeld door de mama van Noah (2 Noahs in 1 klas hihi). Ze vertelde me dat haar Noah veel over mijn Noah heeft, en of Noah morgen wou komen spelen…Nou dat vind Noah wel wat… Ik mocht ook wel komen om een bakkie koffie te komen drinken, maar Joël gaat nog even naar bed tussen de middag…Dus misschien wat later in de middag dat ik wel even ga.

Maar wat vind ik het spannend zeg… De meeste mama`s zijn natuurlijk wat ouder dan ik… De mama van Noah neemt morgen na school (12uur) mijn Noah mee, en ik haal hem weer op…
Pfff vind het spannend hoor…

Liefs, Melanie

Logisch hoor dat je het spannend vindt! Het is weer een hele nieuwe fase. Maar het went uiteindelijk wel hoor!

Groetekes, Sje

Kan ik me indenken dat je het spannend vindt. Geen enkel zicht op hoe het gaat en maar vertrouwen op zo’n andere moeder…ben benieuwd!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Precies Mriek, en weetje wat ook wel mee speelt, dat als die andere Noah een keer hier wil spelen… wij hebben het huis op t moment niet heeeeel erg opgeruimd… T is verder wel netjes hoor, maar in de gang staan dingen op de grond, op de tafeltjes etc… en ben dan best bang, dat t niet goed gekeurt word ofzo… tja weet niet precies… Maar goed… we zullen zien hoe t gaat morgen… had niet verwacht dat een speeldate al in groep 1begint… hahaha

Liefs, Melanie

Ja maar lieve schat, je kunt toch uitleggen dat jullie tegen een verhuizing aan zitten? Dan begrijpt die andere moeder die rommel echt wel hoor!

Groetekes, Sje

oeps… die fase van hoe vind een ander mijn huis?.. jammer dan. elk kind wat hier het eerst komt zegt , goh wat een troep/rommel/chaos, en dan zeg ik hoi fijn hé. is namelijk mijn troep, ik leef hier met mijn kinderen en wij genieten. punt

en ze zijn er nog nooit om weggebleven hoor… niemand niet… en een ieder die me beter leert kennen weet dan hoe ik ben dat het bij mijzeer zeker nooit om de buitenkant draait.
vraag maar na aan paar dames hier haha

maar afijn ja spannend hé zo’n speeldate… grmbll zou hij zich wel gedragen? zal ie niet met snottebel snoep eisen etc etc etc… komt allemaal goed… uiteindelijk zijn ze allemaal hetzelfde en komt het helemaal goed

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Wat Sje zegt, dan begrijpen ze het wel hoor. Maar ik snap je wel, zou het net zo kunnen voelen. Lijkt me heerlijk om net zoals Kim erin te kunnen staan, maar daar zal ik nog even op moeten oefenen…

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Ik weet waar t wegkomt bij mij… Mijn moede is ren echte schoonmaakfreak, en heeft altijd alles netjes, en dat verwachts ze ook van mij… ik ben niet zo…ik wil t wel netjes hebben, maar heb ook 2kids die met speelgoed spelen, brood smeren, ranja wat over de grond gaat… maar zodra ik weet dat moeders komt, ruim ik alles op, zodat ze het netjes vind, en niet rommelig of chaotisch… maar goed… Mijn huis, mijn regels… Ja toch?? En zou het heeeeerlijk vinden om net als kimmetje te kunnen leven… soms heb ik dat wel hoor… dan stofzuig ik een dag niet bijv… In t weekend is t hier echt een rommeltje hahaha

Liefs, Melanie

ooh wat onwijsleuk!!

rico heeft al wel wat speeldates gehad maar dan was ik erbij of de mama van dat kindje was dan hier erbij. wij aan de koffie en hun lekker spelen zeg maar
vind hetook nog wel spannend om hem alleen weg te brengen. succes!

Spannend joh! leuk dat ze het zo gaan regelen.
Noor heeft ook wel al speeldates gehad, maar dat is meer dat ik dat dan afspreek met een vriendin in de zin van: voor de kids ook leuk om even lekker met elkaar te spelen (en wij lekker bijkletsen ondertussen). Dit is echt voor de kleintjes, en misschien leer je leuke moeders kennen. Denk dat die moedercontacten reuzehandig kunnen zijn op een gegeven moment.

En maak je inderdaad niet te druk over je huis! lees iedere morgen op facebook dat jij je huis aan kant hebt! En je staat voor een verhuizing, niet te hoge eisen aan jezelf stellen hoor!

Liefs

Spannend!!

Liefs Michelle

Lijkt mij ook spannend hoor!
Hopelijk heeft Noah het naar zijn zin en kunnen ze gewoon lekker spelen.

Tja… ook ik kan me altijd druk maken over hoe mijn huis eruit ziet, dus wat dat betreft kan ik ook nog wat van Kimmetje leren!

Liefs, Anne

Spannend hoor. Rens gaat hier wel eens bij de buurjongetjes spelen maar ja dat is voor mij bekend natuurlijk. lijkt mij ook wel spannend hoor als hij speelafspraakjes heeft bij kindjes die ik niet ken.
En ook ik wil nog wel wat van kimmetje leren, ik maak me ook altijd veel te druk over de rommel hier terwijl iedereen het hier altijd zo netjes vind.

Groetjes Ramona

Nou, we zijn er weer… noah heeft t zooo leuk gehad dat ie niet eens mee wou naar huis haha… en over hoe mijn huis eruit ziet, hoef ik mij niet druk te maken, want volgens mijgaat t net als bij Kimmetje thuis… hahhahaa, alles mag, alles kan… en t hele huis ligt vol speelgoed… maar we gaan zeker weer afspreken…

Liefs, Melanie

wat fijn zeg dat het zo leuk was! en was hun huis opgeruimd? hahaha
ik moet zeggen. ik hou niet van rommel over de vloer want ik wordt daar zelf chaotisch van. vind het niet erg als er ditjes en datjes liggen maar ik moet nog wel kunnen lopen in mijn eigen huis zeg maar… en dat gaat soms gewoon echt niet in de huiskamer dan wordt rico zelf ook rommelig en dan zeg ik ook van; luister we ruimen dit samen effe op en pak dan wat nieuws want zo zie je door de bomen het bos niet meer. (ik eigenlijk nog minder) en ja ik maakte me ook altijd druk over; wat nou als… het is rommelig. de hond is in de rui ik blijf maar stoffen en zuigen maargoed het helpt dus niet wat nu… en toen had ik zoiets van; ach ja idd net als wat kimmetje zegt; er wordt geleefd, ik leef niet om te poetsen ik poets wel omdat het leefbaar moet zijn en dat is het en daar gaat het om toch

Ik zie.net dat ik een typfoutje gemaakt heb… ik bedoelde dat ik mijn huis opgeruimd en netjes heb vergeleken met het speelmaatje van Noah… want alles kan en alles mag… Gewoon lopen kan daar niet zonder dat je op iets staat, of zonder dat je je nek breekt hahahaha… Maar t was wel gezellig!!

Liefs, Melanie

Fijn dat het zo leuk was!
Voor herhaling vatbaar dus

Liefs, Anne