Noah gister een poepie

Heeft gedaan onder de douche… hahahahahahahahaha

We gingen gister avond even lekker samen douchen, en hij blijft er dan altijd iets langer onder staan zodat ik me eerst kan aankleden…

Begint hij opeens te huilen, en raakt in paniek… Ik er naar toe, zegt ie "Mamaaaaaaaa, baahhhh Noah poepie gedaan… Vies, Eng!!"
Ik maar zeggen dat het niet erg was, en dat het kon gebeuren… zegt ie “Mamaaaa?? Noah ook plas gedaan in emmer…”… hahahaha…

Tjaaaaaaaaaaa moest eerlijk gezegt ook wel heeeeeeeeeel hard lachen om dat keuteltje wat er op de anti-slip-mat lag hahaha!!
Maar meneertje was totaal de weg kwijt…

Liefs, Melanie

oooh gats hahaha!
nouja beter als in bad als je er zelf bij zit denk ik dan maar
Rico roept nu elke keer als ik vraag of we in bad gaan: poepen in bad!
en dan durf ik eigenlijk niet meer in bad met m maargoed haha dat doen we dan toch maar en tot nu toe heeft ie nog niet weer gedaan.

Ha ha ha dat is net als morgan die bedeesd kwam vertellen dat ze in het zwembad geplast had en nu alles nat was

Groetjes,

Michèle

hahaha michele het zwembad nat omdat er in is geplast hoe grappig

before you judge me, try hard to love me

Ha ha ha ja en dan is ze ook bloedserieus he, en dan moet ik me lachen inhouden omdat ze zich anders beledigd voelt. Dus ik geeft niet meisje alles is al nat en als je even gaat zitten in het water is alles weer schoon. En zij met een diepe zucht ja mamma en gaan zitten. En ik gaat het weer?? Ja mamma zuchte ze weer. En toen was het weer goed.

Groetjes,

Michèle

Haha Melanie, dat is ook wat. Normaal gesproken zien ze dat poepje natuurlijk niet als het in de luier zit, dus kan me indenken dat ze dan even van slag zijn. Hebben jullie hem samen door de wc gespoeld?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Nou Mriek, we hebben hem niet door de wc gespoeld, want we hebben geen wc boven… en Noah heb ik na het poepie direct onder de douche vandaan gehaald, om aan te kleden, dus heb het poepie met een luier opgepakt, omdat ik niets anders bij de hand had, en heb de luier weg gegooit…

maar dat is wel een goed idee (mocht ie het weer doen).

Noah weet ook wel, dat als ie een poepie of een plasje op de wc doet, dat ie dan een cadeautje krijgt… maar hij wil nog niet echt… Hij komt wel altijd even bij ons kijken… maar zelf wil ie nog niet…

Liefs, Melanie

Wij hebben ook geen wc boven en ik zou het waarschijnlijk net zo hebben gedaan als jij hoor. Erik taalt ook nog helemaal niet naar plassen of poepen op de wc. Het enige is dat hij wil kijken als wij gaan, maar papa vindt dat niet zo’n succes. Terwijl hij toch het voorbeeld is van Erik wat dat betreft, dus dat moeten we nog even zien te veranderen.

Groetjes,
M

Morgan kijkt ook alleen maar maar Mervin moet wel zitten plassen want morgan steekt zo der hoofd tussen zijn bennen en dan heeft ze een golden shower

Groetjes,

Michèle

VIES!!

Groetjes,
M

hahahahaha Golden Shower hahaha! Hoe kom je erop Michèle!

Noah kijkt eigenlijk nooit naar Chris, doe doet de deur op slot haha, hij kijkt wel altijd naar mij:-P en geeft me dan wcpapier aan…

Liefs, Melanie

Bij ons precies hetzelfde Melanie! Papa met gesloten deur en ik met open deur en behulpzame Erik. Wat is dat toch, met onze mannen?

Groetjes,
M

Hahahahaha dat vraag ik me ook wel eens af Mriek…
Rare mensen die mannen!

Liefs, Melanie

Hier krijgt pappa niet eens de kans om de deur dicht te doen want als hij richting wc loopt, ook al gaat ie naar de keuken dan gooit Morgan al de wc deur open en staat hem al op te wachten

Groetjes,

Michèle

Groetjes,
M