Noah gevallen is?

Noah is gevallen van de bank plat met zn gezicht op de grond.
Dat was natuurlijk heeeeeeeeeel hard huilen.

Gister avond gaf hij aan dat zn kaken zeer deden, maar nu niets meer.
Hij heeft alleen een FLINKE BLAUWE bult op zn voorhoofd.
En heeft volgens mij wel in de gaten dat ie niet meer op de kussens van de bank af kan glijden!

En tuurlijk is het heel erg zielig dat ze vallen, maar aldoende leert men, dus ook hij (denk ik).

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

dan schrik je toch wel even behoorlijk
die kleintjes zijn zoms zo snel!!

Keertje met Ruben gehad, ik zat zelfs gewoon pal naast hem op de bank, en kukelt hij zo voorover van de bank af.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ja heel triest maar het is inderdaad de beste leerschool. Zo leerde morgan ook af dat ze niet op de bank moest lopen. Verder heeft ie niks??

Groetjes,

Michèle

Hier ook eergisteravond… (en vanaf die tijd savonds huilen lees mijn topic…)

Hij wilde papa uitzwaaien … en rende zo hard naar de bank dat toen hij bij de bank kwam hij door de snelheid terugveerde op de grond met zijn hoofd en daarna nog met gezicht tegen de tafelpoot … hij huilde bijna niet … wilde gelijk weer zwaaien … Merk verder ook geen verschil…

Tja beste leerschool … maar het gaat niet altijd expres en dan extra zielig…

Lilypie In verwachting Ticker

Och zielig. Heeft 'ie verder niets? Erik valt ook te pas en te onpas de laatste dagen: één geelblauwe bult op z’n rechterslaap en een schaafplek op z’n voorhoofd. Rauwdouwers hè, die jochies…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Meisjes idem hoor, mijn dochter heeft alleen maar geschaafde knieen en blauw schenen gepaard met tanden door der lippen.

Groetjes,

Michèle

Ach germ het arme manneke, gelukkig is het goed afgelopen, maar je schrikt wel en ze zijn zo vliegensvlug.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat vervelend dat hij gevallen is.

Gelukkig is het goed afgelopen, maar het is toch even schrikken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Sorry voor mijn late reactie, we zijn gister de hele dag weg geweest…

Maar Noah heeft er alleen een blauwe plek aan over gehouden gelukkig.
Het is nu inmiddels weer weg.

Zo is hij ook een keer bij de buren van de trap af gevallen… hun hebben uiteraard geen hekje meer want haar zoon is al 10.
Ik had het niet in de gaten want ik zat op de bank… dus ik roep hem… en daar schrok hij van denk ik, en kukelt zo van de trap… Gelukkig wel direct huilen… en ook niets aan over gehouden.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)