Noa weer gekeurd

Vandaag mocht Noa weer naar het cb.

Ze is nu 7200 gram( 1 kilo erbij in 6 weken)
en 68 centimeter (5 centimeter gegroeid in 6 weken)
Haar gewicht is precies gemiddeld en haar lengte zit iets boven het gemiddelde.

Omdat ze zo goed gaat met haar fruit en groenten(2 keer 200 gram) mag ze naar de 3 voedingen. Had zelf wel het idee dat ze hieraan toe was omdat ze al een beetje liep te rommelen met haar voedingen.

omdat ik nog bv geef wilde ik niet aan pap beginnen. Destijds met Rens wel gedaan, maar dat was zo’n hongerige baby die kreeg met 4 maanden al 2 keer een fles rijstebloempap. Maar goed toen moest ik dus 2 keer per dag kolven en dat vond ik niet echt prettig, zeker nu zou dat beroerd uitkomen daar heb ik met 2 kids echt geen tijd voor. Noa heeft nooit echt naar pap getaald, die had genoeg aan haar bv en fruit en groenten. Nu mag ik voorzichtig gaan beginnen met brood om een beetje te oefenen. ik dacht dat brood eigenlijk pas echt met 7 maanden mocht en dat je met 6 maanden met pap moest beginnen. Ik vond die pap altijd zo’n gekledder. Ben dus heel blij dat ze dus gewoon gelijk met brood mag starten.

Verder vond ze haar heel erg alert en vond ze haar ouder lijken als 6 maanden. Maar dat zal ook wel door haar haar komen denk ik. Ze heeft best veel en lang haar voor haar leeftijd wat ze altijd in 2 staartjes draagt(anders ziet het er niet uit want het staat dan recht omhoog) ze word best vaak ouder geschat.

Ben blij dat alles weer goed was

Mooi dat ze weer zo goed door de keuring is gekomen. Geniet er maar lekker van

Zo zeg, die groeit lekker!
Lange meid, net als Jenthe.

Met Jenthe mochten we met 4 maanden starten met fruit en groente, ze was er echt aan toe. Helaas kreeg ze exceem waardoor het stukken minder moest. Maar dat is nu helemaal over en eet ze sinds een maand met de pot mee, zeg maar. Ze krijgt 's ochtends pap, 's middags brood, 15.00 uur fruithap en 17.30 uur warm eten. Alles gaat er met smaak in en ik moet zeggen dat ze best netjes eet, alsof ze het zonde vind als ze wat knoeit…

Lekker van genieten meid, heerlijk dat het zo goed gaat!

Fijn dat alles zo goed gaat.

Groetjes,
Sandra

Super zeg, wat gaat het snel allemaal he Kan me nog goed herinneren dat jij, zwelgje, marmama, kringeldingetje en wie nog meer allemaal tegelijk zwanger waren en om de beurt waren bevallen
En nu zijn al jullie kindjes alweer een half jaar of ouder
Lekker genieten van je prachtmeid!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie en Amy

Ja het gaat echt hard hoor vind ik. Lijkt wel harder te gaan als destijds met Rens.
@Marmama kan Jenthe Noa ff duidelijk maken dat ze ook netjes moet eten? Hier zit ze meestal tot haar haren toe onder.

groetjes Ramona

@Ramona: hahaha! Dat doet Jenthe alleen met worteltjes, waarschijnlijk omdat die zo lekker oranje zijn… Maar ik zal het aan haar doorgeven, wie weet helpt het!