Noa heeft een tandje!

Noa heeft een tandje! Deze morgen voelde ik in haar mond en er prikte iets in mijn vinger… Jaja, het was een tand! Helemaal onverwachts, want grote zus kreeg pas op één jaar heer eerste tand en ik dacht dat zij ook die richting ging uitgaan, want er was in de verste verte nog niks te bespeuren. En ineens staat hij er!

Oh wat leuk he… het liefst bel je dan iedereen om te vertellen dat het 1e tandje is doorgekomen! Nu op naar de volgende enne… haal maar vast chamodent in huis voor de evt opkomende tanden met pijn

Wat leuk dat ze haar 1e tandje heeft. Kan me ook nog wel herinneren hoe blij ik was dat Tim een tandje had. Hij was toen precies 7 maanden. En nummer 1 kwam een week later, dus wie weet hoe hard het ineens ook bij Noa gaat.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Leuk he zo’n eerste tandje…ik vond het ook zo speciaal. Trouwens de andere nieuwe tandjes ook

Heeft ze er veel last van?

Het is zo’n schattig gezicht zo’n klein tandje!

Oh leuk joh, enne netjes vlot van haar.

Morgan heeft er nu pas 5

Groetjes,

Michèle

ahhhhh nu kan het bijten beginnen

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ja, heb direct m’n moeder en m’n zus gebeld om het te vertellen M’n man was ik effe helemaal vergeten op de hoogte te brengen. Die heeft het van mijn vader moeten horen Ze heeft er geen last van gehad gelukkig, ik hoop bij de volgende ook niet. Alleen die zure luiers had ze wel…
M’n vader vertelde vandaag ook even dat Noa tegen de poes bij hun thuis Poe heeft gezegd! En ik heb het gemist

Oh jammer is dat he als je wat mist… zo is morgan gann zitten op het kdv. Hebben wij gemist

Groetjes,

Michèle