No Kidding in Elsevier vandaag, PVV stelt kamervra

Ik lees net een stuk, en hier wordt ik toch zacht gezegt niet goed van

Uit naam van Anna
ACHTER HET NETWERK TEGEN KINDERMISHANDELING NO KIDDING GAAT VOORMALIGE SECTE SCHUIL DIE IN JAREN ‘90 SPOOR VAN VERNIELING TROK
Ze zeggen op te komen voor de rechten van mishandelde kinderen. Maar de oprichters van No Kidding stonden in de jaren ‘90 zelf onder verdenking van kindermishandeling. Zij gaven leiding aan de secte Paideia van ‘meesteres Anna’, die haar volgelingen zou manipuleren, intimideren en financieel uitkleden

http://anti-no-kidding.hyves.nl/blog/38513863/No_Kidding_in_Elsevier_vandaag_PVV_stelt_kamervragen/rQME/

Wow heftig, heb de link ook even op mn hyves geplaatst.

Dat snap ik best dat Wilders kamer vragen stelt, zou ik ook zeker doen.

Groetjes,

Michèle

Bestuursleden Anna Clowting en Gerard Steenbrink van No Kidding,
een stichting tegen kindermishandeling, zijn opgestapt naar aanleiding van onthullingen deze week in Elsevier.
Daaruit blijkt dat de twee in het verleden zelf in verband zijn gebracht met kindermishandeling.

Maar ondertussen blijft de rest zitten en ontkennen in all toonaarde

Mocht je door kijken ik waarschuw het filmje is schokkend!

Ongelovelijk vorgjaar beschuldigde ze ouders die kinderen met adhd hebben als slechte opvoeders en mishandelaars als kiest voor medicatie maar ondertussen is deze organisatie nog veel erger

Ik kan er echt met mijn pet niet bij, ik hoop echt dat dit soort organisaties worden opgedoekt worden en vervolgd.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Nederland/279165/Controverse-No-Kidding-bestuursleden-stappen-op.htm

Gewijzigd door - Tries op 22 Oct 2010 22:49:06

Ik krijg al de kriebels als ik alleen het plaatje zie, heb het filmpje ook maar niet gekeken.
Zulke mensen mogen ze wat mij betreft de rest van hun leven in de cel gooien.
Of zelf eens laten masseren door een paar bouwvakkers

Oh bah! Hoe kun je zo met een kindje omgaan??? Onbegrijpelijk! Had ik het filmpje maar niet gekeken…

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

ongelooflijk, echt gewoonweg niet te geloven.
vanwege de andere reacties heb ik het filmpje niet gekeken,
ik snap gewoon werkelijk echt niet hoe het kan dat dit
soort instanties, waar overduidelijk reclames voor gemaakt
worden om ze te steunen e.d. echt om ziek van te worden.

liefs,
Rinske