Nina loopt langs tafel!

Nina loopt alleen langs de tafel en box!!! Nog even dan loopt ze misschien voor haar verjaardag 30maart los. Ik heb gister een activitytafel gekocht omdat ze alleen nog wilt staan staat ze te spelen aan de tafel. Ze is bijna niet meer bij die activytitafel weg te slaan zo leuk vindt ze het. Dit wilde ik even met jullie delen. Ik ben echt trots op haar!!! Mijn kleine meid wordt groot.
groetjes Chantal

chantal

Nou, daar zou ik me niet te hard op verheugen dat ze binnen een week los loopt. Dat kan nog wel even duren hoor.

Groetekes, Sje

idd de mijne liepen ook met 10/11 maanden langs tafel,maar liepen los toen ze pas 15 maanden waren

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

mijn kinderen liepen ook met 12 maanden rond de tafel en los de een met 18 maanden en de nader met 15 maanden verspind je er niet op zo snel gaat het niet hoor niet binnen een week

Nanik liep ook met 11 maanden langs de tafel en dat doet ze nog steeds.
Ze loopt nu wel aan 1 handje dus er zit wel wat vooruitgang in.

Ik vraag me wel af wanneer jullie kinderen zich zelf op konden trekken aan de tafel en zelf gaan zitten als ze staan. Nanik durft dit niet hoor.

Doei
Bianca

Maar het kan ook dat ze met 8 maanden langs de tafel lopen en met 11 maanden los door het huis stappen. Dus er blijft wel ietsje hoop!

Groetekes, Sje

Nou, ik ben benieuwd misschien maakt ze wel een supersprong. haha ik ben in iedergeval al trots erop dat ze langs de tafel loopt. Maar ja we zullen zien… Ik zou niet teleurgestelt zijn als het niet zo is hoor. Van mij mag ze haar eigen ontwikkeling volgen. Ik blijf trots op haar. Met 10maanden en drie weken trok nina zich op aan de box. Ze kan sinds deze week wel als ze zich vasthoud aan de box gaan zitten op haar knietjes. Sinds ik haar eerste schoentjes gekocht heb durft ze meer heeft ze denk ik meer grip. Als ze staat bij de box gooit ze speelgoed op de grond en raapt het gebukt weer op en dat doet ze dan een paar keer. Oefenen denk ik. Ziet er wel erg grappig uit.groetjes chantal

chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 21 Mar 2008 15:41:35

hahaha, wij dachten ook dat Puck voor haar eerst flink zou stappen. Nou niets is minder waar. Ze liep met 9 maanden langs de tafel. Nu is ze 1 en ze alleen wanneer het nodig is stapjes los. Lamgs de muur, bank en tafel is toch veel makkelijker? Met mama aan de broek meelopenis trouwens ook errug makkelijk…(voor haar )

haha loesie ik zie dat al helemaal voor me. Lijkt me inderdaad niet echt makkelijk voor jou. Zou wel grappig uitzien. Ik ben benieuwd of Nina dat ook gaat doen aan mijn broekspijp hangen. groetjes chantal

chantal

He Chantal,

Nou ik heb teveel gezegd. Ze loopt sinds dit weekend echt goed los. Zo schattig. We hebben veel spelletjes gedaan. Ik ga dan met mijn armen wijd en roep haar dan. Nu llpt ze naar mij toe. Ik ben zoooooo trots.

Groetjes

Onze meid liep met 11 maanden aan het handje dus ook ik dacht, die loopt voordat ze 1 is. Nou mooi niet, maar wel bij 13 maanden. Ons manneke loopt vanaf zijn 10e maand, pfffff wat een gedoe, hij stond dus ook meteen op stoelen en zo en aangezien hij toen nog zo klein was was dat niet altijd even handig. Ons meiske was bv wel heel snel met kletsen, ook goed kletsen. Terwijl ons manneke er veel langer over gedaan heeft en nu vaak nog zoiets heeft van "als het maar klinkt als…dan is het mij goed ". hahaha zo zie je maar, de een is sneller in dit en de ander in dat, ze kunnen gewoon net zoals wij vaak geen 2 dingen tegelijk. Maar uiteindelijk komt het wel goed.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Geweldig Loes dat ze los loopt. Zou je inderdaad wel trots op zijn. Als je dat ziet zou je hart wel overlopen van trotsheid. Echt leuk!!!Ja Asje, ik heb wel eens gehoort dat jongens met de grove moteriek sneller zijn en meisjes met de fijne moteriek en kletsen. In jouw geval zou dat dat kunnen kloppen. EErst was Nina veel met braggelen bezig maar sinds ze het lopen ontdekt heeft lijkt het dat ze nu minder braggeld en zich alleen op het lopen consentreert Liep jou manneke al los met 10 maanden?Nou, Nina heeft nu nog precies een week de tijd om los te gaan lopen voor haar eerste verjaardag misschien loopt ze wel los op haar verjaardag. Wie weet…Nogmaals als ze dat niet doet ben ik even trots op haar hoor. groetjes chantal

chantal

Nee hoor, lopen is iets om trots op te zijn of ze nu een jaar zijn of 10 maanden, dat maakt bij mij ook geen verschil, trots ben je zowiezo. Ik vond het alleen zo onhandig dat hij al liep, hij wilde meteen al zo veel ( klimmen ed ) en begreep nog niet alles zoals NEEEEE niet op die stoel staan.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Haha asje dat lijkt mij ook inderdaad onhandig. Nina loopt nu altijd naar de plantebak moet ik ook zovaak nee zeggen en weer haar weghalen anders wordt het 1 grote zooi! Gisteren was ik bij mijn schoonmoeder mijn schoonmoeder was net 1 seconde te laat zat ze met haar vingertje tussen de la. We moeten nu echt goed opletten en scherp zijn. Steeds 1 stap proberen voor te zijn. EEn ongelukje is gauw gebeurt. Nina kan nu nog niet op de bank of stoel kruipen gelukkig.groetjes chantal

chantal