Nils gaat vanaf morgen naar groep 1

jaa, echt niet te geloven hoe snel.
Nils mag vanaf morgen instromen in groep 1. Hij mag dan 1 keer per week een ochtendje komen tot dat hij 4 is. De laatste week mag hij 2 keer komen. In totaal mogen ze dus 25 uur proefdraaien. Veel he. Oooh, ik vind 't spannend! Mijn kleine grote mannetje gaat nu dus echt naar school, weeeeh, ik vind 't niet alleen spannend maar ook best wel eng!!! Ik op het kinderdagverblijf waren ze er best wel ontroerd over, 1 van de leidsters zei al, jeee ik zie 'm nog zo als kleine baby… Toch wel grappig om te merken dat zij ook behoorlijk aan 'm gehecht zijn. Nils zelf vindt 't alleen maar vet-cool! Hij kan niet wachten tot morgen.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

Het is heel erg leuk op school hoor,Nicky mocht ook 3 weken van te voren komen oefenen,maar ging gelijk 4 hele dagen,en dat werdt met zijn 4de verjaardag gelijk 5 hele dagen,maar hij was ook aan de cresche gewend.

Ik wnes je heel veel plezier en succes op school Nils en dat je veel vriendinnetjes en vriendjes mag krijgen,en ook erg spannend voor moeders,echt waar moeders als hij straks 4 is,ben je echt zo gewend,ik heb ook de eerste 3 weekjes met traantjes in mijn ogen gezeten,

Groetjes Bibi en Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Hé Nils, stoere kanjer, groot gelijk hoor, dat jij het “vet cool” vind!

Maarre…ik snap ook wel dat je mamma even moet slikken hoor

Heeeeeeeeel veeeeel plezier morgen!

Groetjes, mamma van Stephan

spannenddddddddddddddddd,maar nils heel veel plezier morgen hoor ene mama,ff wat leuks doen stadten of ineens aan de grote schoonmaa net als ik toen kaitlyn ging pffffff

nou suc6 morgen

Kaitlyn.beebiesite.nl

Ooh wat spannend!!!
Echt naar school , voor nils echt vet coolen voor mama Vetzenuwachtig hihi , lijkt mij ook moeilijk hoor zo’n eerste dag ,… daar gaat je babytje , nou veel sterkte morgen en voor Nils VEEL PLezier en dat gaat VET LUKKEN denken wij hihi groetjes

Jeetje alweer een hele stap, hopelijk hebben jullie allebei plezier morgen. Veel succes hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Wat spannend! Heel veel succes en plezier morgen!

Jens (6 dagen jonger) heeft nog niets gehoord en gaat trouwens eerst tot de zomervakantie naar groep 0.

Groetjes Carola 04.09.1972
moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Wat spannend naar groep 1 gaan.
Veel plezier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

heel veel plezier morgen in groep 1!

gaat ie “alleen over” of gaan er vriendjes mee die hij al kent?

mo

En???
Hoe is het gegaan vandaag?
Vond hij het leuk?
En heb jij het zelf ook nog een beetje “overleefd” ?

Groetjes, mamma van Stephan

Deze aanstaande kleutermoeder is ook benieuwd hoe Nils zijn eerste dag op de kleuterschool was.

Groetjes Carola 04.09.1972
moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)

Deze kleutermammie wilt het ook graag weten,
ik hoop dat hij het erg naar zijn zin had,is altijd even wennen zo’n eerste dag.

Groetjes Bibi

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Dat lijkt me zeker heel erg spannend mama.
Mijn zoontje Stephan gaat in maart ook naar groep 1 en ik zie er nu al tegenop terwijl hij er ook al erg zin in heeft.
Ik weet zeker dat ze het heel leuk zullen krijgen ook al is het voor de mama’s even slikken!!!

Heel veel plezier!

Liefs Stephan en mama Selena

SELENA

Nils heeft het geweldig gehad! Ze begonnen gelijk met gymmen (ik kon dan ook gelijk van te voren gympies met klittenbandsluiting aanschaffen). Dat vond hij super, maar ja wat wil je ook met zo’n kleine drukke wildebras. Hij ging bij binnenkomst gelijk braaf op z’n stoeltje zitten. Vervolgens kwamen er 2 jongetjes, die hij ook kent van het kinderdagverblijf, die gelijk naast 'm gingen zitten. Toen kon ik dus gelijk weg, Nils had zoiets van: doei mama (met andere woorden, ga maar weg, hahahha). Verder is het allemaal goed verlopen, hij had de juf al verteld dat hij volgende keer weer wil komen. 's-middags was hij volledig uitgeteld en heeft lekker op de bank een dvd-tje gekeken…'t was toch allemaal wel erg spannend geweest. Hij is natuurlijk ook de jongste (en de kleinste) want 90% van de klas stroomt dadelijk na de zomer door naar groep 2. Hij zit dus nu ook in een soort groep 0, alleen noemen ze 't bij ons ook groep 1. Dus de meeste zijn minimaal een jaar ouder in z’n klas. Er zitten ook nog een paar “zittenblijvers” die pas 6 zijn geworden, dus da’s letterlijk en figuurlijk een erg groot verschil met Nils die nog 4 moet worden.
Ik heb me overigens prima vermaakt. Rob moest op een beurs staan en was 's-ochtends z’n colbertjasje vergeten, dat kon ik dus gaan brengen (naar z’n kantoor in Sittard) dus mijn ochtend was weer zo voorbij met voornamelijk in de file staan. Geweldig, maar niet heus. Nee, ik ben harstikke blij dat 't allemaal goed gegaan is met Nils. Overigens is hij vanochtend weer naar de peuterspeelzaal geweest en toen ik 'm ophaalde kreeg ik van de juf daar te horen dat hij zo’n verschrikkelijk slim mannetje is die zo ontzettend snel alles oppikt. Ik bloosde ervan Maar toch wel erg leuk om te horen.

Groetjes van Sandra, mama van Nils (14 maart 2001)

wat fijn dat het zo goed is gegaan en het belangrijkste dat hij het naar zijn zin heeft gehad! heerlijk!!

hoi sannie
ja hij is al een grote jongen nu he ,naar de kleuterschool vet cool is dat .geweldig heel veel plezier nils

groetjes marielle mama van tanja