He leuk dat je er weer bent had het van de week nog over je! hihi
wilde eigelijk heel graag weten hoe het nu met babyinfo was het toch is afgelopen!
waarschrijnlijk goed want je hebt het erg druk geloof ik hihi
Tries
Liefs Tries
He leuk dat je er weer bent had het van de week nog over je! hihi
wilde eigelijk heel graag weten hoe het nu met babyinfo was het toch is afgelopen!
waarschrijnlijk goed want je hebt het erg druk geloof ik hihi
Tries
Liefs Tries
Hoi,
Bedoel je Stichting Wiegedood en dat gezeur er omheen? Ja, we hebben een gesprek met ze gehad en zij geven zelf aan dat ze erg nauw kijken naar producten en alles waar geen wetenschappelijk onderzoek naar gedaan is, is niet waardig genoeg om hun goedkeuring te krijgen. Tsja, jammer voor hen dan. De bakerzak blijkt een enrom succesvol en effectief product te zijn (sorry Kim, maar het in nou eenmaal zo en klanten zijn ook over de veiligheid erg te spreken.
Het risico dat de stichting noemt geldt nog veel meer voor inbakeren, maar omdat dat al zo lang bestaat hebben ze het daar niet meer over. Dat lijkt me nog veel gevaarlijker. Maar goed, de tijd zal het leren. Alle nieuwe producten, zeker als het om kinderen gaat, worden in eerste instantie afgeschoten. En da’s ook niet erg, dan blijf je waakzaam en kritisch op je eigen product en dat is heel goed.
Leuk dat je het vraagt!
Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)
He super, Ik vond het echt belagelijk en nog… maar fijn dat het zo goed gaat met de bakerzak, heb er zalf ook al meerdere mensen op gewezen… super jo!
Liefs Tries
Inmiddels met Stichting Wiegedood tot overeenstemming gekomen. Zij geven zelf aan dat ze wat ongelijk hebben gecommuniceerd over de bakerzak in vergelijking met het gewone inbakeren.
De teksten op hun website zijn inmiddels genuanceerd en de bakerzak komt er bijna beter uit dan de inbakerdoeken. Belangrijk is dat bij beide wordt gemeld dat als je een kind beperking biedt bij de armen, dat als een kind per ongeluk naar de buik rolt, terugrollen naar de rug wellicht minder makkelijk kan gaan dan als een kind niet ingebakerd is.
Dan kunnen ouders een goed afweging maken en dat is voor mij het allerbelangrijkste. Nu leek het in eerste instantie dat dat risico alleen bij de bakerzak gold en niet bij inbakerdoeken. Terwijl de ontdekking van dat risico juist uit onderzoeken naar inbakeren naar voren wat gekomen! Nou ja, alles is dus goed gekomen. Dat geeft een stuk meer rust kan ik je zeggen.
Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)