Nikki in de herhaling

Sorry dames dat ik hier zo lang niet geweest ben! Slap excuus; maar druk gehad. Maar ik ga weer meedoen, misschien niet heel veel posten zoals anderen, maar ik ga zeker vaker meebabbelen.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Haaaa die nikki, alles goed verder? Gezellie dat je er weer bent hoor. Heb je het zo druk gehad met de bakerzak joh ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Hoi!!
Ja ook, maar eigenlijk gewoon met vanalles. En als je dan even niet de regelmaat erin houdt om in te loggen op het forum, dan doe je het ook niet meer.
Bakerzak gaat erg goed. Hard bezig om de voorjaarscollectie samen te stellen en te laten produceren. Over twee weken de fotoshoot hiervoor. Erg leuk weer allemaal kleine baby’s voor de camera. Puck doet helaas niet mee, die is inmiddels te groot. Snik.
Weet jij trouwens hoe ik mijn “naam” kan wijzigen? Nu staat er steeds bakerzak en dat ben ik niet . Dat zal wel moeten in het profiel denk ik?

Groeten,
Nikki (bag lady)

Hoi Nikki,

welkom terug!!
Geen idee hoe je je naam veranderd ik denk dat je daarvoor bij Kim moet zijn.

Veel plezier weer hier.

Ik heb nog een leuk fotomodelletje van 3 maanden in de aanbieding, een jongetje .

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ja hier bovenin in het venster staat profiel. Ik denk dat je het daar kan wijzigen.

Ow da`s je inlognaam, daarvoor moet je denk ik bij Kim zijn joh.

Hoi Nikki,

Gezellig dat je hier weer komt meekletsen joh!

Je inlognaam, daarvoor moet je bij Kim zijn.
Ik zou d’r ff een mailtje sturen ofzo met de vraag of ze je inlognaam wil veranderen.

Leuk hè, dat de Bakerzak het zo goed doet!
Je bent nog niet eens een jaar bezig toch? (was je niet in Juni begonnen?)

Groetjes, mamma van Stephan

P.S.
Ow ja, kan het écht ff niet nalaten om te zeggen dat Cas echt een leuk fotomodelletje is hoor (tsja, sinds ik hem “live” heb gezien ben ik helemaal verkocht )

Gewijzigd door - Bieb op 03 Mar 2005 15:23:43

Zo beter???

groetjes Kim, mama van

en

Nikki…punt.
Kan niet duidelijker toch?
Ik vind het duidelijker dan Bakerzak hoor

tja er was al een nikki zonder punt…

groetjes Kim, mama van

en

Hoi allemaal, zo goed om er weer te zijn.

Jolanda, leuk dat je Cas aanbiedt als model. Helaas heb ik er al drie. Maar voor de volgende collectie hou ik me aanbevolen hoor. Dan kan hij “de grote baby” zijn, dan zal hij een maand of 8 zijn denk ik. Ik heb altijd een small baby en een medium baby .

Moet je mij horen met m’n altijd, ja ik ben sinds 18 juni 2004 online en inmiddels tegen de 900 klanten, dus dat gaat goed.

Groeten,
Nikki (bag lady)

quote:
tja er was al een nikki zonder punt...

groetjes Kim,

Zo’n vermoeden had ik al

Dacht: ik plaag je d’r ff mee, kijken of ze “hapt” (en zowaar )
hahaha, sorry, klier-bui

Hey Nikki, dat gaat wel lekker zo hè?
Als het meezit dan heb je nu het eerste jaar misschien 1000 klanten!!!
Nou, een tweede jaar gaat vaak nog wel beter door naamsbekendheid etc.
Dus eh…hartstikke goeie uitvinding!!! (wou dat ik zoiets nou eens bedacht )
Nee hoor, het is je van harte gegund!
Echt toppie!!!

Gewijzigd door - Bieb op 03 Mar 2005 19:03:24

Ha die Nikki! Welkom terug! Leuk om je hier weer te zien, ik hoop dat het prive en zakelijk goed met je gaat!

quote:
Jolanda, leuk dat je Cas aanbiedt als model. Helaas heb ik er al drie. Maar voor de volgende collectie hou ik me aanbevolen hoor. Dan kan hij "de grote baby" zijn, dan zal hij een maand of 8 zijn denk ik. Ik heb altijd een small baby en een medium baby .

Leuk!!! Cas is nu 3 maanden. Ik weet niet wanneer de volgende fotosessie is maar ik hem aanbevolen hoor!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Nou, ik denk dat de volgende fotoshoot ergens in september is. Dus dat duurt nog even . Maar ik onthou dit soort dingen altijd, dus je kunt tegen die tijd die vraag wellicht van me verwachten.

Nu zitten mijn neefje en het kindje van een hele goede vriendin erbij, dat is erg leuk. Dan blijft het een beetje eigen.

Groeten,
Nikki (bag lady)

Hej Nikki, leuk je weer te zien.

Ik heb hier ook een hele leuke Cas, maar ik denk dat je die niet nodig hebt voor de fotoshoot.
Das een xxxxxl baby (is namelijk 36 JAAR )

Groetjes Mim

Lilypie 4th Birthday

he nikki welkom terug
ben blij dat het goed gaat met je ,en ga zo door met bakerzak .

groetjes marielle mama van tanja