Nikki erg bang was op school vandaag?!

Ze moest overblijven en net voordat de middagpauze af was gelopen, kwam er een rottweiler het plein op rennen en beet 3 kinderen!!! De hond was ws ergens weggelopen… 2 van de kinderen zijn Nikki’s klasgenoten… Nikki zat op dat moment gelukkig op het klimrek en is door één van de moeders naar binnen gehaald toen de hond even weg was… de schrik zat er dus goed in bij d’r en bij mama ook, want ik hoorde het op mijn werk (supermarkt hier in het dorp) van 1 van de overblijfmoeders… ik was helaas pas om 6 uur klaar met werken, maar een collegaatje van me was om 3 uur klaar en kwam naderhand in de winkel om me gerust te stellen… Gelukkig is er met Nikki niks gebeurd, maar geschrokken zijn we wel!

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie

Oh nou vreselijk lijkt me dat… wat moet dat ook een indruk op die kinderen gemaakt hebben. Hoe gaat het nu met haar?

Oh wat moeten die kinderen geschrokken zijn allemaal. Hebben ze kunnen achterhalen van wie de hond was en of dit normaal is bij dit beest??

Groetjes,

Michèle

wat is dat schrikken zeg!
hebben de andere kindjes die wel gebeten zijn er veel aan overgehouden, behalve natuurlijk een behoorlijke schrik?
hoop dat ze snel weten van wie die hond is en dat hier dus snel wat aan gedaan wordt!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Brr. Wat eng. Weten ze wie de eigenaar van die hond is?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dat is zeker schrikken!

Zijn ze al meer te weten te komen over de hond?

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Hoi hoi,

de hond is ergens ondergebracht waarvan zowel de eigenaar als de aangevallen kinderen en familie niets van weten, dus ik denk dat de hond een spuitje gaat krijgen. Volgens de eigenaar wilde de hond alleen spelen, maar hij had onderweg naar huis ook nog een man in zijn schouder gebeten en een vrouw in haar bovenbeen!!! Klinkt misschien hard, maar ik zou zeggen een spuitje… die hond is hartstikke onbetrouwbaar… die hond was altijd binnen gehouden en nu dus ontsnapt… Nikki heeft het er nog wel over, maar we zijn geen hond meer tegen gekomen, dus ik weet niet hoe ze gaat reageren als ze weer een hond ziet. 1 van de 3 kinderen heeft er letsel aan overgehouden, zij heeft een flinke jaap in d’r been… maar ze is hard hoor, want gisteren heeft zij wel de carnavalsoptocht meegelopen!!

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie