Nijntje kan ogen open en dichtdoen?

Hallo,

Aaron word smorgens steeds vroeger wakker lijkt het wel!
Nu kwam mijn vriend met een verhaal dat er een nijntje te koop is die je in kan stellen op tijd.
Bijvoorbeeld instellen tot 7 uur smorgens…dan houdt ie zijn ogen dicht en om 7 uur gaan ze dan open.
Weet iemand waar je die dingen kan kopen?
of iets anders wat ene kind van 2 kan snappen?

Gr, Danielle

Gewijzigd door - danielle en aaron op 12 Jan 2011 20:23:29

Ik zou op de site van de Nijntje-winkel kijken.

Groetekes, Sje

Ja Sje, dat HEB ik gedaan maar ik kom er niet uit!

Gr, Danielle…
Daarom vraag ik het hier

Hier is ie…
(gewoon ff op google kijken)

http://www.djimmi.nl/Nijntje-Slaaptrainer_1_4563_1.html?gclid=COKAz6i3taYCFUaIDgodOytgHg

Lilypie Second Birthday tickers

Ik heb hem gevonden!

Zie dat iemanad ook heeft gezocht…toch bedankt hoor!

Gr, Danielle

Owww…mama van Julian…bij jouw gezochte site is ie 24.95!
Wara ik hem had was ie 34.95!

Thanks hoor!..ga hem bestellen!

Gr, Danielle

Heb je hem al besteld? Er is er nl ook eentje van een aap …

@mini boy: ja hij is beteld, gisteren na 5 uur dus hij komt morgen met de post mee!
Gaan we hem meteen uitproberen in het weekend!
Een aap was ook leuk maar Nijntje vind ie nu geweldig want ik heb hem de fototjes laten zien van die site.

Ben benieuwd!

Gr, Danielle

Ik ben heel benieuwd of het werkt!

Dan gaan we massaal zo’n Nijntje slaaptrainer aanschaffen hihihih

Gr Esther

Wij hebben de aapvariant en ik moet zeggen dat het wel werkt, al was Job 2,5 ongeveer toen we ermee begonnen.

Aaron is nu ook 2 1/2 jaar en we hebben hem net in bed gelegd voor de 1e keer met nijntje.
Anders slaapt ie vrijwel direct maar ik hoor hem nog steeds!
Hij zei meteen: tik tak"…dat klokje tikt de hele tijd en dat is ie niet gewend, altijd stil in zijn kamer.
Ben benieuwd…zal morgen een verslag doen
Als ie nou morgen echt om 7 uur roept dan helpt het!
Maar ja…als ie al om 6 uur wakker is en hij denkt dat ie niet mag roepen dan weet ik ook niet hoelang hij al wakker is en dat vind IK weer vervelend!

We gaan het testen!

Gr, Danielle

Hier ging Job de eerste tijd ‘‘op de wekker’’ slapen, met als gevolg een doodmoe kind dus we hebben de aap toen even bij oma laten logeren.

Na een tijdje hebben we het ding weer terug gedaan omdat ie echt erg vroeg wakker was en toen ging het wel weer goed.
Maarre ik ben benieuwd wat ie doet morgen.
Job riep ons sowieso wel, ging ik er even naar toe en dan even vertellen dat ie er pas uit mocht als je aap wakker was en dat ik hem ook niet wilde horen.

Gisterenavond ging hij door het tikken van die klok pas om 20.15 slapen.
Vanmorgen werd ie wakker van het licht van dat nijntjeding en dat die ogen openschoven denk ik.
Hij lag eigenlijk dus nog lekker te pitten!..G.DV…R!!!

OP naar morgen!

Gr, Danielle

Nou, dat was dus een nuttige aanschaf Hopelijk went 'ie eraan, want anders kan 'ie weer in de kast zo te lezen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Haha sorry moest er even lachen net.
Dat hadden wij hier dus ook, en dan niet meer verder slapen he.
Neeee want Nijntje/aap is wakker dus ik MOET eruit.

Jaja, maar ze hebben het zo door hoor!
Mijn vriend zei al: zullen we hem 10 minuten later zetten?
Maar dat ga ik in minuten doen…telkens een minuut vooruit tot we op half 8 zitten ofzo…mooie tijd vind ik en later hoeft echt niet.

Ach ja…we zien wel!

Gr, Danielle

Hahah tja het wordt meteen afgestraft!

Mijn oudste kende met 2 jaar al alle cijfers, dus dat was makkelijk we hebben een gewone digitale wekker op zn kamer gezet, en als de eerste een 8 was mocht hij komen.
Had hij een keer uitgeslapen tot 9 uur, raakte hij helemaal in paniek… want morgen zou er pas weer een 8 staan!
Maar het zachtjes spelen op zn kamertje was ook over, want een 8 is een 8… en dan MOET je er uit.