Niezen

Hallo dames en heren,

Heeft er iemand tips tegen niezen? Dylano heeft vandag niet overdreven zeker 100 keer geniest als het niet vaker is. Ook kan hij er niet door slapen, al is hij nu even stil.
Heb hem net een paracetaol gegeven en had hem al met luuf ingesmeerd. Net ook bakje water met luuf weggezet, mar volgens mij zijn dat geen dingen die tegen niezen helpen.
Het is zo zielig 10 keer acher elkaar is niets en dan heeft hij ook ieder keer hele snottebellen en traanoogjes ervan. 1 geluk hij kan er zelf om lachen.

We hebben niets nieuws in huis of op zijn kamer, dus geen idee waar het vandaan komt, misschien een verkoudheid op komst.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Kan het zijn dat-ie een allergie heeft?

Groetekes, Sje

Heb ik ook aan zitten denken, maar hij stond er vanochtend mee op, en zoals ik al zei iets nieuws in huis.
Kan natuurlijk altijd opeens opkomen een allergie. Geloof dat hij nu slaapt in ieder geval en dan mar even kijken wat de nacht doet en hoe hij morgen is,

Liefs Michelle

En het kan alsnog makkelijk van een verkoudheid zijn hoor. Niezen ontstaat door irritatie van het neusslijmvlies. Als daar elke keer net op een irritante manier slijm langskomt, resulteert dat in niezen.

Misschien even afwachten en anders alsnog even overleg met de huisarts. Hoewel allergieën op deze leeftijd nog niet te testen zijn.

Groetekes, Sje

Ook niet een nieuw wasmiddel waar iets inzit waar hij door moet niezen? Geen hooikoorts?

Zielig he, dat vele niezen. Maar zoals je zelf al zegt: gelukkig kan hij er om lachen

Nou het is dus gewoon een verkoudheid geworden met koorts wel niet hoog tot nu toe.
Het niezen is wel minder nu.

Liefs Michelle

Ach gos. Beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

thnxxx

Liefs Michelle

Hoi,

Beterschap voor Dylano1

Niezen komt door verkoudheid.
Zijn neusje zit misschien ook wat vol of niet?
Hier heb je neuspray voor van vsm Rinileem om vrijer te kunnen ademen. Deze is voor kindjes van 0-6 jaar.

Als Dylano een verstopte neus heeft en rusteloof/hangerig is kun je Nisykind van vsm gebruiken. Dit zijn tabletjes.

Helpt hier altijd erg goed.

Groetjes Lisan

Het zit goed los, ik maak altijd zelf de zoutoplossing en spuit ik er met een spuitje in, dat komt verder dan een neusspray. Heb ik van het ziekenhuis, waar ik naar toe moest toen hij voor het rs virus getest werd.

De koorts is intussen 39.1 maar het is avond. Nu ligt hem te miepen in zijn bed

Liefs Michelle

@ Michelle,

Koorts kan snel zakken.
Onze oudste van 5 had laatst 39.9 en de volgende morgen zat ze om 37.4
Hadden toen een Sinaspril gegeven en vroeg op bed gedaan en was de volgende morgen al weer fitter.

Hopen dat Dylano lekker gaat slapen en jullie ook een beetje rustige nacht hebben!

Groetjes lisan

Hij slaap nu al een tijdje dus hopelijk slaapt hij door.
En de koorts zegt me indd niet zoveel, dat is bij ie kleintjes zo gauw hoog. Zi ook wel een deel slaap bij. Vanmiddag toen hij na bed ging 38.3 en toen hij eruit kwam 37.7 zonder zetpil. Die heeft hij nu wel trouwens

Liefs Michelle