Niezen na 1e hap / altijd adem te kort?

Heel stom maar wel wennen om hier nu je nieuwe topics te open ipv bij baby 0-1 jaar…

Maar even het volgende:
Jurian doe (bijna) altijd niezen nadat hij de eerste hap van eten op heeft. Of het nu brood is of warm eten of fruit. Het maakt allemaal niet uit… Kent iemand dit? Is dit gewoon een reactie ergens op?

Jurian klinkt altijd vol. Met drinken bijv moet hij slikken en adem halen dus stopt hij met drinken om met zijn mond adem te halen. Lijkt alsof hij niet door neus kan ademen??

Volgende week moet ik naar het cb dus zal het daar ook weer aangeven. Maar loop hier al vanaf zijn geboorte mee. Hij doet het altijd. Krijgt ook altijd loopneus als hij aan het eten is. Het cb deed het beetje met dooddoener af… maar ik denk dat ik erop ga staan om door gestuurd te worden naar een KNO arts. Of is dat ver gezocht??

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nee hoor gewoon door laten sturen. Hij is nu een jaar dus dat zou minder moeten zijn lijkt mij. Enne dat niezen dat heeft morgan ook. Lijkt wel of je onwijs veel peper op der eten gedaan hebt.

Groetjes,

Michèle

aaahhhh dat zou gemeen zijn

Maar ik voel me soms zo’n zeur. Denk ik ben ik niet schoon genoeg… hangt er teveel stof in huis??? Dus hele week aan het soppen/stoffen… en nog geen resultaat. Heb al iemand hier gehad met speciale stofzuiger tegen allergieën, maar was mij te duur… Andere kant heb je alles voor je kindje over.

Ik ga het denk toch vragen…

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik zou ook lekker je huisarts bellen en een verwijzing voor de kno vragen
Het cb zegt vaak nee is dit of dat
En goed jij kent je kindje het beste

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Niet herkenbaar, maar klinkt wel als een irritatie ofzo. Gewoon die doorverwijzing regelen, laat een KNO-arts er maar eens goed naar kijken.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

En gewoon preventief af en toe een zoutoplossing in de neus sprayen? Misschien zit er idd wel een verstoppinkje of iets dergelijks, maar dan komt 't wel los.

Heeft ie 't ook onder de douche met de stoom van het warme water? Of is 't echt puur en alleen bij eten?

Joh, als je 't niet vertrouwd, dan moet je 't niet zoeken bij het cb, maar bij de huisarts. Die zou je evt. door kunnen sturen naar ka of kno-arts.
Klinkt misschien beetje bot, maar huisartsen hebben al veel meer opleiding genoten en dus meer kennis van zaken dan CB-artsen…

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Nee hoor je bent helemaal geen zeur. Natuurlijk is het bekend dat kindjes in het 1e jaar veel ziek/verkouden zijn. Maar het is niet normaal dat hij constant maar aan het niezen is en verkouden is.

Gewoon door laten verwijzen naar een KNO arts.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Dinsdag moet ik weer… dus ga het dan toch vragen!

Hij is niet continu verkouden … maar van alle neefjes en nichtjes die ik heb (16) is er niemand zo aan het rochelen… en soort van ‘happen naar lucht’. Snachts hoor je hem altijd … ben vaak met luuf in de weer…

Ach er een keer naar laten kijken kan toch geen kwaad… is mijn moedergevoel ook weer gerustgesteld!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090718/CznU.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/sOYLp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - mini-boy op 21 Jul 2009 14:18:28