Nieuwtje:)

Hallo mama’s

Ik heb een leuk nieuwtje, ik ben namelijk zwanger!!! Ik was al 10 dagen overtijd, en heb vanmiddag getest. Het was binnen 3 seconden al overduidelijk!
Gelijk op internet even uitgerekend wanneer ik moet bevallen, en waarschijnlijk is dat 19 januari, ik ben dus 5 weken en 1 dag zwanger Ooooooooooh ik ben zo blij!
Ik was zo aan het twijfelen of ik de test in mijn eentje zou doen of zou wachten tot Danny thuis kwam uit zijn werk, maar toen ik de test eenmaal in huis had won mijn nieuwsgierigheid. Maar toen moest ik er dus de rest van de dag in mijn eentje mee lopen, pfff ik ben er moe van.
Ik had een speentje van 0+ gekocht, en die net aan Danny gegeven. Daar is Joey toch al te groot voor!!!??? zei hij verbaast, en toen gaf ik hem de test met 2 blauwe streepjes Poeeeh we hebben wel even een potje zitten janken allebei… Maar ook hij is hartstikke blij. Joey begrijpt er natuurlijk nog niks van, maar hij zal vast blij zijn dat hij volgend jaar een broertje of zusje krijgt
Ik heb vanmiddag online een t-shirt besteld met de text; stoer! Ik word grote broer!
Zodra die binnen is krijgt Joey die aan en gaan we de oma’s en opa’s bezoeken. Ik ben benieuwd hoe snel ze het in de gaten hebben, hahaha! Maar dat gaat zeker nog een week duren… pff dat word moeilijk Maa gelukkig heb ik jullie nog om het er toch al over te kunnen hebben

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

gefeliciteerd met je zwnagerschap en lekker van genieten he!

groetjes gytha

Goed nieuws! Lekker genieten en vol spanning naar de eerste echo!

Wat hardstikke leuk voor jullie
gefeliciteerd!!!
Nu nog even een mooie banner plaatsen

Groetjes Marianne mama van Ruben en ??

IEH! Wat leuk! En wat snel. Haha. Ben heel blij voor jullie meid!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wauw… wat leuk!!! Spannend…

Wat leuk!

Gefeliciteerd en ik hoop voor je op een goede zwangerschap.

Groetjes,
Sandra

Wat knap trouwens dat je kon wachten totdat je 10 dagen overtijd was. Ik heb bij Tim geloof ik na 2 of 3 dagen overtijd getest.

Groetjes,
Sandra

Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

Wanneer ben je uitgerekend. Volgens mij moet dat ongeveer eind januari zijn, want ik heb 5 jaar geleden ook rond deze tijd een test gedaan omdat ik overtijd was en ik was 20 januari uitgerekend (24-1 bevallen).

Groetekes, Sje

Van harte gefeliciteerd meid, en geniet ervan.

Wat een orgineel idee trouwens zeg

Groetjes Michelle

[img]http://lilypie.com/pic/090519/sGEm.jpg" alt=“Lilypie Kids birthday Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://my.lilypie.com/cyy1p2.png" alt=“Lilypie Kids birthday Ticker” border=“0” />

[img]http://lilypie.com/pic/090519/yGsT.jpg" alt=“Lilypie 1st Birthday Pic” width=“75” height=“56” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/RLcOp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Gefeliciteerd!!!
Hoe voel je je? (buiten super gelukkig)
Een week wachten lijkt lang, maar houd je zelf lekker bezig en voor je het weet ligt het T-shirt in de bus

Gefeliciteerd joh. En al last van kwaaltjes???

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Gefeliciteerd !!! Geniet er maar lekker van.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Dankjewel allemaal!
Ik heb gelukkig nog geen last van kwaaltjes, maar dat kan heel goed nog komen. Ik ben de vorige zwangerschappen zo misselijk geweest… Bleeeh Maar tot nu toe geniet ik alleen nog maar van dit geheimpje
@sandra, ik moest wel zo lang wachten, want ik heb zo’n onregelmatige syclus, dat ik meestal een week overtijd ben. Ik heb al drie keer getest de afgelopen maanden, en werd steeds een dag later ongesteld. Nu dus net ietsje langer gewacht, en gelukkig met veel geluk nu
@Sje, zoals ik het op een site heb uitgerekend (datum laatste menstruatie en aantal dagen syclus invullen) ben ik op 19 januari uitgerekend, de trouwdag van mijn ouders, haha!
Ik moet morgen de huisarts bellen voor een afspraak, en die zal mij dan doorverwijzen naar de gyn. Vind ik wel raar trouwens, maar ik heb gister de gyn gebeld, en die zei dat het zo moest. Bij de laatste twee zwangerschappen kon ik er direct terrecht, zonder huisarts. Ik maak me wel een beetje zorgen, omdat ik een aantal medicijnen moet gebruiken als ik zwanger ben, en nu weet ik het en moet ik dus een paar dagen wachten. De assistente van de huisarts zei dat het op een paar dagen niet aan komt, en daar moet ik dan maar op vertrouwen…

Groetje Anouk

Leuk!! Gefeliciteerd

Liefs

Gefeliciteerd meid!!! Spannend weer allemaal…van Joey is het nog geen eens zo lang geleden. Haha tijdens het ontzwangeren alweer zwanger
Heel bijzonder weer he!!

Van harte gefeliciteerd
En geniet ervan

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Gefeliciteerd!!! Ik dacht dat ik snel was… !!!

haha ja het is best snel, maar dat was ook de bedoeling. Ik had eerlijk gezegd nog wel eerder gewild, en ben dan ook een aantal keren flink teleurgesteld geweest als ik na een paar dagen overtijd toch weer ongesteld werd. maar nu gelukkig wel zwanger!!!
Vanmorgen ben ik bij de HA geweest, en die verweees me door naar de gyn. Daar aangekomen bleek de hele polie gesloten… Nu moet ik maandag bellen voor een afspraak. Ik begin me daarom wel zorgen te maken over die medicijnen, maar de HA zei ook dat het op een paar dagen niet aan komt.
Oh het is trouwesn echt super moeilijk om dit voor ons te houden. Gisteren ben ik de hele dag met mijn moeder en Joey op stap geweest… pffff wat kost het een energie om zoiets voor je te houden. Zo hadden we het er over hoe makkelijk Joey overal in is. Toen zei mijn moeder dat ik er maar beter niet op kan rekenen dat het bij een eventuele tweede ook allemaal zo makkelijk gaat. hahaha, dan sta je wel even met je mond vol tanden.
vandaag de hele dag mijn schoonmoeder op bezoek gehad, en vanavond nog visite die wat komen drinken. Ik ben al goed voorbereid op de vragen waarom ik geen alcohol drink… Ik heb namelijk (echt) heel erg last van brandend maagzuur hahaha!

Groetje Anouk

Klopt helemaal hoor Wil, ze hebben mij ook geadviseerd om een half jaar te wachten. Maar ik mag niet aan de pil in verband met een stollingsafwijking in het bloed. Daarom zou ik dan een spiraaltje moeten nemen, en dat wou ik niet voor zo’n korte tijd.
We hebben tot 5 maanden de ‘‘voor het zingen de kerk uit’’ methode gebruikt, en daarna zijn we er weer tegen aan gegaan zeg maar En omdat die methode die we de eerste vijf maanden gebruikten eigenlijk niet goed werkt als anticonceptie, had ik toch steeds een kleine hoop dat het al raak zou zijn. Ik ben nu achteraf wel blij dat er toch 7 maanden tussen zit hoor, ik weet nu ten minste zeker dat mijn lichaam het weer aan kan!

Groetje Anouk