Hallo mama’s
Ik heb een leuk nieuwtje, ik ben namelijk zwanger!!! Ik was al 10 dagen overtijd, en heb vanmiddag getest. Het was binnen 3 seconden al overduidelijk!
Gelijk op internet even uitgerekend wanneer ik moet bevallen, en waarschijnlijk is dat 19 januari, ik ben dus 5 weken en 1 dag zwanger Ooooooooooh ik ben zo blij!
Ik was zo aan het twijfelen of ik de test in mijn eentje zou doen of zou wachten tot Danny thuis kwam uit zijn werk, maar toen ik de test eenmaal in huis had won mijn nieuwsgierigheid. Maar toen moest ik er dus de rest van de dag in mijn eentje mee lopen, pfff ik ben er moe van.
Ik had een speentje van 0+ gekocht, en die net aan Danny gegeven. Daar is Joey toch al te groot voor!!!??? zei hij verbaast, en toen gaf ik hem de test met 2 blauwe streepjes Poeeeh we hebben wel even een potje zitten janken allebei… Maar ook hij is hartstikke blij. Joey begrijpt er natuurlijk nog niks van, maar hij zal vast blij zijn dat hij volgend jaar een broertje of zusje krijgt
Ik heb vanmiddag online een t-shirt besteld met de text; stoer! Ik word grote broer!
Zodra die binnen is krijgt Joey die aan en gaan we de oma’s en opa’s bezoeken. Ik ben benieuwd hoe snel ze het in de gaten hebben, hahaha! Maar dat gaat zeker nog een week duren… pff dat word moeilijk Maa gelukkig heb ik jullie nog om het er toch al over te kunnen hebben
Groetje Anouk