Nieuws,


#41

Veel sterkte vandaag meid. Toegeven aan je emoties! Het zal met golven komen, je verdriet. De ene keer kan je er meer nuchter over praten dan de andere keer, dat hoort erbij.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#42

Je hebt de curretage ws achter de rug, hoop dat je nu toekomt aan verwerken en jezelf weer wat beter gaat voelen. Sterkte meid, ook voor je man en de kids, hopelijk kunnen jullie elkaar tot steun zijn!

Dikke knuffel
Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#43

pff ben enorm moe en blij dat het achter de rug is.
De operatie is goed verlopen, helaas te veel bloed verloren.
Ik heb vanmorgen gedoucht maar ik kon daarna me niet meer afdrogen was bekaf!!
Heb nog enorm na gevloeid dat wordt nu gelukkig minder.
hmm dat was het zo een beetje…
Ik voel me enorm leeg en verdrietig…
En ik heb het gigantische warm… tja wie niet he this hiero op de slaapkamer 27 graden. Zit liever aan het strand


#44

Fijn dat het achter de rug is en nu het nog een plekje geven. Heel veel sterkte.

Groetjes


#45

“Fijn” Cora dat het achter de rug is en dat je nu kunt proberen de draad weer op te pakken. Alle liefs en sterkte.

Groetekes, Sje


#46

Och meisje toch wat verdrietig ! Was je net aan het idee gewend nemen ze je het af …

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#47

Och meisje toch wat verdrietig ! Was je net aan het idee gewend nemen ze je het af …

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#48

Och meisje toch wat verdrietig ! Was je net aan het idee gewend nemen ze je het af …


#49

Dankje, …
Voel me behoorlijk leeg en tja… leeg
Heb 0,0 energie maar ja met dit weer moet je ook maar lekker in de stoel hangen, en je laten bedienen…
Mijn lieverd neemt een week vrij zodat hij de oudste uk naar school kan taxiën en voor de jongste kan zorgen… Ik heb hem eenmaal verschoond vandaag maar daarna kon je me ook opvegen ook…
Valt nog vies tegen had het anders verwacht…


#50

Heel veel sterkte en liefs

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers


#51

Wat vervelend dat je zo weinig energie hebt. Fijn ook dat je man vrij heeft genomen. Neem vooral de tijd om weer op krachten te komen, sterkte!

Liefs, Anne