Nieuws,


#1

Tja waar moet ik beginnen… Ik ben zwanger, ik ben er behoorlijk van ondersteboven. Na 3 dagen hebben te zitten huilen ben ik inmiddels wat geland.
Ik ben inmiddels 11 weken zwanger. Ik heb ook al een echo gekregen toen ik ruim 8 weken was aangezien ik totaal niet het gevoel zwanger te zijn. Ik heb wel 3x een test gedaan. Ik voel me nog totaal niet zwanger… ik kan het alleen aan mijn borsten merken verder geheel niet… Ik heb volgende week weer een echo de 12 weken echo. Het lukt me maar niet om een plekje te geven. Het is niet dat het niet welkom is maar het is zooo onverwachts, ik ben er de ene keer meer mee bezig dan de andere keer.
Mijn man vindt het helemaal geweldig gelukkig… als hij ook zoiets had van pff dan was het helemaal moeilijk geweest, dus dat scheeldt weer.
Volgens de planning ben ik begin Febr. uitgerekend van ons 3e kindje…

Groet, Cora


#2

Pff… kan me voorstellen dat het schrikken is, hoop dat je snel van je zwangerschap kunt gaan genieten.
Van mijn kant in ieder geval een proficiat!
Groetjes Nancy


#3

Oh meissie, da’s inderdaad even omschakelen. Kan me goed voorstellen dat dat tijd nodig heeft.

Na onze eerste wilden we dolgraag een tweede dus toen de oudste een half jaar was, hadden we zoiets van “we zien wel”. Binnen een maand was ik zwanger!!! En ook al was het de bedoeling om weer zwanger te raken, het was veel eerder dan ik verwacht had. Zelfs toen moest ik al omschakelen.

Dus ik kan me voorstellen dat het voor jou helemaal een onwerkelijke situatie is als je eigenlijk helemaal geen 3e zwangerschap verwacht had!

Fijn dat jullie er in elk geval heel blij mee zijn en dat die kleine mop meer dan welkom is. Wat is de uitgerekende datum? Dan zet ik je in het meldplichttopic.

Groetekes, Sje


#4

Jeetje zeg, dat is zeker even omschakelen dan. Gelukkig vindt je man het al helemaal geweldig. Kan hij wel begrip hebben voor het feit dat jij nog moet wennen aan het idee?

In ieder geval gefeliciteerd, want ik lees dat het in ieder geval wel welkom is.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”


#5

Toch gefeliciteerd… Hopelijk heeft het wondertje in je lichaam snel een plekje in je hart. Ik geloof zeker dat dit goed komt, maar geef het de tijd…


#6

Jee indd omschakelen zeg, maar komt vast allemaal goed dus toch gefeliciteerd, en hopelijk kun je er snel van genieten!

Liefs Michelle



#7

Oh jee wat een schrik! De jongste van jullie is nu zo’n 8 maand?
Wel fijn dat het wel welkom is en dat je man wel blij is.
Ik hoop dat jij ook snel helemaal kunt gaan genieten.
Is het bij jullie praktisch en financieel geen probleem? Want dat scheelt altijd weer de helft.
Lekker over praten en je verhaal kwijt kunnen is het belangijkste.
Ondanks de schrik, toch veel geluk gewenst met dit kleine wonder!

Groetjes


#8

Och meid, kan me voorstellen dat je dit even moet laten landen…
Gelukkig is je man er helemaal blij mee, en hopelijk ben jij dat straks ook!
Het blijft toch iets heel bijzonders, jullie vinden vast je weg wel met 3 kindjes.
Een vriendin van me was zwanger van de tweede, bleek echter een tweeling te zijn, zij heeft ook wel een week gehuild en was helemaal in shock, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en heeft het gezinnetje prima hun draai gevonden met 3 kindjes!

Succes meid, hoop dat alles goed is met de 12 weken echo en dat je straks toch ook weer kan genieten van deze zwangerschap.

Liefs Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

pregnancy calendar


#9

Wat een schrik!! Maar wel gefeliciteerd!
Kan me voorstellen dat het tijd kost om aan het idee te wennnen. Gelukkig heb je er nog even de tijd voor en hopelijk kan je er dan van genieten!

Liefs, Anne

Gewijzigd door - lalala op 31 Jul 2012 13:20:38


#10

Het wondertje is meer dan welkom inderdaad, alleen ik had het niet zo snel verwacht…
En diep in mijn hart kijk ik toch wel uit naar ak. maandag.
We hebben het gisteravond vertelt tegen mijn schoonouders… die waren zooo verbaasd ze vroegen eerst of het een grap was…
We zullen wel vaak de vraag krijgen is het wel gepland in dat zulk termen zeg maar… Daar zie ik wel tegen op.
Het is financieel en practisch en dergelijk geen probleem. We hebben alles nog
En met werk ed. als de een werkt is de ander thuis. Dus zo veel qua verandering is niet nodig… Het is even afwachten als het een jongen is dan moet Jony naar de kleine kamer en dan moet de hele kamer omgetoverd worden… Dus lichterlijk hoop ik dat het een meisje wordt dat is lekker practische… maar goed als het een jongen is is het zeker ook welkom

Dank voor jullie reactie en de felicitatie’s… als ik de echo zie maandag hoop ik dat het wat meer gaat leven voor me…

Groet, Cora


#11

Fijn dat jullie alles nog hebben en dat het financieel en praktisch geen probleem is! Dat maakt de acceptatie een stuk makkelijker. En dat het meer dan welkom is, alleen eerder dan verwacht maakt het ook makkelijker natuurlijk.
Fijn dat je naar maandag uitkijkt! Dan kan je vast na de echo ook gaan genieten!
Waarom moet Jony eigenlijk alleen naar het kleine kamertje als het een jongetje word? Die snap ik even niet

Groetjes


#12

Gedeliciteerd en hopelijk is maandag de echo mooi.


#13

Dat zal wel even schrikken zijn ja!!
Maar Gefeliciteerd hoor

Liefs X

Gewijzigd door - Nemo op 31 Jul 2012 17:20:31


#14

hier delen jongen en meisje ook kamers hoor… met roze kastelen en woeste raketten en ridders.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#15

oww grappig… hmm ik dacht gewoon meisjes bij meisjes en jongens bij jongens… maar inderdaad, … ja waarom ook niet… hmm even mijn gedachten over laten glijden…

en op naar maandag …


#16

Dus de planning was wel een derde, maar niet zo snel? Dat meende ik na je eerste posting ook al, maar denk ik wacht nog even af!

Gefeliciteerd, hopen op een goeie echo!

Groetjes Manderijn.


#17

Ik maakte uit je eerste berichtje op dat je echt totaal ongepland zwanger was, aangezien je zei dat je 3 dagen had gehuild? Dat klinkt alsof je erg geschokt was? Maar nu merk ik dat je al wat relaxter bent, dus dat komt echt wel goed straks! Hopelijk gaat het kindje steeds meer leven voor je en kun je straks niet wachten tot het februari is! Gefeliciteerd, weer een Ikkeben-baby erbij!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers


#18

van de ene verwerking kom ik in het volgende traject…
We hadden vandaag de echo.
Het ruim 9 weken kindje leeft niet meer…
Zo Bizar!! ik ben er helemaal van de leg van…
Ik weet niet wat ik zeggen moet verwachten moet…
het is heel bizar…
Je zag zo het kindje liggen en er klopt gewoon geen hartje…
Ik had het net een plekje gegeven… en nu moet dat plekje maar weer ruimte maken voor het volgende… Ik had gehoopt dat de echo mij wat meer realiteit zou geven…
Tja ik ben eigenlijk ook wel verdrietig…


#19

Jeetje dat is indd een achtbaan van emoties zo zeg. Wachten ze tot het vanzelf komt of krijg je een curretage?

Neem goed de tijd om het allemaal te verwerken. Sterkte!

Liefs Michelle



#20

Och meissie, wat erg. Kan me voorstellen dat je je helemaal heen en weer geslingerd voelt tussen allerlei gevoelens. Tjonge wat kost die een energie!

Alle liefs en sterkte.

Groetekes, Sje