Nieuws over Sandra1980

Ik kreeg aan het begin van de middag een sms van Sandra met het verzoek dit op Ikkeben te zetten:

Sandra ligt sinds gisteren in het ziekenhuis. Gisterochtend werd ze erg ziek en 's middags zijn haar vliezen gebroken. Sinds gisteravond krijgt ze antibiotica, want het ging met haar en de baby niet goed. Nu gaat het gelukkig alweer een stuk beter. Morgen zal ze worden ingeleid.

Ze ligt in hetzelfde ziekenhuis als waar ze laatst een topic over heeft geopend, dat ligt in hun woonplaats en is qua afstand gewoon het meest handig.

Ik denk dat ze me wel op de hoogte zal houden van hoe alles verloopt.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wow !!!
Heftig!!!
Ik denk aan haar hoor!!

[img]Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers[img]

Jeetje, hoe ver was ze nu? Hoeveel weken zwanger! Ik ben het vergeten! Wat een nieuws weer bah! Nou wens haar maar sterkte van mij!

Ze is nu ruim 36 weken zwanger. En ze laat nog weten dat ze het vervelend vindt in dat ziekenhuis te liggen, maar dat ze tot nu toe erg lief en meelevend zijn.

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/7MuGp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 02 Mar 2011 13:44:45

Ohhh verder dan ik dacht, gelukkig dit heeft mij weer wat meer gerustgesteld! Nu maar afwachten!

Ja op zich mag de baby wel komen…gelukkig. Maar balen dat ze nu in dat ziekenhuis ligt idd en zeker NET na die rotervaring weer…
Go Sandra zet hem op!!!

[img]Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers[img]

Oh jeetje dat is schrikken. Mocht je haar nog ‘spreken’ wil je haar dan sterkte wensen.

Groetjes,

Michèle

Oh wat een schrik zeg, zou je haar en haar man heel veel sterkte
willen wensen. Hopelijk komt alles goed en heeft ze morgen een gezonde baby in haar armen. Poeh… ga zitten duimen, schrik hier echt van.

Gr Patries

Wat schrikken zeg!!
Heb haar gelijk gesmst, hoop dat het allemaal goed gaat!

Liefs, Anne

kippevel… ga ze gelijk even smsen

Wow… nou heel veel succes voor Sandra!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Jeetje zeg, heftig!
Wens ze heel veel sterkte, ik zal aan ze denken!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Tjonge da’s schrikken! Hopen dat alles goed komt.

Groetekes, Sje

Oh gos! Wat is dat schrikken zeg!!
Gelukkig zijn ze lief voor haar , dat mag ook wel na alles.

Veel sterkte en ik hoop gauw op goed nieuws.
Veel gezondheid voor Sandra en de baby gewenst!

Liefs Shirley

Jeetje zeg. dat klinkt alsof ze een infectie erbij gekregen heeft, of niet? Heftig! Als je haar nog “spreekt”, wens haar veel sterkte van mij.

Groetjes Natasja

Lilypie First Birthday tickers

Jeetje dat ik heftig. Hopelijk knapt ze snel op en heeft ze binnen nu en een paar dagen haar kleine uk in haar armen.

Wens haar sterkte van mij.

Och jemig wat hefig!!! Wel fijn dat ze " al" 36 weken is, is toch een geruststellin, maar klinkt idd alsof ze een infecie erbij heeftgekregen!! Heftig zeg, hoop dat alles goed gaat!! Zal dit topic nauwlettend in de gaten houden, en ik hoop idd dat het ziekenhuis personeel zich nu wat meelevender gedraagd dan de keren hiervoor!!

liefs woezel

Jeetje ik schrok ook toen ik het las!! Ik dacht oh nee, heeft ze eindelijk een goede zwangerschap en dan dit!
Sandra meid, ook al lees je het niet, ik wens je echt ongelooflijk veel sterkte toe!! Dit is totaal niet wat je had verwacht/gepland…
Hopelijk gaat alles helemaal goed komen en hebben jullie morgen een mooie gezonde baby!
Zet m op!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

wow das heftig zeg!
Hopelijk snel een gezonde baby en een dito mama…
Heel veel succes Sandra!

groetjes
Ineke

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Dat is echt schrikken zeg! Ze krijgt het allemaal wel te verduren zeg…arme Sandra. Ik duim dat alles goed blijft gaan en dat ze straks een mooi beebje in haar armen heeft. {{Sandra}} Hou ons alsjeblieft op de hoogte Mriek!

Groetjes Rainbow, trotse mama