Nieuweling

hallo allemaal, ikke ben georgina ben 30j en heb 2 geweldige zonen, kevin van 6jaar en roan van 4 mnd. Ik kwam nooit op ikke ben… Totdat Roan een paar weken was en voor allerlei raadsels kwam te staan. onze oudste zoon was altijd erg makkelijk, die sliep en speelde waar ik hem ook neerlegde maar die kleine ukkepuk die heeft het hier in het begin flink op zn kop gezet doordat hij zo onrustig was en ik daar erg onzeker van werd ben ik veel op deze site gaan kijken voor ervaringen van anderen moeders en veel nuttige tips, dus bij deze ook een klein dankjewelletje

Welkom! Ik ben sinds 17 maanden moeder van een zoon, Erik. Fijn dat je al veel aan ikkeben hebt gehad!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Welkom!!!

Ik heb ook dankzij onze tweede aanwinst kennis gemaakt met Ikke ben site. Maar tis superhandig. Alvast veel plezier met je zoektocht…

groetjes,
Aylin (mama van Mert en Maral)

A. A.

Hi Ik ben Michèle, mamma van Morgan van 14.5 maanden. Welkom op Ikke ben.

Groetjes,

Michèle

Hallo, hier Jolanda, barst-haast-uit-haar-voegen-zo-trotse mama van Danique van net een jaar Welkom hier!

dankjewel allemaal, ik moet zeggen dat dit wel erg leuk is om zo verwelkomd te worden.

gr en veel liefs van Georgina

Ja leuke site he…

Ik ben Lizette de moeder van een lief kereltje die luistert (euh… hoort te luisteren…) naar de naam Jurian…

Hoi
Ik ben Heleen mama van twee knullen
Robin bijna 6 en Justin net 4
Heel veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin
Photobucket

Welkom op ikkeben.

Ik ben Sandra en woon samen met mijn man en ons zoontje Tim van bijna 17 maanden in Noord Holland.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker