ff voorstellen, Ik ben Colinda 19 Jaar en ben Zwanger van Een meisje, Nu precies 29 Weken en 2 Dagen zwanger, echt een super gevoel is dat!!
Ben echt vollop aan het genieten van de Zwangerschap want de tijd gaat echt zoo snel voorbij, voor je het weet is het al zover en lig je al te persen dat het kindje eruit komt… Nou voor mij duurt dat nog fftjes denk ik…
Alleen heb ik zo een voorgevoel dat ze vroeger dan de uitgerekende datum wordt geboren, Maja ik zie het wel,
ik ben sinds kort nog nooit onderzocht, alleen heb ik 2 echo’s gehad maar verder nog niks,
Dat allemaal door mijn vorige huisarts maja ben nou bij een hele lieve huisarts die me extra goed gaat behandelen, (heeft hij tegen me gezegd lief hè) Aankomende maandag naar het ziekenhuis en de eerste test laten doen, geeft me toch een opluchterig gevoel hoor
ik vind het heel leuk om met andere jonge moeders te kletsen, Vind jij dat nou ook zo leuk dat mag je me gerust toevoegen op msn, dan kunnen we elkaar vragen stellen en verhalen vertellen,
Groetjess een Jonge Mamma Van 19
HuisJe BoompJe beesJe