NieuwelinG

Hallo iedereen,,

ff voorstellen, Ik ben Colinda 19 Jaar en ben Zwanger van Een meisje, Nu precies 29 Weken en 2 Dagen zwanger, echt een super gevoel is dat!!
Ben echt vollop aan het genieten van de Zwangerschap want de tijd gaat echt zoo snel voorbij, voor je het weet is het al zover en lig je al te persen dat het kindje eruit komt… Nou voor mij duurt dat nog fftjes denk ik…
Alleen heb ik zo een voorgevoel dat ze vroeger dan de uitgerekende datum wordt geboren, Maja ik zie het wel,

ik ben sinds kort nog nooit onderzocht, alleen heb ik 2 echo’s gehad maar verder nog niks,
Dat allemaal door mijn vorige huisarts maja ben nou bij een hele lieve huisarts die me extra goed gaat behandelen, (heeft hij tegen me gezegd lief hè) Aankomende maandag naar het ziekenhuis en de eerste test laten doen, geeft me toch een opluchterig gevoel hoor

ik vind het heel leuk om met andere jonge moeders te kletsen, Vind jij dat nou ook zo leuk dat mag je me gerust toevoegen op msn, dan kunnen we elkaar vragen stellen en verhalen vertellen,

Groetjess een Jonge Mamma Van 19

HuisJe BoompJe beesJe

hoi colinda

Ik ben kqtinka 26 jaar getrouwd met gerard
samen hebben we een zoontje yannick van 1 jaar.

groetjes katinka

Hey hallo,

Welkom op Ikke ben… zelf ben ik ook nog erg nieuw…
Mijn naam is Amanda en woon samen met Redo in Zuid-Scharwoude. We hebben een heel mooi lief mannetje samen en zijn naam is Kenji en is nu bijna 4 maanden oud.

Veel plezier op ikke ben.

Groetjes Amanda

Haijj Iedereen,

Nou dank jullie voor jullie welkom

ik heb mezelf al voorgesteld, ik ben Zwanger van mijn eerste kindje, Ben echt blij zoiets mee te mogen maken, en hoop natuurlijk dat ik lang van haar zou mogen genieten (als ze er is )

GroetJes Colinda

HuisJe BoompJe beesJe

hoi,colinda,
welkom hier op ikke ben ik ben angelique getrouwd met benie heb 2 schatten van zoontje 1 van 5 en 1 van 3 jaar oud.

angelique

welkom

Liefs,Babyboy~06 mama van een zoon van 3 j en een zoon van 0 j

ben bianca getrouwd met hans en samen de trotse ouders van kevin* dylan 9 en kaitlyn 5

wens je heel veel plezier hier

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hey Collinda,

Welkom hier, ik ben ook net nieuw.
Heerlijk he zwanger zijn, ben je nou ook zo verschrikkelijk nieuwsgierig naar hoe je kleine meid eruit gaat zien?
Nou meid geniet van je zwangerschap, maar dat doe je ook zei je al.
Geniet ook nog even van je rust je krijgt straks een hoop slapeloze nachten

Heel veel plezier op ikkeben.

Stella van Es

Hoi iedereen,

Ben blij dat ik hier met mensen kan praten
ik zit me thuis maar wat te vervelen omdat ik niet kan werken,
Maja vandaag ga ik surprise cadeuautjes halen dus ff lekker ertussenuit, heeerlijk,

vind trouwens dat hier erg sterke moeders rondhangen, Zoals Kim en Bianca, Dikke Knuffel voor jullie, zou het zelf niet mee willen maken hoor, (zeg niet dat jullie dat gewild hadden )
Vat dit asjebliefd niet verkeerd op hè, :K

Het stella, Ja heerlijk vind ik het, ik lig soms een hele nacht wakker omdat ze zo ligt te trappen, en overdag is ze soms zo stil dat ik er zelfs wakker maar omdat ik ongerust wordt, hihi
ik ben SUPER benieuwd naar hoe ze uitziet ik kan ook niet wachten tot ze er is

Groetjes Colinda

HuisJe BoompJe beesJe

Welkom hier op ikkeben
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
De laatste loodjes
Ik ben Heleen mama van twee heerlijke ventjes
Robin die volgende week 3 jaar word al en Justin is net 1 jaar
Geniet nog even van het moment dat je zwanger bent
En ik hoop dat je een goede bevalling heb
succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi,

heleen bedankt voor je Tip en ik hoop natuurlijk ook op een goeie bevalling! ik zal zeker nog genieten van de laatste weken,

Ach meid (Kim) Tuurlijk heb je niet te weinig gedaan, (vind ik) je hebt toch gedaan wat je kon, meer kon je gewoon niet doen, Dank je voor je goeie tip :K
Als ik iemand terug zou mogen halen zou ik nog geen 2 keer nadenken, !! Hou je goed Meiss

Kus Colinda,

HuisJe BoompJe beesJe

Hey Kim,

Ja tuurlijk laat ik het je weten als ze er is
het begint nou inderdaat wat zwaarder te worden, ben aardig snel moe, ook omdat ik s’nachts wakker wordt gehouden door het getrap en gewoel in mijn buik,
Vind et Jammer dat jij niet zover bent gekomen, Mja volgende keer beter toch??
ik ben gister voor het eerst bij de verloskundige geweest! was wel leuk heb mijn vragen kunnen stellen,
ik ben erg bang voor de bevalling moet ik zeggen! (voor de pijn vooral)
Maar ja ze komt er toch wel uit, hoe dat ook hihi,
Morgen ben ik 32 weken, ben me al een beetje aan het voorbereiden na wat er komen gaat, weet nog niet wat me te wachten staat dus is wel spannend,
Meis Dikke kus voor jou en je engeltje,

Groetjes Colinda

HuisJe BoompJe beesJe

Bij mij werkte het erg goed dat ik het gewoon over me heen liet komen. Het moest/moet toch gebeuren hoe dan ook en daarmee heb ik mezelf er gewoon aan over gegeven. Ik denk dat door angst of stress ( dat heb je toch stiekum wel ) het moeilijker zal gaan.

Hmm, goeie tip,
Ik moet me dus gewoon niet zo druk maken, want dat doe ik toch wel vaak, al wil ik het vaak niet toegeven…
ik hoop dat het in ieder geval allemaal goed verloopt,
kan iemand mij een goeie tip geven hoe ik de weeën het beste kan opvangen??
ik heb al op internet gekeken hoe je het allemaal kunt opvangen maar er staat niet echt bij wat het beste werkt,

Ik wens iedereen alvast hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2007!!

Groetjess Colinda

ik snap helemaal NIX hoe je zo een balk moet plaatsen, Welke tekst je ûberhaubt moet kiezen,

ik heb al een paar keer iets geprobeerd, mja nu maar eens kijken of hij nou wel lukt!

aaahh ik heb het al
Nu zie ik ook mijn foutjes

Groetjess

Hallo Colinda,
Ik ben wendy en moeder van mijn dochtertje Robin. Zij werd geboren op 26 september j.l. Ik ben ook nieuw en weet ook nog niet zo goed de weg hier. Heb me vandaag pas als lid aangemeld. Ik ben blij voor je dat je zo een super zwangerschap hebt. Dat was bij mij wel anders. Ik hoop dat de laatste loodjes niet zo zwaar voor je worden. Neem in ieder geval genoeg rust want dat zul je nodig hebben.
Veel liefs en hele fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Kijk eens op:www.robin@robinweijsters.nl

Hallo Wendy (En robin ),

Welkom op de site
Ja wist ook nog niet goed hoe het werkte allemaal, Mja komt wel
ja ben erg blij dat ik zo een zwangerschap mag meemaken
Was altijd bang dat ik onvruchtbaar zou zijn, Maar dat is gelukkig niet het geval,
Oow jij niet zo een super zwangerschap gehad dan?
je hebt er in ieder geval een mooi dochtertje voor terug gekregen!

Jij ook een gelukkig en gezond 2007 en fijne feestdagen!!

liefs Colinda

hoi colinda

dank je voor je reactie. weet jij hoe je moet reageren op de verhalen die je leest? ik heb het geprobeerd, je komt dan in een of ander scherm en dan moet je van alles doen. Ik heb alle instructies gevolgd, maar als ik dan bij het schrijven aan kom kan ik niet schrijven. Ik kan dan klikken dat ik een ons weeg. schiet niet op natuurlijk.

Hoi wendy,

Helemaal onder aan de pagina zie je een oranje vlak onder het verhaal,
net daar boven onder het verhaal zelf staat in een geel blokje reageer, daar moet je op klikken,
dan wordt er een nieuw scherm geopend en daar kun je je reactie in kwijt, het vlakje met het * moet ingevuld zijn, en dan klik je vervolgens op post en klaar is kees,

Als je dat allemaal gedaan had en niet kon typen ligt het waarschijnlijk ergens anders aan, als je de pagina gewoon opnieuw opstart zal het wel lukken,

Groetjess Colinda