Nieuwe stelling van vandaag


#1

heej meiden

ik zat straks met me meisie het jeugtjournaal te kijken en toen kwam dit op het nieuws .
dat ze kinderen klusjes laten doen om voor de school geld binnen te halen dit word al op een school gedaan en willen het over heel nederland gaan invoeren .
zo kan de school goed 10,000 euro verdienen per jaar
maar wat vinden jullie ervan dat ze dit doen

ik krijg er zelf namelijk een naar gevoel van ik vind zelf namelijk een kind zit op school om les te krijgen en niet gaan werken voor school en dat ze iets leren over verschillende beroepen oke maar dit … nee

gr de mama van leyla

veronique daniels


#2

Kunnen ze dan niet gewoon heitje voor een kwarweitje terug brengen. Ik hoorde laatst namelijk dat het merendeel van de (basis) scholen veel meer geld in kas heeft dan mensen denken.

Nee ik vind het niks. Een sponsorloop voor een goed doel alla, maar niet voor de school zelf. Als de school het dan zo hard nodig heeft laten ze dan aankloppen bij het rijk. Als een over het paard getilde bank 20 miljard kan krijgen dan moet zo’n school toch ook wel wat kunnen krijgen.

Groetjes,

Michèle


#3

dat bedoelde ik dank je michele

gr de mama van leyla

veronique daniels


#4

Eh je stelling was gebaseerd op een 1 april grap van het jeugdjournaal

Groetjes,

Michèle


#5

oh was dat een grap

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker


#6

Haha die Veronique! Met open ogen erin getrapt!

Groetekes, Sje


#7

Ik ook hoor want ik heb serieus antwoord gegeven op de stelling…

Groetjes,

Michèle


#8

Ja, ga maar bij Veronique op het uitlach-bankje zitten!

Groetekes, Sje


#9

nou dank je sje maar deze een april was gewoon is een goede vandaar normaal zijn ze van het jeugtjournaal wel doorzichtig maar deze vond ik zelf ook een goede .

gr de mama van leyla

veronique daniels


#10

nou dank je sje maar deze een april was gewoon is een goede vandaar normaal zijn ze van het jeugtjournaal wel doorzichtig maar deze vond ik zelf ook een goede .

gr de mama van leyla

veronique daniels


#11

Volgens mij hebben ze elk jaar bij het jeugdjournaal een 1-april-grap toch?

Groetekes, Sje


#12

Zoek op Google maar eens op de woorden april grap jeugdjournaal, dan krijg je heel wat leuke grappen die het jeugdjournaal ooit uitgehaald heeft. Leuk om terug te lezen!

Groetekes, Sje