Nieuwe slaapkamer

Dames,

Ik heb Jada nooit een “nieuwe” slaapkamer gegeven. We hadden een tweede slaapkamer, die al geverfd was, daar is een bed in gezet, er zit een inbouw kast in en dat is het.

Nu is Jada 19 maanden en ik zie dat ze graag op haar kamertje speelt met haar spulletjes, nu wil ik haar dus eigenlijk een leuke kinderkamer geven.

Nieuwe verf op de muren, mooi groot bed, kast voor haar speelgoed etc.

Wat is jullie idee? Is het tijd voor een klein princessen kamertje? Of brengt die verandering toch problemen met zich mee, qua gedrag etc? Dat ze het niet meer als haar kamer ziet? Heb jullie hier ervaring mee? Misschien door de komst van baby nr 2 ofzoiets?

Hoi hoi

Vlak voor de komst van onze tweede, heeft Jens ook een nieuwe kamer gekregen; hij verhuisde naar een grotere kamer, nieuwe meubeltjes, nieuwe kleurtjes op de muren.
We hebben hem in heel veel dingen mee laten helpen en ook (tot op zekere hoogte hoor ) mee laten beslissen. Zo werd het echt ZIJN kamer en hij is er tot op heden nog erg mee in z’n sas!

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi,

Ik zou haar ook mee laten beslissen.
Neem haar mee naar een winkel en lat haar haar lievelingskleur uitkiezen die je op de muur kunt doen en laat haar wat leuke stickers ofzo uitkiezen voor op de deur en kijk wat ze aanwijst voor een bed als jij je daarin kunt vinden dan is de keus makkelijk…toch?
En er zijn hele leuke (goedkopere) gordijntjes)bij Kwantum

Gr, Danielle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://m2.lilypie.com/BhwUp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - aaron op 21 Oct 2009 20:22:49

Hoi,

Wat toevallig, ik wilde hier net een topic over schrijven! Mijn dochter van 21 maanden heeft ook nog een hele ‘functionele’ kamer met een bedje, commode en een kast. Nu heb ik pas een cdspelertje neergezet want ze houdt zo van muziek luisteren.

Hebben jullie op deze leeftijd al een speelhoekje in het kamertje? Tafeltje, stoeltje of een bak met speelgoed, of…? Het is weer een hele praktische vraag…

groetjes
Iris

Ik heb helemaal geen speelgoed in de slaapkamer staan.
Alles staat beneden.
Maar zodra we een nieuwe kamer voor hem maken dan krijgt ie wel een speelgoeddoos met speelgoed op zijn kamer.
Maar pas als ie in een groot bed kan!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Lilypie Tweede Ticker

Hey
hier staat ook geen speelgoed boven, op knuffels en boeken na. Anders weet ik zeker dat Jens niet slapen, maar spelen gaat! Hihihi…

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Wij hebben ook speelgoed in Minke haar eigen kamertje: boekjes en en wat puzzeltjes en duplo. Het meeste staat beneden maar als ik boven bezig ben met de was oid kan zij zich ook goed vermaken met haar eigen spulletjes. Of als ik aan het douchen ben ofzo dan is ze daar ook altijd druk

wij hebben boven ook wat rommeltjes taan zodat hij kan spelen als ik de badkamer schoonmaak oid
En hij kan er niet bij als hij s nachts wakker wordt Hij ligt nog in zn spijlen bedje waar hij (nog) niet uit kan
Ik kan me voorstellen dat zo’n verandering een reactie met zich mee brengt
Maar aan de andere kant zijn kinderen ook heel erg flexibel
Al denk ik eerdeer dat ouders het leuk vinden zo’n mooie kamer dan de kids zelf
Die maakt het nu op deze leeftijd echt nog niet uit hoe hun kamer er uit ziet
Kijk maar naar hun speelgoed De mooiste (dure) spullen en het leukste is de reclame folder aan gort scheuren en de snippers in een doosje doen Of de pollepel en de vergiet
It’s so simple

Gr Linda

Lilypie Second Birthday tickers

hahahhahaha
je hebt ook gelijk, ze speelt de hele dag met een lege kokosnoot en een lepel, terwijl de winnie de poohs aan de kant worden geschupt!