Nieuwe mama..!

Even voorstelllen…!

Ik ben dus Nicky (20 ) Mama van Charlotte (04-01-2007) Woon samen met de papa van ons prinsesje ( Raymond (25 ) in Overrijssel .!
Ik ben eerst gewoon thuis en Raymond werkt fulltime.! Dit gaat heel goed zo en ben echt super trots .! Wil je meer weten ?! Geef dan maar een gil…!

Hoi Nicky,

Welkom bij ikkeben.
Ik ben Vanessa mama van Senna en regelmatig te vinden hier op de site, gewoon omdat ik veel heb aan de tips en ervaringen van anderen, maar zeer zeker ook omdat het hier gezellig is.

Groet Vanessa mama van Senna.

Hallo Nicky, welkom op ikkeben.
Ik zie net je leuke avatar en ondanks dat ik hem wel leuk vind, vraag ik je na te denken over het plaatsen van kinderfoto`s waar ze in hun blootje opstaan. Je weet immers nooit wie er allemaal meehuist op het net. Evengoed wens ik je veel plezier hier.

Gewijzigd door - Asje op 02 May 2007 19:40:14

Hoi hoi,

welkom op Ikkeben.
Ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.
Veel plezier hier.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Hallo welkom op ikkeben.
Ik ben Marianne getrouwd met Niels
en hebben een zoontje Ruben van 22 maanden oud.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Welkom bij ikkeben
Ik ben Heleen getrouwd met Ed en mama van twee heerlijke boefjes
Robin en Justin
Veel plezier hier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hallo Nicky20,

Ik ben Debora mama van ingairo 4,5 jaar en ishando 5 maanden en heb een lat-relatie met de vader van mijn kids.

Hoop dat je veel kunt gebruiken aan de tips hier op het forum en lekker met ons meekletst

gr. Debora

Mama van Ingairo en Ishando!

welkom op de site

ben bianca getrouwd met hans en samen de trotse ouders van kevin*,dylan van 10 en kaitlyn van 6.

wens je veel plezier hier

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi Nicky

Welkom op ikkeben.

Ik ben Diana mama van een jongenstweeling Jesse en Jamai, 9 maandjes oud.
Ik hoop dat je het hier erg naar je zin zult hebben. Met alle handige tips, leuke verhalen en gewoon lekker kletsen.

liefs Diana

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker