Nieuwe mama n meteen de 2e

Hoi allemaal,

ik ben nieuw hier zal me eens voorstellen, ik ben destiny 25 jaar mama van ons mannetje nino die bijna 3 maandjes is
en ben vandaag tot mijn verbazing achter gekomen dat ik NU AL zwanger ben van de TWEEDE!! ja jullie lezen het goed ik kan het zelf amper bevatten iemand hier ervaring mee? Ik ben namelijk erg bang dat het te veel is.
Hoewel onze nino een redelijk makkelijke baby is hy slaapt nu al lekker door tot ongeveer 6 of 7 uur en eet goed…huilt niet veel…maar toch ik weet niet of ik het wel aankan.

groetes Destiny

Gewijzigd door - Destiny op 16 Nov 2007 21:00:26

Hoi Destiny,

Welkom op de site en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Tja, gezien het feit dat je al een kindje hebt, wist je dus hoe het in zijn werk gaat om zwanger te raken dus ik kan alleen maar zeggen: neem je verantwoordelijkheid in deze situatie of je het nou aankunt of niet. De papa van de kindjes is er ook nog (althans, daar ga ik vanuit) dus je zult er niet alleen voor staan straks als de 2e er is.

Het zal behoorlijk druk en ingrijpend zijn, maar dat is dan even doorbijten.

Groetekes, Sje

Hoi Sje,

dank je wel voor je reactie.
Ik sta er inderdaad niet alleen voor mijn vriend is een grote hulp en
die is ook helemaal in de wolken dat de 2e op komst is. Echter had ik nog liever gewacht en het was ook een grote verassing omdat we ons goed hebben beschermd.
Maar het is inderdaad zo dat we onze verantwoordelijkheid moeten nemen, wat we ook zeker zullen doen. Alleen neemt het niet die onzekerheid weg of je het er goed vanaf gaat brengen.

gr Destiny

Het neemt inderdaad niet de onzekerheid weg, het is even schrikken, Maar jullie redden het vast wel hoor.

Groetekes, Sje

Hoi Destiny!

Welkom op de site en gefeliciteerd met je zoontje en je zwangerschap! Kan me voorstellen dat je je rot schrikt, maar het komt vast allemaal wel goed al zul je je handen vol hebben. Aan de andere kant ben je dan straks ook bijna in 1x uit de luiers en uit de kids als ze naar school gaan
Ik ben Inge, 32 jaar, getrouwd met John en mama van Zoë.

Groetjes,
Inge