Nieuwe kinderstoel blokjes vloer?

Wij hebben een nieuwe kinderstoek gekocht bij Blokker met dukaten , Ik had de papa roller maar die is zo groot en lomp dat ik hem al lang weg wou hebben. Maar dit terzake

Dit i een meegroeikinderstoel en ziet er gewoon leuk uit. Nu hebben Madelon en ik hem daarnet in elkaar gezt en dat ing zonder problemen. Alleen een ding snappen we niet, of wel we snappen het wel maar is zo niet logisch of zien wij toch wat over het hoofd?

Voor de onderkant zitten 4 blokken bij voor de onderkant, lijkt mij de kinderstoel al niet steviger va nworden want dan steunt hij in principe op 4 blokken maar daar kan ik me in vergissen, maar nu krijg je het, de schroeven moeten er via de onderkant in!!!
Is dat normaal?
Wij hebben de blokken dus weggelaten want ik zie me laminaat al helemaal naar de knoffen gaan door 8 schroeven.
Dus de vraag zien wij wat over het hoofd (volgens tekening niet )

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Dat is een goede vraag…
Waarschijnlijk gaat de fabrikant er vanuit dat laminaat- en parketgebruikers van die viltjes onder de pootjes doen tegen het beschadigen van de vloer…

En waarom die blokjes er onder zitten? Geen idee eigenlijk…

Is het verder wel een degelijke stoel? Niet erg ruim ofzo? Ik zit er ook over na te denken, maar de onze zit momenteel (alweer) in een klimfase en klimt zonder stevig tuigje er zo uit. En in een brede stoel komt hij ook mét tuigje al een heel eind…

Hoi hoi,

wij hebben ook zo’n soort stoel en die blokken moeten er wel onder voor de stevigheid. Het voorkomt dat als ze zich afzetten, dat de stoel naar de zijkant kan kiepen!! Ik zou ze er wel onder zetten als ik jou was en idd viltjes eronder

Grtz Von

Lilypie First Birthday tickers

Zit ene goed tuigje in en hij heeft minder vrijheid dan in zijn vorige.

Maar viltjes onder schroeven werkt toch niet, de schroeven zijn niet plat. als het nu ene platte kop was zeg ik oke, is geen probeleem maar zijn gewoon bolle kopjes. Snappen jullie hem nog?

Liefs Michelle

Vaag van die bolle kopjes…die doe je toch niet onder pootjes…Kun je het niet oplossen door er slagviltjes onder te doen, naast de schroef. Die viltjes die je er in moet slaan met een hamer…

Wij hebben nu de plastic ikea kinderstoel…weinig bewegingsvrijheid en geen voetenplankje waar hij zich op af kan zetten… En als ik jou hoor over die bolle kopjes, dan denk ik dat ik die stoel nog maar even bij Blokker laat staan…

Wij hebben zo’n zelfde stoel voor Joey maar dan van kruidvat… Ik zag hem bij blokker ook staan en wil er misschien een voor Jessey alvast kopen, dan hebben we twee dezelfde (behalve dat er bambino op die van Joey staat)
Bij ons zaten die blokjes er al aan… Met bolle schroefjes vastzetten lijkt me ook raar hoor… Zou je er anders geen verzinkbare schroefjes in kunnen draaien?

Lilypie First Birthday tickers

Zitten die schroeven er inderdaad niet in verzonken? Wij hebben een soort trip-trapstoel van Maxicosi en daarvan zitten de bollen onderaan de poten ook met schroeven aan de onderkant vastgezet, maar die schroeven zitten dan verzonken in die bollen. Dan nog hebben we er overigens antikrasviltjes op geplakt hoor, maar met bolle schroefjes die niet verzonken zijn is dat geen optie.

Groetekes, Sje

Erg erg erg, Hoe blond kun je zijn (lees doodmoe). Ik had gisteravond zoiets van dit kan niet is gewoon nie logisch. Dus ik nog een keer kijken, heb ik het blokje andersom vast, en daar vielen de schroefjes dus gewoon in. Pfffff Madelon zei ook al mennn dat we dat niet gezien hebben
Dus de blokjes zitten eraan intussen

Liefs Michelle

gnagna…

Lilypie In verwachting Ticker

Gekke muts ben je toch!

Groetekes, Sje

Liefs Michelle