Oh ben blij, we gingen zaterdag ff met me schoonvader wat orienteren voor de keuken voor het nieuwe huis…
Nou stond niet echt dé keuken bij, dus komt een verkoper bij en vraagt of ie kan helpen, nou wij gezegd dat we niet echt dé keuken konden vinden…
Ik heb nog een aantal showroommodelen zegt ie, en die mogen tegen ELK aannemelijk bod weg
Nou wij es neuzen, de 1e een GROENE gadver, ik dacht helaas dit word ook niks…
Volgende een boerenkeuken, op zich leuk, maar geen bovenkastjes…
Toen zagen we een hypermoderne disignkeuken, maar we hadden niet meteen het gevoel van ajakkes…
Nou even gekeken gemeten en gebakkelijd haha!
En we hebben hem dus gekocht :D:D
We gaan er wel wat aan veranderen, er zat een tafelmodel koelkast in das echt te klein, dus die verkopen we, en in dat kastje komt nu een vaatwasser want die zat er ook niet bij
En als koelkast gaan we een amerikaanse koelkast kopen, ohh gaaaaaaaaaf das echt al heel lang onze droom …
De hoofdkleur is antraciet, en dan met beuken en rvs accenten met ook een ladekast van RVS, 3 apothekerskasten, 2 kleintjes (voor kruiden) en een wat grotere…
Een oven zat erbij, en een 4pits gasplaat een zwarte, en ik wil dus een 5 of 6 pit en dan RVS …
Supermooie afzuigkap en een mooie rvs achterwand voor achter het kookstel…
Bovenkastjes zijn beuken met rvs roldeurtjes 2x en 1 kastjes met legplanken voor daartussen .
Uiteindelijk gaan we dus de zwarte 4pitplaat en de koelkast verkopen en daar dan een vaatwasser en amerikaanse koelkast voor bij kopen
Ben zo blij, de koelkast word ook van RVS :D:D:D:D:D
Groetjes Nathalie & Co
Gewijzigd door - Nathalie op 04 Oct 2005 16:06:42