Nieuwe keuken gekocht :D:D (met foto's)

Oh ben blij, we gingen zaterdag ff met me schoonvader wat orienteren voor de keuken voor het nieuwe huis…
Nou stond niet echt dé keuken bij, dus komt een verkoper bij en vraagt of ie kan helpen, nou wij gezegd dat we niet echt dé keuken konden vinden…
Ik heb nog een aantal showroommodelen zegt ie, en die mogen tegen ELK aannemelijk bod weg
Nou wij es neuzen, de 1e een GROENE gadver, ik dacht helaas dit word ook niks…
Volgende een boerenkeuken, op zich leuk, maar geen bovenkastjes…
Toen zagen we een hypermoderne disignkeuken, maar we hadden niet meteen het gevoel van ajakkes…

Nou even gekeken gemeten en gebakkelijd haha!
En we hebben hem dus gekocht :D:D
We gaan er wel wat aan veranderen, er zat een tafelmodel koelkast in das echt te klein, dus die verkopen we, en in dat kastje komt nu een vaatwasser want die zat er ook niet bij
En als koelkast gaan we een amerikaanse koelkast kopen, ohh gaaaaaaaaaf das echt al heel lang onze droom …
De hoofdkleur is antraciet, en dan met beuken en rvs accenten met ook een ladekast van RVS, 3 apothekerskasten, 2 kleintjes (voor kruiden) en een wat grotere…
Een oven zat erbij, en een 4pits gasplaat een zwarte, en ik wil dus een 5 of 6 pit en dan RVS …
Supermooie afzuigkap en een mooie rvs achterwand voor achter het kookstel…
Bovenkastjes zijn beuken met rvs roldeurtjes 2x en 1 kastjes met legplanken voor daartussen .

Uiteindelijk gaan we dus de zwarte 4pitplaat en de koelkast verkopen en daar dan een vaatwasser en amerikaanse koelkast voor bij kopen
Ben zo blij, de koelkast word ook van RVS :D:D:D:D:D

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 04 Oct 2005 16:06:42

hahaha leuk hoe ze er zo onder zit. Mooi hoor. Super zo`n showroom-model. Wij hebben hier een eenvoudig ( lelijk )keukenblokje van 4 deurtjes en geen bovenkastjes. Afgedankt door de woningbouw, maar tijdens onze verbouwing heeft ie prima dienst gedaan. Toevallig hebben wij net een keuken gekocht via marktplaats, nog niet onze droomkeuken, maar wel goed voor een paar jaartjes lijkt me, want van wat er nu staat wordt ik toch wel gestoord inmiddels. Ik denk dat wij onze keuken uiteindelijk zelf gaan bouwen ( lijkt me super tof om te doen ook ). Hihihi hopenlijk kun je nog lekkerder kokerellen in die mooie keuken.

Oww daar hebben we er ook 1 gezien astrid op marktplaats, dat was wat ons betreft ook dé keuken, alleen ze vroegen er 11500 voor tja doei dan koop ik liever een nieuwe met garantie en dergelijke
Heb je geen foto?

Groetjes Nathalie & Co

Hihihi deze was 175 euro, maar wel al een oudere. Aangezien het huis nog niet af is vonden we deze wel prima voor effe.
deze gaat het worden, maar vanaf de glazen bovenkastjes gaan de bovenkastjes eraf omdat wij daar een groot raam hebben zitten.

Gewijzigd door - Assie op 04 Oct 2005 16:34:03

Nou As, die is toch prima voor 175 euro?? Zeker als jullie toch ooit zelf een keuken willen bouwen en dit maar tijdelijk is!

En Nathalie, gaaf joh, zo’n showroommodel!
Enne…een amerikaanse koelkast…wow!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 04 Oct 2005 17:31:50

whoooo super zeg die keuken
Ene die van jullie is ook Whoooo hoor Astrid

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Oh nou voor maar effe zou ik ook prima tevreden zijn met deze keuken Astrid, hij lijkt op de keuken die wij nu hier ook hebben, alleen zonder galskastjes
Mooi hoor!!

Groetjes Nathalie & Co

Whahaha ik zal een foto maken van onze keuken nu

Ben benieuwd

Groetjes Nathalie & Co

als ik een keuken kan krijgen voor 175 euro geef ff een gil super man de mijne ziet er niet uit jullie krijgen ook geen foto hahah

Tries

hihihi zelfs maar 3 kastjes ipv 4.
Zaterdag gaat Daan die andere halen en dan moeten we nog eerst stroom verleggen en zo ( want tja deze moet je dan wel passend maken ipv andersom.
Ik zal een foto maken als ie staat.

Nou, dan is die “nieuwe” toch een hele verbetering! Wat zal jij ineens een ruimte hebben zeg! Heerlijk toch?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

wat een mooie keukens allemaal wij hebben een donker grene keuken blok maar is ook al oud

groetjes marielle mama van
10-10-01

Inderdaad een mooie keuken. vier jaar geleden moesten wij een keuken uitzoeken en ik vond het erg moeilijk want hij moest bij de meubels passen omdat we een openkeuken hebben. Uiteindelijk hebben we er eentje gevonden en ben er reuze trots op alleen heb ik spijt van de donkere achterwand want dat maakt de keuken zo donker.

Gewijzigd door - robin en maaike op 06 Oct 2005 11:05:59

mooie keuken hoor nathalie echt super en die amerikaanse ijskast helemaal te gek!!!
assie die van jou is ook super mooi!! voor zo weinig geld dan nog wel,zou ik ook heel tevreden mee zijn!!

liefs jessica, &

Pfffffff nou hij is er, moet het allemaal nog schoonmaken en zo en er moeten wat stroomleidingen verlegd gaan worden, maar als ie komende week dan eindelijk staat dan denk ik dat ik er ook zeker tevreden mee ga zijn.

Erg mooie keuken Nathalie.
Die van jullie ook Astrid.
Heb na jou berichtje toch maar eens even op marktplaats gekeken.
Daar worden veel keukens aangeboden zeg!
Als ik het nu nog eens zou moeten doen dan denk ik dat ik daar zou gaan kijken!

Groetjes Mim

ja joh, hihihihi ik kijk veel op marktplaats. Niet dat ik altijd vanalles vind, maar het snuffelen is er zo leuk.

Oh jij ook al astrid hihi, leuk he?

Groetjes Nathalie & Co

Mooie keukens dames.

We willen er ook zelf een maken. Dan via Ikea de kasten en dergelijke en inbouw apparatuur via een electrozaak.
Onze keuken is nog best goed. Ik ben alleen dat donker eiken zo zat. Best balen. Maar ach we hebben er een en die functioneert goed.

Groetjes,

Diana moeder van Daan