Nieuwe kamer

kaitlyn krijgt een nieuwe kamer

en we zijn net maar even wezen kijken voor behang,dochter is net zo gek als mams weg van winnie the pooh:D

nou bij de ene zaak 14 euro een rolletje dacht pfffffff dat word me toch wel een beetje te gek,want misschien is het voor 4 jaar en dan wilt ze ineens weer wat anders.

dacht ga ff bij de kwamtum kijken en ja hoor ook pooh behang en de helft goedkoper

alleen een nadeel de rollen hebben geen gelijke nummers grrrrrr dus heb nu nog niets.

en bestellen deed ze niet want dan raak het andere niet op.ja zeg ik maar je heb dan echt kleur verschil werd aangekeken of dat ik net uit een gesticht ontsnapt was.
want dat was niet waar,nou echt wel ging er nog op in ook de muts,want we hebben dat al gehad met kaitlyn haar kamertje geel nee mevr dat kan wel zie je niet nou mooi wel,ook al zit het op een zij muur je zag het verschil.maar dat geloofde ze niet.dan niet toch,dan ook geen behang daar

morgen ga ik weer op jacht voor behang,

woensdag gaan we hout halen en dan gaat papa een bed maken voor kaitlyn,en ik ga van de week of volgende week savonds naar de makro om laminaat te halen.

ineens besef ik hoe hard het gaat met de kinderen,het bedje kan ze nog wel in maar ze wil nu ook knuffels en ja dan lijk het bed ineens te klein dus hebben we besloten om het maar deze maand en volgende maand aan te pakken haar kamertje.

zal wel vreemd zijn voor haar maar ook voor ons.nu moeten we rekening houden om ook savonds het traphekje dicht te doen,zijn al hard aan het oefenen maar steeds staat hij open smorgens en ja dan kan het niet meer want denk niet dat ze in dat bedje blijft net als het ledikantje hahah

maar goed dat zien we dadelijk wel weer we gaan eerst verbouwen.

zodra het af is zal ik foto’s maken.

groetjes bianca

Hoi bianca,
ik weet het niet zeker, maar volgens mij heeft praxis ook pooh behang of misschien de Leen Bakker ook wel

In ieder geval succes met het zoeken.

Christa

ja we zijn bij praxis geweest en die heeft ook heel veel

we gaan nu meten en dan van de week volgende week ff kopen

groetjes bianca

let wel weer op die verfbad nummers he! da’s toch wel erg belangrijk , hier is de baby kamer nog steeds helemaal winnie the pooh, het blijft leuk

Kussies