Nieuwe fotos

Ik heb nieuwe fotos, toch wel redeljk recent. Als ik ze nog kleiner maak, kun je haast niets meer zien, maar heb ze zo klein mogelijk gedaan. Ik geef jullie ook een link waar je ze in grotere versie kunt zien. De link is:

http://www.babiesonline.com/babies/g/godsblessing/

Het paswoord is: talitha Er staat een heel verhaal over Jonathans geboorte, maar dat is in het engels. Onderaan die bladzij staan een paar links, je moet bij de “Gallery” wezen.

Mijn 3 Engeltjes. yeah right, haha

Jonathan in zijn stoeltje met zijn nieuwe Pooh:

Jonathan in de box, met pakje, dat wij kochten 5 weken voordat hij geboren is, toen wisten we dat het een jongetje was:

Nou hier hou ik het maar even bij. Zal in een andere post nog wel een keer wat leuke laten zien.

Heee Carina, wat en leuke foto’s!!
Die eerste is erg leuk, 3 boefjes
En die tweede en derde trouwens ook. Wat een lekker lachebekje is het!
Ik ga gauw eens naar je andere foto’s kijken bij de link die je opgaf!

Groetjes, mamma van Stephan

Heb gekeken naar de andere foto’s.
Leuk!
Wat heeft Jonathan een donkere kijkers zeg, of lijkt dat zo? Leuk manneke.
En Talitha is zo overduidelijk trots
Grappig trouwens, die foto van Joshua, dat hij met de trein ligt te spelen.
Zo’n foto heb ik van Stephan ook.
Mijn ouders hebben nog zo’n houten treinset van vroeger, toen wij zelf klein waren
Is echt tijdloos, blijft gewoon enorm leuk!

Groetjes, mamma van Stephan

Heeeeeeeeeee wat een heerlijke kids joh, om lekker trots op te wezen. Ik zie net dat Jonathan dezelfde mobiel ( draaiding met muziek en beestjes ) boven zijn box heeft hangen als wij hebben. Hahaha ben zelf gek op dat ding.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

wat ee leuke foto’s zijn dit,mooi gezinnetje heb je

Dank jullie wel meiden, voor de leuke complimenten.

BiebLeuk dat je de andere fotos ook hebt gezien en leuk vond. Het klopt dat Jonathan donkere ogen heeft, vanaf het begin al. Het grappige is, dat ik dus (donker) blond haar en grijze ogen heb en Talitha en Joshua dus ook blond zijn en grijze ogen hebben. Mijn man is dus donker. Talitha zei nog toen ik nog zwanger was, zou wel leuk zijn als de baby donker is als Daddy en dat lijkt nu uit te komen.

ArmandaWe voeden de kinderen inderdaad tweetalig op. Ze verstaan zowiezo alles in het Engels. Kijken ook veel Engelse videos en Kinderprogramma’s op de BBC. Het praten wordt steeds beter bij Talitha en dat zal bij Joshua ook wel zo komen. Het is heel grappig om ze te horen praten, vooral Joshua, en dan gooit hij er soms een Engels woord tussen. Een beetje zoals ik hier, haha.

AstridWat leuk dat jullie dezelfde mobiel hebben. Wij waren toen ik nog zwanger was naar een plek geweest waar ze 2de handse dingen verkopen, maar ook nieuwe dingen, maar heel goedkoop. Wij hebben maar 25 Euro voor dat ding betaald en zag later op de internet, dat winkels 'm voor 70 Euro of zo verkochten. Echt duur. Waarom zijn die kinderdingen altijd zo duur? Netals die baby schommel die we vandaag gekocht hebben, nieuw kost die wel 125 Euro of zo, wij hebben 'm voor 30 Euro via Marktplaats. Dus daar zijn we blij mee.

Ikke heb m dus nieuw gekocht ( waren er toen nog niet zo lang geloof ik )whahaha en dat was zeker wel 70 euro, maaaaaaaar dan heb je wel wat. Ze had er echt iets aan hihihi en mamma ook.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Leuke foto’s!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

leuke foto`s zeg

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

mooie foto’s, pracht kids!

mijn vriendin heeft jaren in amerika gewoond, en haar kinderen zijn ook tweetalig opgevoed.
zo knap: toen de eerste net kon praten, en in nederland was, wist ze dat haar opa geen engels sprak.
en dan stond daar zo’n ukkie: look, kijk! birds, vogels opa!
zo kreeg opa engelse les