Nieuwe fop

weet iemand waneer je een nieuwe fop moet aanschaven.
is dat pas als hij kapot is of moet je om de zoveel maand een nieuwe kopen ik kook ze 1 x in de week uit. samen met de flesjes.

[/url]

en mama van de tweeling Max en Romy van 22.09.2008

ja ik kook ze ook uit maar ze adviseren deze na 6 - 8 weken om te wisselen… deed ik in het begin heel streng maar nu bij 10 weken ook echt hoor!!

Op de doosjes staat elke 6 weken nieuwe speen.

Groetekes, Sje

Precies Sje ik hou me daar persoonlijk zelf wel aan. Kijk maar eens goed in de randjes, want ondanks het uitkoken zit er vaak nog viezigheid. En voor die paar euro koop ik elke 6 weken een nieuwe

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wij hebben er meerdere, maar daar staat ook op om de twee maanden (ongeveer 8 weken) vervangen. Ha ha ha mamma weer een excuus om nieuwe te kopen Sommige motiven zijn zo leuk.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Vraagje
Welke speen gebruiken jullie? En welk merk flesje? Hoeveel spenen hebben jullie dan? Ik wissel steeds af… Zou binnenkort wel ff wat nieuwe kopen… Maar deze zijn zo leuk!! Met opa en oma er op…
Ik zelf gebruik Bibi, die van Difrax zitten niet goed in d’r mondje
De fles heb ik wel van Difrax, maar goed… Die pakt ze (nog steeds) niet. Heel af en toe… Om moedeloos van te worden…

Liefs

Van de spenen hebben wij ook bibi. Difirax vond ze ook niks. Daar ging ze van kokken. En ik heb er 4, 2 roze (precies dezelfde een voor thuis een voor de chreche) een blauwe met cowboys en 1 roze met My little Princess. Deze zie je bijna nergens, is ook een eenmalige uitgave van bibi geloof ik.

Van de flessen heb ik Dr Brown. Zelfde soort als BeeFree. Zorgt ervoor dat ze niet te snel drinken en minder lucht binnen krijgen. Ideaal. Daarvoor Avent maar die was in 6 minuten leeg.

Groetjes,

Michèle

Ik heb dus wel de spenen van Difrax(die ronde) en bevallen Quinty heel goed Wij hebben er 4. 1 in bed, 1 in de box, 1 voor aan de Maxi-cosi en 1 aan de wandelwagen.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hi hi,

wij gebruiken ook altijd de spenen van Bibi.
Ainah had dat trouwens ook hoor dat ze ging kokken van die ronde difrax, kwam te ver in dr mondje ofzo.
En hebben er ook een stuk of 3/4. Het wil nog al een gebeuren dat mevrouw ineens “plop” zegt en dan ligt ie op de grond! Dus als we ergens heen gaan, gaan er altijd een paar spenen mee

groetjes!

Ha ha ha hier ook hoor. Altijd 3 bij me als we weg gaan. En een vast op de creche voorals mamma in de haast vergeet hem uit haar zak te halen. Ze zit 's morgens altijd in de draagzak en dan heb ik de tul in me jaszak want soms wil ze hem niet.

Groetjes,

Michèle

dat ken ik!! en als je dan klaar zit in de auto om weg te rijden met je gordel en alles al om… Ja hoor dan wil ze hem net WEL!! hahahahaha

Ha ha ha inderdaad. Vandaag wilde ze hem ineens in de tram wel. Althans het was dat of staan en dat ging niet met de draagzak aan, Dus dan maar de tul en dat was goed. Alleen ging ze naar iedereen lachen dus mamma moest de reflexen testen zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Precies! zo kan je jezelf weer eens testen of al je reflexen nog goed werken!
Soms moet je echt in rare bochten springen hoor…

Ha ha ha hou maar op en ze zijn zo snel ook al lopen ze nog niet of zo. Maar de keren dat ik al even snel door de knieen gedoken ben om een speen te vangen… Echt en dan maar zeggen dat je moet sporten voor je gezondheid. Nou door de speen is het rennen, vliegen en springen (omdat mevrouw hem boven in haar bedje kwijt is om de 5 min ) En dan de rest nog. Nee hoor wil niet zeggen dat een kind goedkoper is dan een sportschool abbonement maar wel net zo effectief

Groetjes,

Michèle

Het bespaart je in ieder geval een abonnement! hier is dat ook zo, gelukkig kan ainoah nu wel zelf weer dr speen in dr mondje terug stoppen. Dat scheelt al een hoop. Verder hebben wij ook een doekje aan dr speen zitten. Ze kroelt ermee en heeeeeel erg handig in bed. Je kan hem gelijk vinden en valt niet tussen de spijlen door… vooral in de nacht handig hoef je niet heel de grond af te speuren!

Morgan heeft ook een knuffeldoek alleen zit die niet aan der speen vast. Moet zeggen die gaat toch niet echt aan de wandel nog. Als ze hem kwijt is ligt is meestal in haar nek. Zelf pakken als ze wakker is en ze voelt hem tegen haar wang stopt ze hem nog wel eens per ongeluk terug, maar voor de rest moeten pappa en mamma het nog doen. Ach de tijd dat ze alles zef doet is lang genoeg toch.

Groetjes,

Michèle

jawel hoor dat is ook zo… de tijd gaat echt super snel! voor je het weet zijn ze groot! lijkt net of ze gisteren geboren is en donderdag is ze al weer negen maanden! Lekker genieten van al deze momenten… (al denk je daar soms midden in de nacht anders over als je voor de zesde keer opstaat op die tut er in te stoppen )

Toch weer voor Morgan een nieuwe tul gekocht. Ik wilde zo’n koord om hem aan haar jas vast te maken. Mevrouw gooide vandaag doodleuk haar tul de wagen uit. (lang leven de reserve in de luiertas). Nu ging het per ongeluk, maar er komt een moment dat ze het wel expres doet of dat ze rechtop zit en dat ding steeds op de grond ligt. Maar goed daar staat op Pappa is the best. Met daarnaast een I love mamma tul. Tja pappa en mamma zijn beide lief dus het excuus was gevonden. Pappa stond lachend te zuchten want die heeft dan toch niks te zeggen. Maar mezelf beloofd dat ze tot ze 6 maanden wordt nu echt geen tul meer krijgt (ze is woensdag 3 maanden en heeft nu 5 tullen…)

Groetjes,

Michèle

hi hi,

goed excuus om weer wat voor de kleine dame te kopen toch?! (eigenlijk is er altijd wel wat te bedenken hahahahaha)
Ik herinner me nog ons eerste reisje met de kleine. Ze was drie maanden toen en we moesten gaan vliegen. ( opa en oma van pappa’s kant wonen in Italie en die moesten natuurlijk ook de nieuwe aanwinst zien!) Zitten we in dat vliegtuig, alles lekker krap en vol en daar zit mevrouw blij in de rondte te kijken en om de 5 seconden… plop. gelukkig had ik ook drie reserve spenen in de luiertas. maar was snel door mn reserves heen! Ik had toen geen speenkoord, maar eenmaal weer terug heb ik er gelijk een gekocht

Ha ha ha ik weet het. Morgan poepte steeds knikkers, maar nu is het weer dun dus toch maar even grote luierdoeken gehaald van zwitsal. Ik was blij dat de rest van de stad nog niet open was want meisie is vandaag full time naar de creche en mamma is nog een weekje vrij… Maar vrijdag ga ik naar de kapper en naar de markt, dan mag ik nog 1 keer…

Groetjes,

Michèle