Nieuwe fiets!:)

Joepie! Ik heb vanmiddag een nieuwe fiets gekocht:D Een mamafiets van de Hema. Hij is echt super fijn en ben helemaal blij Maar nu is mijn vraag of iemand deze fiets ook heeft, en welk zitje er dan handig bij is. Ik denk dat het me met deze fiest wel gaat lukken om er een voor op te doen, er zit genoeg ruimte tussen zadel en stuur, dus daar pas ik wel tussen. iemand een goed idee?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik heb ook een mammafiets, maar niet van de hema en daar zaten al bobike stoeltjes bij, ik kon hem zo overnemen.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Weet iemand alleen of die dingen die je aan je frame vast maakt voor de bobike ook los te krijgen zijn, Want anders moet ik steeds sleutelen als pappa haar ook een keer mee wil nemen op zijn fiets.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Bedoel je zo’n zwart ding met twee gaatjes waar twee pinnentjes van het zitje invallen? Die kun je namelijk wel los kopen. Mijn nicht haar fiets was gestolen inclusief dat ding, en ze heeft gewoon een nieuwe gekocht.

Groetje Anouk

@Michele: ja, die kun je er los bij kopen.

Eind deze maand hier ook een nieuwe fiets, zowel ik als m’n vriend. Fijn hè? Gefeliciteerd met de jouwe Anouk! En nu kilometers maken!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

dankje Jaaa ik kan niet wachten, maar nog even geduld hebben tot Joey in het zitje kan… Tot die tijd fiets ik alleen naar mijn werk, en dat is maar 2 x per week 5 minuutjes…

Groetje Anouk

Ah das mooi dat scheelt een hoop geklooi

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Ja en het kost nog geen 20 euro.

M.

Sooooo wat worden jullie verwend! Zomaar een nieuwe mama-fiets! En dat voor Moederdag! Papa was gisteren druk bezig en ik heb dus geen cadeautje gehad, wel ontbijt op bed. Ik wil ook wel zo’n fiets…Maar ik heb een omafiets en daar kan ook de Bobike op! Die heb ik gekregen van mijn zus, dus ook wij kunnen gaan fietsen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Die adapters zijn inderdaad los te krijgen zodat je een stoeltje van de ene naar de andere fiets over kunt zetten.

Groetekes, Sje

Geweldig, dan gaan we die volgende week even halen.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Ik heb ook een fiets, Nou hebben wij het zitje voorop bevestigd.
Nou is het zo dat ik lang niet tussen het zitje en de zadel pas… Nou zit voor mijn gevoel het stuur en het zadel dicht op elkaar is dit erg???

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Je moet wel gewoon je stuur kunnen bewegen in de bochten, kan dit niet dan lijkt het me niet helemaal veilig met het oog op bochten en zo.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

heb ook een kinderstoeltje voor de fiets, met zo’n cap ervoor, die zet ik ook voorop mn fiets maar er zit nu nog een mandje aan maar mn vriend gaat die er volgende maand 'n x afhalen.
ik ga wel pas fietsen als rico zelfstandig kan zitten en ik zeker weet dat hij ook goed kan blijven zitten in een kinder (eet) stoeltje, beter het zekere voor het onzekere vooral omdat hij Kiss heeft(gehad) wil ik niks riskeren, stel je voor dat er door wat dan ook weer iets niet goed schiet in zn nek/rug

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Denk dat dat wel losloopt Inge, maar het gaat meer om het schudden en zo.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

quote:
Je moet wel gewoon je stuur kunnen bewegen in de bochten, kan dit niet dan lijkt het me niet helemaal veilig met het oog op bochten en zo.

Groetjes,

Michèle

Nou ja, dan alleen maar rechtdoorfietsen dus

M.

Hmmmm ik ben alleen nog maar met mijn nieuwe fiets van de Hema naar huis gefietst en nu kan ik hem al weer gaan ruilen… Thuis gekomen wou Danny even alle schroeven nagaan, en toen zag hij al dat de kettingkast niet goed zat, doordat er twee pinnetjes waren afgebroken. De versnelling tikt in de 2, en dat voel je tijdens het trappen ook, en nadat ik de voorlamp even had getest knapte de hele dynamo er af:S Dat was zaterdag toen de Hema al gesloten was. Gister en eergisteren gewerkt, maar wel direct gebeld om dit door te geven, nu moet ik er vanmiddag mee langs. Ik hoop maar dat ze hem ruilen, of het in ieder geval repareren. Nu ben ik alsnog op die oude verrotte omafiets naar mijn werk geweest

Groetje Anouk

Ik zou dan toch liever voor ruilen gaan. Enne goed checken meteen. Enne wel balen, heb je een nieuwe fiets… maar ja je kan niet voorzichtig genoeg zijn in het verkeer.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

ja is ook zo hoor, ik baal er alleen wel stevig van, het is ook zo’n onderneming gelijk weer. Oppas inschakelen, en dan naar de stad fietsen en hopelijk een nieuwe meekrijgen. Zo niet dan kan ik ook nog met de bus terug naar huis gaan… pfff, we zullen zien, mijn moeder kan elk moment komen om op Joey te passen, en dan ga ik heen.

Groetje Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/pPLip2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Suc-6

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers