Nieuwe droger

Afgelopen weekend is onze droger overleden, dus wij meteen een nieuwe besteld.
Die is dus net een half uur geleden gebracht. Wat een ramp!

Punt 1: hij zou tussen 15.00 uur en 17.00 uur komen, staat hij al 14.00 uur voor de deur… Je zal maar weg zijn of moeten werken! Maar goed…
Punt 2: hij zou de oude droger meenemen, wist meneer de bezorger niks van en zou dat dus ook niet gaan doen. Ik onze bon laten zien waar het op stond, zijn papieren erbij en ja hoor, hij had verkeerd gekeken… Maar ja, hij was alleen.
Punt 3: hij wist niet dat de droger naar boven moest, weer de bon en papieren erbij en ja hoor, toch maar geopperd om een bril aan te schaffen.
Punt 4: probleempje, zie punt 2, hij was alleen. Of ik (!) even kon helpen tillen!!! Toen was mijn hormonale kookpunt bereikt, zeg maar! Ik zeg:" Helpen tillen? U heeft zeker niet gezien dat ik ZO’N buik heb? Dat ik zwanger ben? Nee, dat kan ik niet!
Wat denk je dat hij zegt? “Dan heeft u vandaag geen droger, tot volgende week!” Pardon?! Alsof het mijn fout is!
Dus ik heb hem zijn baas laten bellen, die heeft meteen nog iemand hierheen gestuurd om te komen helpen. Wat een klj! Er komen nog wel wat andere benamingen in me op, maar die plaats ik maar niet hier…

Maar goed, oude droger weg, nieuwe staat, aangesloten en wel en ik heb nog een flinke korting gekregen omdat die &*%&$- bezorger zo ontzettend bot was, en blijkbaar niet kon lezen. Dus op zich wel weer netjes, die korting, maar jeetje! Ben nog over de zeik heen zeg!

Moest even ventileren…

wat een l…lo zeg en stoer van jou dat je ervoor gezorgd heb dat je kreeg waar je om gevraagd heb!

before you judge me, try hard to love me

Zo hee, die durft wel!! Heeft vast zelf geen kinderen!! Of was t een jong broekie?
Goed van je dat je zo voor jezelf bent opgekomen!! En super dat je korting hebt gekregen van de baas
Nou maar hopen dat de baas die eikel nog even flink op zn donder geeft, maar dat komt vast goed

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Wat een eikel! Sorry hoor maar ik had waarschijnlijk mijn broodrooster naar zijn kop gegooid! Fijn dat het iig is opgelost! die vent moet je iig niet meer tegen komen, die kop zou ik nooit meer vergeten!

Wat een … eigenlijk geen woorden voor! Ze zijn echt verplicht om de oude mee te nemen. Daarvoor betaal je verwijderingsbijdrage. Dus hij had het echt wel kunnen weten.

Denk niet dat die medewerker veel punten heeft gescoord bij zijn baas. Kost hem alleen maar geld.

Maar wel fijn dat je een nieuwe droger hebt!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

@Hanna: 't was idd zo’n jong broekie, misschien een jaar of 20 hooguit… Het zal zijn eerste baantje wel zijn, en hoe zijn baas aan de telefoon tegen hem sprak ook zijn laatste… Ik stond een meter van hem af, maar kon letterlijk horen wat zijn baas zei. Geweldig!

quote van de baas graag hahaha had zijn kop wel willen zien toen zijn baas hem corrigeerde waar jij bij stond , vond die vast niet leuk hahaha tja wat denkt hij wel zeg een zwangere dame een droger te laten tillen,

before you judge me, try hard to love me

Stoer assertief wijf ben je, top gedaan!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Kan me heel goed voorstellen dat je hier om het zachtjes uit te drukken erg kwaad over was. Goed van je dat je meteen gebeld hebt met zijn baas. En uiteindelijk wel erg netjes dat ze meteen iemand anders gestuurd hebben en je nog een leuke korting kreeg.

Groetjes,
Sandra

@Marmama: Haha ik zou volgens mij mn lach niet in kunnen houden dan

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

@Hanna: was ook wel moeilijk ja, maar goed, was toch te boos. Nu kan ik er wel om lachen hoor!